Ano kolega ostatnio wpominał, że znalaz fajne zawieszenie dla mojego Gita Rurowe wachacze, gwint, wygląda kosmicznie, niestety pewnie też tak kosztuje...
A zresztą popatrzcie sami, może ktoś pokusi się o opis jak to działa.Szczególnie ciekawe są zbiorniki na amorkach, czyżby rozwiązanie jak w rajdowych Saxo? tyle, że tam zbiorniczki są w podszybiu a do amorków idą specjalne rurki
Załączniki
pug sport 205 grAL.jpg (40.7 KiB) Przejrzano 8140 razy
no wahacze full wypas amorki jeszcze ciekawsze
ale te zwrotnice jakieś dziwne coś nie widze wieloklina na półoś
czy ja nie patrze zbyt dokładnie
swoją drogą ciekawe ile takie wahacze
w tych są wymienne końcówki
i zakres regulacji geometrii przodu i bedą wytrzymalsze od seryjnych odlewów
ale do normalnej jazdy nie są niezbędne
osobiście pobawiłbym sie z takim czymś
czy ktoś wie gdzie takie wahacze można kupić i ile mogą kosztować, i czy ktoś się orientuje czy jest możliwość przerobienia wahaczy seryjnych na wymienne sworznie
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Na ebay'u angielskim widziałem oryginały przerobione na wymienne, regulowane sworznie. U żabojadów powiedzieli za wyspawanie takiego wahacza chyba 500e za szt.