Zakup 205tki 1,4 +LPG. Na co zwracać uwagę?

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
piotrekt

Post autor: piotrekt »

PIT_R chodzi o ten sam Olsztyn, z którego jest NMike. Niestety nie ma on czasu.

Zakładając, że typek mówi prawdę i że zawiecha jest zrobiona (mówił, że półosie z przodu i coś tam jeszcze, że belka z tyłu i amortyzatory też nowe), to z rok czy 2 na tym pojeździ, czy tą belkę zmienia się częściej?

A jak z gazem. Czy na gazie dają sobie bez problemu radę te peugeoty? (tzn chodzi mi o to, czy nie zwiększa się jakoś drastycznie awaryjność?)
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DJPreZes »

W moim Greenie jest jedna, jedyna belka od poczatku. Teraz jezdzi dwa lata w Polsce (rzadko i dziadek nim jezdzi glownie) i sie trzyma (mimo ok 160kkm na liczniku) Ale to raczej wyjatek i chyba cud, ze sie jeszcze trzyma. Ale ogolnie te 100kkm powinna wytrzymac (tyle w 405 narazie trzyma, a samochod codziennie jezdzi)
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Ferguss

Post autor: Ferguss »

Dla mnie zasada awaryjności auta jest prosta: jak dbasz, tak masz.

Jedni wykończą belkę w sezon, a drudzy nawet nie wiedzą że to jest w aucie :)
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

lozyska w belce powinno sie zmieniac co 80kkm, jesli sie tego nie robi to belka po pewnym czasie protestuje. Wystarczy zapobiegac, a zaprocentuje to w braku wytarc na czopach i rurze
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DJPreZes »

Heh... moze i w moim byly...nie wiem. Od kiedy go kupilismy dwa lata temu to nic nie ruszalismy poza amorkami ;)
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
ODPOWIEDZ