Czy założenie zawiasu z GTI obniży JUNIORA??

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
rally205
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 31 gru ndz, 2006 3:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

Czy założenie zawiasu z GTI obniży JUNIORA??

Post autor: rally205 »

Witam. Chce obniżyć zawias w moim pugu 205 junior przez założenie zawiasu z wersji GTI. Ale z tego co się ostatnio dowiedziałem to założenie zawiasu z GTI nic mi nie da:( więc jak to jest?? a jeśli nie to doradźcie jakiej firmy sprężyny i amory są dobre a tanie?? proszę pomóżcie, bo w moim juniorku przód jest masakrycznie wysoko:/
Ostatnio zmieniony 03 sty śr, 2007 8:48 pm przez rally205, łącznie zmieniany 1 raz.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty są dla szybkich kierowców...
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Post autor: TO-MI »

poszukaj na forum najtańsze było chyba obcięcie sprężyn :P
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Awatar użytkownika
neon forever
Nowicjusz
Posty: 59
Rejestracja: 30 gru sob, 2006 4:41 pm
Posiadany PUG: 1,9 D forever
Numer Gadu-gadu: 7986249
Lokalizacja: poznan / swarzedz

Post autor: neon forever »

w moim pugu tez pyszczek wysoko stoi, tylko ze ja mam diesla i sprawa jest ciezsza, w poprzednim pugu tez dieslu mialem kiedys amory ze sprezynami od bezyny ale sa za miekie i auto spadlo na maxa, zero amortyzacji jezdzilem przez jakis czas ale cale zawieszenie przez to sie rozlecialo...poprostu nie na polskie dziury....teraz mam zamiar kupic nowe amory i uciac jeden zwoj......zobaczymy jak bedzie....
nie ważne jaki masz samochód.... ważne jak nim jeździsz....
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Bedzie twardszy i to wszystko
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DJPreZes »

A moze utnijcie od razu sobie rece, to wam takie nowatorskie pomysly przejda?Nie po to ktos tak zrobil te sprezyny zeby je sobie ciac jak sie wam podoba.Czesto na allegro sa sprezyny obnizajace i takim czyms sie trzeba zainteresowac.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
neon forever
Nowicjusz
Posty: 59
Rejestracja: 30 gru sob, 2006 4:41 pm
Posiadany PUG: 1,9 D forever
Numer Gadu-gadu: 7986249
Lokalizacja: poznan / swarzedz

Post autor: neon forever »

tylko ze te sprezyny nie do diesla..........
nie ważne jaki masz samochód.... ważne jak nim jeździsz....
Awatar użytkownika
minta
Maniak
Posty: 1021
Rejestracja: 08 paź sob, 2005 3:37 pm
Posiadany PUG: 406 kombi 2,0 HDi 110 KM i znów 205 FOREVER 1,9 d.... siostry hihi
Numer Gadu-gadu: 691088
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: minta »

Ja w swoim greenie mam włożony silnik diesla a zawieszenie pozostało z benzyniaka. Zgadzam się z przedmówcami - samochód poszedł w dół, ale nie przeszkadza to w normalnej eksploatacji. Jeżdze tak już ponad rok i nic się nie dzieje nawet na naszych rodzimych dziurach.
green sprzedany, cabrio sprzedany - oba zostały w KLUBIE

http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DJPreZes »

Jesli sprezyny sa do GTi to wg mnie do diesla tymbardziej beda pasowac (podobna waga silnikow)
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

mozesz sprobowac obnizyc ten zawias co masz poprzez poluzowanie srub od wachaczy i stabilizatora, obciazenie przodu samochodu znacznie i skrecenie w takim polozeniu zawiasu, u mnie troche pomoglo :)
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Nie kazdemu jednak sie chce, co chwila wymieniac silentbloki.
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

a czy ja wymieniam co chwila 8)7 ?
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

nie, bo masz rozkrecone i zamiast sie wybijac po prostu napier... 8)7
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

i tu sie mylisz bo nie mam od paru tysiecy km 8)
pozatym wydaje mi sie ze wieksza krzywde mozna sobie zrobic napier.... mlotkiem po palcach niz gniotac sobie owym mlotkiem te palce 8)7
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

to poczekamy jeszcze 10 8)
Awatar użytkownika
rally205
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 31 gru ndz, 2006 3:56 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

Post autor: rally205 »

No i wkońcu mój pug jest niższy... a to za sprawą sprężyn. Oddałem spręzyny do hartowania i po założeniu ich z powrotem auto obniżyło się o ok.5-6cm i bez porównania lepiej trzyma się na zakrętach:) no i oczywiście lepiej wizualnie wygląda:)
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty są dla szybkich kierowców...
ODPOWIEDZ