Strona 1 z 2
Czy założenie zawiasu z GTI obniży JUNIORA??
: 01 sty pn, 2007 2:11 pm
autor: rally205
Witam. Chce obniżyć zawias w moim pugu 205 junior przez założenie zawiasu z wersji GTI. Ale z tego co się ostatnio dowiedziałem to założenie zawiasu z GTI nic mi nie da:( więc jak to jest?? a jeśli nie to doradźcie jakiej firmy sprężyny i amory są dobre a tanie?? proszę pomóżcie, bo w moim juniorku przód jest masakrycznie wysoko:/
: 01 sty pn, 2007 3:48 pm
autor: TO-MI
poszukaj na forum najtańsze było chyba obcięcie sprężyn

: 01 sty pn, 2007 4:03 pm
autor: neon forever
w moim pugu tez pyszczek wysoko stoi, tylko ze ja mam diesla i sprawa jest ciezsza, w poprzednim pugu tez dieslu mialem kiedys amory ze sprezynami od bezyny ale sa za miekie i auto spadlo na maxa, zero amortyzacji jezdzilem przez jakis czas ale cale zawieszenie przez to sie rozlecialo...poprostu nie na polskie dziury....teraz mam zamiar kupic nowe amory i uciac jeden zwoj......zobaczymy jak bedzie....
: 01 sty pn, 2007 6:52 pm
autor: Banita
Bedzie twardszy i to wszystko
: 01 sty pn, 2007 9:53 pm
autor: DJPreZes
A moze utnijcie od razu sobie rece, to wam takie nowatorskie pomysly przejda?Nie po to ktos tak zrobil te sprezyny zeby je sobie ciac jak sie wam podoba.Czesto na allegro sa sprezyny obnizajace i takim czyms sie trzeba zainteresowac.
: 01 sty pn, 2007 10:21 pm
autor: neon forever
tylko ze te sprezyny nie do diesla..........
: 01 sty pn, 2007 10:28 pm
autor: minta
Ja w swoim greenie mam włożony silnik diesla a zawieszenie pozostało z benzyniaka. Zgadzam się z przedmówcami - samochód poszedł w dół, ale nie przeszkadza to w normalnej eksploatacji. Jeżdze tak już ponad rok i nic się nie dzieje nawet na naszych rodzimych dziurach.
: 01 sty pn, 2007 10:42 pm
autor: DJPreZes
Jesli sprezyny sa do GTi to wg mnie do diesla tymbardziej beda pasowac (podobna waga silnikow)
: 01 sty pn, 2007 11:46 pm
autor: moralez
mozesz sprobowac obnizyc ten zawias co masz poprzez poluzowanie srub od wachaczy i stabilizatora, obciazenie przodu samochodu znacznie i skrecenie w takim polozeniu zawiasu, u mnie troche pomoglo

: 02 sty wt, 2007 12:57 am
autor: Banita
Nie kazdemu jednak sie chce, co chwila wymieniac silentbloki.
: 02 sty wt, 2007 3:44 am
autor: moralez
a czy ja wymieniam co chwila

?
: 02 sty wt, 2007 1:36 pm
autor: Banita
nie, bo masz rozkrecone i zamiast sie wybijac po prostu napier...

: 02 sty wt, 2007 4:41 pm
autor: moralez
i tu sie mylisz bo nie mam od paru tysiecy km

pozatym wydaje mi sie ze wieksza krzywde mozna sobie zrobic napier.... mlotkiem po palcach niz gniotac sobie owym mlotkiem te palce

: 02 sty wt, 2007 5:02 pm
autor: Banita
to poczekamy jeszcze 10

: 01 kwie ndz, 2007 3:15 am
autor: rally205
No i wkońcu mój pug jest niższy... a to za sprawą sprężyn. Oddałem spręzyny do hartowania i po założeniu ich z powrotem auto obniżyło się o ok.5-6cm i bez porównania lepiej trzyma się na zakrętach:) no i oczywiście lepiej wizualnie wygląda:)