Hamulce i wspornik półośki
- Rychu
- Uzalezniony
- Posty: 609
- Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Hamulce i wspornik półośki
Witam!
1) może ktoś się orientuje czy w GT powinny być z przodu tarcze wentylowane? Bo mam zwykłe, a cylinderek jest wysunięty na maksa. Jaka powinna być niminalna grubość tarcz? I wogóle jaki jest stosunek cena/jakość tarcz zwykłych i wentylowanych? Tzn. czy to się naprawdę opłaca zmieniać do takiej codziennej jazdy? Wentylowane dłużej wytrzymują?
2) coś mi trze przy wsporniku prawej półośki Może ktoś wie czy tam jest łożysko czy coś innego? Bo nie chcę niepotzrebnie rozbierać!
Z góry dzięki
1) może ktoś się orientuje czy w GT powinny być z przodu tarcze wentylowane? Bo mam zwykłe, a cylinderek jest wysunięty na maksa. Jaka powinna być niminalna grubość tarcz? I wogóle jaki jest stosunek cena/jakość tarcz zwykłych i wentylowanych? Tzn. czy to się naprawdę opłaca zmieniać do takiej codziennej jazdy? Wentylowane dłużej wytrzymują?
2) coś mi trze przy wsporniku prawej półośki Może ktoś wie czy tam jest łożysko czy coś innego? Bo nie chcę niepotzrebnie rozbierać!
Z góry dzięki
Ostatnio zmieniony 19 kwie pn, 2004 3:05 pm przez Rychu, łącznie zmieniany 1 raz.
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
odp 1) w tamtym roku zmieniałem tarcze i klocki (niestety wentylowanych rzeczywiście nie da się włożyć) gdyż miałem taki sam efekt (wysuniętych cylinderków) jak Ty teraz.. poprostu te taile się zużywają..ale jak juz kupujesz to cos porządnego..tarcze Brembo a klocki Ferodo lub ATE..
odp 2) niewiem, ale jak przyjedziesz na zlot to pojeździmy,poszperamy i może wybadamy
odp 2) niewiem, ale jak przyjedziesz na zlot to pojeździmy,poszperamy i może wybadamy

- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
klocki tylko FERODO 
Po pierwsze - sa najlepsze na swiecie
Po drugie - nasz klub ma na nie znizke 20% (http://www.hamulce.net)

Po pierwsze - sa najlepsze na swiecie

Po drugie - nasz klub ma na nie znizke 20% (http://www.hamulce.net)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Rychu
- Uzalezniony
- Posty: 609
- Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
A co z tym wspornikiem?
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Jeśli półośka jest długa i ma wspornik przykręcony do bloku silinika (albo gdzieś indziej, nie wiem jak to wygląda w GT), to na pewno jest tam jakieś łożysko. Pewnie Ci się właśnie wys..wa skoro chrzęści. Żeby je zmienić trzeba na pewno zdjąć półoś i prawdopodobnie trzeba mieć prasę żeby zdjąć wewnętrzną bierznię łożyska z ośki. Należałoby to zrobić, bo jeżdżenie ze zużytym łożyskiem może wpłynąć też na ogólne zużycie innych elementów, np. przegubów, uszczelniacza w skrzyni itp.
Pozdr
Piweł
Pozdr
Piweł
Ex 205 GTi...
- Rychu
- Uzalezniony
- Posty: 609
- Rejestracja: 21 paź wt, 2003 9:56 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Wspornik jest przykręcony do bloku silnika, a więc to jednak będzie łożyskoPiweł pisze:Jeśli półośka jest długa i ma wspornik przykręcony do bloku silinika

Dzięki wielkie!
Peugeot 205 1.4GT LPG
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Jeśli bardzo chcesz zobaczyć moje autko to zapraszam na: http://www.Rychu.205.pl
Jest tam zwykłe łożysko kulkowe (bodajże 6006) i przy odrobinie dorej chęci można je zdjąć w warunkach warsztatowych jak i również założyć. Tyle że niestety trzeba zdemontować całą półoś. Wspornika nie trzeba demontować a wystarczy odkręcić 2 naketki i wybić półoś z tego wspornika razem z łożyskiem. Pierwszym razem dużo czasu mi to zajęło ale następne to mieściłem się w 2 godziny