servo i pompa 1,9 POMOC pilnie
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
servo i pompa 1,9 POMOC pilnie
Mam pytanie szukałem na forum ale akurat tej kwestii nikt nie poruszał chodzi bowiem o to:
kupilem servo z pompa z 1,9 ja mam xs mam nadzieje ze nic nie bedzie kolidowalo ale od razu chcialem kupic zestaw naprawczy pompy ( czyli gumki) i koles mi sie pyta jaki system tej pompy czy lucas, bendix czy ATE i o rozmiary .... panowie o co chodzi prosze o wyjasnienie ...
ewentualnie jak to rozpoznac ???
pozdrawiam czekam na odp
kupilem servo z pompa z 1,9 ja mam xs mam nadzieje ze nic nie bedzie kolidowalo ale od razu chcialem kupic zestaw naprawczy pompy ( czyli gumki) i koles mi sie pyta jaki system tej pompy czy lucas, bendix czy ATE i o rozmiary .... panowie o co chodzi prosze o wyjasnienie ...
ewentualnie jak to rozpoznac ???
pozdrawiam czekam na odp
Ostatnio zmieniony 02 cze sob, 2007 2:40 pm przez skola, łącznie zmieniany 1 raz.
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
a ja jak mam z przodu bendixy a ta pompa bedzie wlasnie ta lucas-giring to żle?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
juz mnie to dernerwuje !! wymieniłem servo z pompa od 1,9 ponoc sprawne i dzialalo bez zarzutu, u mnie nie działa ...
problem tkwi w tym jakby ta pompa nie miala sily sprezyc tego calego plynu ... normalnie na niezapalonym silniku jak sie podpompuje to pedal powinien zesztywniec i nie dac sie praktycznie wcisnac tu jednak wciska sie do konca ... czy problem tkwi w servie czy pompie ?? czy moze stała ona dlugo nieuzywana i gumki w srodku zesztywnialy czy jak? dziwnie tez ona chodzi . szarpie wciskam i tak jaby miala 3 stopnie w srodku bo czuje takie 3 przeskoki .... jak zapale silnik to w ogole miekki sie robi i praktycznie nie ma hamulcow, zaciski sciska ale z niewielka siła ... juz nie wiem co robic czy kupowac nowa pompe czy gumki czy jak?
zaznaczam ze problem mialem podobny ze starym servem i ze stara pompa dopiero na konca praktycznie w sama podloge wcislem hamulce to kola sie blokowaly ale tez marnie ...
zastanawiam sie czy system pompy ma znaczenie ( lucas, giring, ate) ja mam z przodu bendixy silniczek 1,4, pytanie mam czy np jak kupie pompe do 1,4 wsadze ja do serva od 1,9 i na odwrot tak samo czy musza byc idelnie dopsowane?
i jak wymienia sie te gumki w tej popmie? czy gumki mozna tez wymienic w servie?
tyle pytan czekam na pomocne rady plizzz
Dodano po 5 godzinach 36 minutach:
nikt nie zna odpowiedzi na moje pytania
(
problem tkwi w tym jakby ta pompa nie miala sily sprezyc tego calego plynu ... normalnie na niezapalonym silniku jak sie podpompuje to pedal powinien zesztywniec i nie dac sie praktycznie wcisnac tu jednak wciska sie do konca ... czy problem tkwi w servie czy pompie ?? czy moze stała ona dlugo nieuzywana i gumki w srodku zesztywnialy czy jak? dziwnie tez ona chodzi . szarpie wciskam i tak jaby miala 3 stopnie w srodku bo czuje takie 3 przeskoki .... jak zapale silnik to w ogole miekki sie robi i praktycznie nie ma hamulcow, zaciski sciska ale z niewielka siła ... juz nie wiem co robic czy kupowac nowa pompe czy gumki czy jak?
zaznaczam ze problem mialem podobny ze starym servem i ze stara pompa dopiero na konca praktycznie w sama podloge wcislem hamulce to kola sie blokowaly ale tez marnie ...
zastanawiam sie czy system pompy ma znaczenie ( lucas, giring, ate) ja mam z przodu bendixy silniczek 1,4, pytanie mam czy np jak kupie pompe do 1,4 wsadze ja do serva od 1,9 i na odwrot tak samo czy musza byc idelnie dopsowane?
i jak wymienia sie te gumki w tej popmie? czy gumki mozna tez wymienic w servie?
tyle pytan czekam na pomocne rady plizzz
Dodano po 5 godzinach 36 minutach:
nikt nie zna odpowiedzi na moje pytania

http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
-
- Junior
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 lut czw, 2007 10:10 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Cz-wa.
Pewnie to nie ma zadnego zwiazku, ale ja jak mialem miekki pedal i wchodzil mi w podloge, a hamulce mialem naprawde kiepsciutkie (ale jezdzilo sie jakos
) to okazalo sie ze w tylnim kole szczeka miala za duzo luzu od bebna i w zaden sposob nie dalo sie "napompowac" hamulca
Rozkrecilem regulacje zeby szczeka blizej dochodzila do bebna i mam hamulce jak zyleta ;P Oczywiscie odpowietrzyles wszystko dobrze?:P


- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
skoro na starej pompie pedał wchodził prawie w podłoge a ty nic poza pompą i serwem nie robiłeś to przyczyna może tkwić w reszcie układu
jak wyżej napisano szczęki z tyłu
chyba że ta "nowa"
pompa to jakiś szmelc
gumek w serwie nie wymieniasz bo tam jest membrama albo szczelna albo nie
jak chcesz kupić gumki to rozbierz pompe i jedz ze starymi bo w tych pugach to niema nic na pewno
może tak być że jak pompa leżała dłużej nieużywana i do tego sucha to sie spartoliła
jak wyżej napisano szczęki z tyłu
chyba że ta "nowa"

gumek w serwie nie wymieniasz bo tam jest membrama albo szczelna albo nie
jak chcesz kupić gumki to rozbierz pompe i jedz ze starymi bo w tych pugach to niema nic na pewno
może tak być że jak pompa leżała dłużej nieużywana i do tego sucha to sie spartoliła

Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207

http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
-
- Junior
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 lut czw, 2007 10:10 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Cz-wa.
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
to pewnie ma rozlazłe hample z tyłu i z tąd takie problemy
albo nie odpowietrzył jak należy
albo nie odpowietrzył jak należy

Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207

http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
najprawdopodobnie to nowe servo co kupilem jest zepsute ... pope nowa kupilem i cylinderki i jest to samo ... zreszta servo szarpie, jak wciska sie pedal to szarpie w sensie jakby jakas uszczelka tam s ie wytarla i haczy ...
ale fajnie grrr !!!
ale fajnie grrr !!!
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F