Witam bo juz sie pogubilem jak amcie podlaczone przewody do popmy hamulcowej? Patrzac od strony przou w strone srodka auta. Prawy przod a po przekatnej czyli ta dolna sekcja juz po lewej stronie ma byc lewy tyl. Teraz ta dziurka na gorze czyli tak jaby pierwsza, lewy przod i po pzrekatnej czyli ta dolna dziurka po prawej to prawe tylnie tak?
Bo juz sie pogubiłem jak to podłączyć ...
http://img687.imageshack.us/i/m322m.jpg/
przewody do pompy jak ida?
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
przewody do pompy jak ida?
Ostatnio zmieniony 06 lis pt, 2009 10:03 pm przez skola, łącznie zmieniany 1 raz.
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: przewody do pompy jak ida?
tam gdzie masz L tył ma byc L przód
tam gdzie L przód tam L tył
P tył = P tył
P przód= P przód
I dla jasności prawe i lewe strony w przypadku jeśli patrzymy na auto od przodu ,czyli oznaczenia stron takie jakie podałeś na zdjęciu
tam gdzie L przód tam L tył
P tył = P tył
P przód= P przód
I dla jasności prawe i lewe strony w przypadku jeśli patrzymy na auto od przodu ,czyli oznaczenia stron takie jakie podałeś na zdjęciu
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: przewody do pompy jak ida?
czyli jak to co na fotce tak jak teraz mam zalozne ejst zle tak? ma byc tak jak wersja 2 ale wtedy nie ebdzie przeciez na krzyz czy to jakos inaczej sie wtedy patrzy ...
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: przewody do pompy jak ida?
określiłeś strony L i P patrząc od przodu auta ,tylko chciałem zwrócić na to uwagę .Zamontuj to tak jak napisałem
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: przewody do pompy jak ida?
no ok a jak sie odpowietrza jedni mowia ze od kola najdalej czyli P tyl, L tyl, P przod i L przod. A inni właśnie ze obwód krzyzowy P tył, L przod i L tyl , P przod.
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: przewody do pompy jak ida?
odręć lekko odpowietrzniki załóż na nie gumowe wężyki które włożysz do plastikowych butelek ,nalej do zbiorniczka płynu i czekaj aż zacznie się lekko sączyć płyn z nich(siła grawitacji powoli wypełni przestrzeń przewodów miedzianych,zakręć je ,dolej płynu na maxa i po kolei odpowietrzaj każdy hamulec (najlepiej gdy jest jeszcze jedna osoba,ale nie koniecznie) wciskając pedał hamulca,gdy w rurce przeźroczystej nie bedzie już pęcherzyków powietrza zakręć odpowietrznik i kieruj się do kolejnych kół ,pamiętaj o dolewaniu płynu już nie na maxa ,by nie doprowadzić do kolejnego zapowietrzenia układu brakiem płynu
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl