Strona 1 z 1
Wielokliny na drążkach skrętnych
: 07 maja pn, 2007 5:19 pm
autor: deejay
Mam pytanie czy wielokliny na drążku skrętnym po stronie wachacza i po stronie mocowania stałego są takie same??
: 07 maja pn, 2007 11:31 pm
autor: Dżon Dobra Nadzieja
czemu pytasz? co wymyśliłeś?

: 08 maja wt, 2007 12:14 am
autor: JASIEK1
Nie .......... po stronie wahacza sa większe.
: 08 maja wt, 2007 8:10 am
autor: deejay
mniej zębów o większym "skoku" ?
: 08 maja wt, 2007 9:18 am
autor: Dżon Dobra Nadzieja
...raczej chodzi o większą średnica drążka...
: 08 maja wt, 2007 10:54 am
autor: deejay
czyli jak zmienie o jeden ząb na wieloklinie na wachaczu to będzie tak samo jak bym zmienił o jeden ząb po stronie mocowania?
: 08 maja wt, 2007 1:02 pm
autor: JASIEK1
Zeby sa takie same ale od strony mocowania jest ich mniej.
Przestawiając drązek od strony wahacza (tam gdzie jest wiecej zębów) auto mniej sie obniży.
: 08 maja wt, 2007 5:34 pm
autor: deejay
ja akurat podnosilem ale powiem Ci że jest dokładnie odwrotnie.
Dodano po 3 godzinach 54 minutach:
czy na to że samochód minimalnie krzywo stoi mogą mieć wpływ amorki? (że jeden pada?)
: 08 maja wt, 2007 5:50 pm
autor: Banita
moze jesli to gazowki, tak samo moga miec wplyw przednie sprezyny/amorki
: 13 maja ndz, 2007 5:52 pm
autor: tomek
Zmieniając z obu stron na raz, można regulować wysokość dużo dokładniej!
Skoro jest inna liczba zębów, to można wykorzystać w ten sposób tą różnice.
Co do amorów i wysokości, mam teraz przypadkiem monroe reflex, rękami prawie nie sposób ich ruszyć!
Ku mojemu zdziwieniu, różnica wysokości bez/z to ponad 2cm i praktycznie nie reaguje na obciążenie jednej osoby na tylnej kanapie
