Witam,
mam niestepujący problem. Otóż moje hamulce od pewnego czasu stopniowo słabły więc zacząłem coś z tym robić. W końcu to hamulce.
Na początku okazało się, że pompka do serwa robiąca podciśnienie jest wyjechana ma maxa.
Wymieniłem i było lux przez około tydzień.
Ale po tygodniu historia zaczęła się powtarzać. Pompka robi ładne podciśnienie ale pedał hamulca coraz miększy i wpada coraz głębiej.
Typowe objawy zapowietrzenia. Ojciec jednak powiedział mi, że przepuszcza pompa hamulcowa i muszę ją doprowadzić do porządku.
Mam więc pytanie, czy ktoś z Was miał taki problem? Czy dostępny jest zestaw naprawczy do pompy hamulcowej? Z czego on się składa? Dużo pracy przy tym?
Będę wdzięczny za jakiekolwiek info. Dodam ze jest o Pug 1.8D.
Pompa hamulcowa - zestaw naprawczy?
- bandziorek.
- Nowicjusz
- Posty: 66
- Rejestracja: 10 sty śr, 2007 6:17 pm
- Posiadany PUG: 1.9 Diesel
- Numer Gadu-gadu: 2925031
- Lokalizacja: Zabrze (śląsk)
- Kontakt:
idzie kupisc zestaw naprawczy do pompy hamulcowej kosztuje okolo 30zl sa to wszystkie gumki ktore znajduja sie w pompie i nic wiecej wymieniasz tylko gumki i powinno byc ok ja wymienialem je bo mi tyl wogule nie chamowal a po wymianie chamuje wymiana gumek nie jest trudna powinienes to samemu zrobic
Dodano po 57 sekundach:
i wlasnie tez w 1.8 diesel wymienialem
Dodano po 57 sekundach:
i wlasnie tez w 1.8 diesel wymienialem
-
- Junior
- Posty: 102
- Rejestracja: 02 sty wt, 2007 4:56 pm
- Posiadany PUG: 406 '98 1.9TD Break, 309 '91 1.9d
- Numer Gadu-gadu: 1158532
- Lokalizacja: Wadowice
ok, dzieki za odpowiedz, ale jestem juz dawno po wymianie.
Nie jest to trudne, wiem o tym. Trzeba tylko uwazac aby robic wszystko po kolei,
a nie rozwalic na atomy bo pozniej mozna sie nie polapac w uszczelkach.
I oczywiscie po zlozeniu nalezy pamietac najpierw o sprawdzeniu czy robi cisnienie,
a przed odpowietrzaniem hamulcow warto odpowietrzyc najpierw sama pompe a dopiero
pozniej uklad hamulcowy.
pozdrawiam
Nie jest to trudne, wiem o tym. Trzeba tylko uwazac aby robic wszystko po kolei,
a nie rozwalic na atomy bo pozniej mozna sie nie polapac w uszczelkach.
I oczywiscie po zlozeniu nalezy pamietac najpierw o sprawdzeniu czy robi cisnienie,
a przed odpowietrzaniem hamulcow warto odpowietrzyc najpierw sama pompe a dopiero
pozniej uklad hamulcowy.
pozdrawiam