klucz mcpherson

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

moze nie nówki ale nie natrafiłem bynajmniej na taki oporny aby trzeba było imbusem sobie pomagac To tak jak z łacznikami na 100 99 odkreci sie bez uzycia imbusa a ten jeden trzeba przytrzymac imbusem lub kluczem płaskim aby sie nei obracał i w tym przypadku moze tak byc
jastom
Junior
Posty: 171
Rejestracja: 31 lip pn, 2006 10:13 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: łódź

Post autor: jastom »

ech, gówniane ściskacze do srężyn kupiłem i cała akcja do bani.
Pneumatycznym kluczem dałbym radę, ale ni mom.

Zająłem się amorami z tyłu i tymi poduchami pod wahaczem. też nie wiedziałem, że tam 18 i 16 potrzebne.

Jakoś to idzie, ale powoli.
126p, fav, 126p... 205 ...postęp?
Awatar użytkownika
TO-MI
Maniak
Posty: 1273
Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol

Post autor: TO-MI »

to już sie trzeba przyzwyczaić że to francuz jest a oni nie uznają typowych rozwiązań :mrgreen:
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

JUZ LEPEIJ ROBIC FRANCUZA NIZ NP JAKIEGOS JAPONCZYKA TAM TO DOBIERO SA MAGICZNE ROZWIAZANIA WSZYSTKO MUSI BYC INACZEJ ZROBIONE NIZ W EUROPEJSKICH AUTACH A DOPASOWYWAC DO TEGO CZESCI TO MAKABRA NIERAZ
ODPOWIEDZ