Strona 1 z 2

korektory sily hamowania

: 21 cze czw, 2007 11:30 pm
autor: moralez
pyt 1 czy istotne jest by korektor byl zamocowany w jakiejs plaszczyczyznie i czy ma ograniczenia wlot wylot, czy moze jest to obojetne
pyt 2 troche zwiazane z 1
czy takie umieszczenie korektora jak na zdjeciu nie bedzie przeszkadzac w jego dzialaniu ?

: 22 cze pt, 2007 8:12 am
autor: woocash
z tego co wiem, to właśnie od kąta , pod jakim jest korektor, zalezy rozdział sił na hamulce, znaczy się, jak tył dociążasz, kąt się zmienia, i puszcza więcej płynu na tył, jak odciążasz, wraca, i dale mniej płynu... z tym, że nie wiem, w jakiej płaszczyźnie powinien być zamontowany.. - ale to miejsce wydaje mi się beznadziejne :wink:

: 22 cze pt, 2007 9:34 pm
autor: moralez
morowo :roll: a bylo takie piekne miejsce :W

Dodano po 4 godzinach 29 minutach:

panie Woo a co pan powie na takie zamocowanie, standard z fabryki, no i jakby nie patrzec to korektor jest bokiem :twisted:
wiec obciazenie tylu raczej tu nie dziala

: 22 cze pt, 2007 10:20 pm
autor: XenonSG
eee czy te przewody nie powinny zostac wymienione? mi to wyglada na samobójstwo tak samo jak w moim pugu :D ale jeden już zmieniony :)

: 22 cze pt, 2007 10:42 pm
autor: d_ARC
Czy ten korektor ma możliwość regulacji siły hamowania? Ma słabiutkie heble z tyłu, będą nowe szczęki i bębny, a nie chciałbym po wymianie nie odczuć efektu.

: 22 cze pt, 2007 11:12 pm
autor: moralez
te korektory byly przy tarczach

: 22 cze pt, 2007 11:28 pm
autor: Banita
XenonSG pisze:eee czy te przewody nie powinny zostac wymienione? mi to wyglada na samobójstwo tak samo jak w moim pugu :D ale jeden już zmieniony :)
powinny -so what? i tak ten samochod bedzie mi sluzyl jeszcze ze 2 miesiace, poza tym to jest glownie brud -lamliwe nie sa :wink:

: 22 cze pt, 2007 11:34 pm
autor: skola
Banita pisze:
XenonSG pisze:eee czy te przewody nie powinny zostac wymienione? mi to wyglada na samobójstwo tak samo jak w moim pugu :D ale jeden już zmieniony :)
powinny -so what? i tak ten samochod bedzie mi sluzyl jeszcze ze 2 miesiace, poza tym to jest glownie brud -lamliwe nie sa :wink:
oj powiem ci ze sa miałem tak samo wyglądające a jak je wymienialem to w palcach sie pokruszyły :)

: 22 cze pt, 2007 11:45 pm
autor: Banita
z drugiej strony zmienialem i byly ok, a wygladaly gorzej :)

: 24 cze ndz, 2007 1:39 am
autor: d_ARC
Mam takie same korektory, ale belka zmieniona na bębny z XSa. Tam jest chyba Girling, czy te hamulce mają korektor w cylinderkach? Jeśli tak to może znam przyczynę słabych hebli z tyłu, nawet na szutrze nie blokują kół :(

: 24 cze ndz, 2007 10:54 am
autor: _GTI_
Czy w 1.9GTi byly rozne korektory? Widzialem 2 typy (roznily sie wygladem) i zastanwiam sie tez czy rozdzial slily hamowania byl rozny w roznych 1.9GTI. Jesli tak od czego to zalezalo moze ktos wie?

: 24 cze ndz, 2007 12:25 pm
autor: Banita
byly rozne -ja mam u siebie 2 rozne zalozone :wink:

: 24 cze ndz, 2007 1:44 pm
autor: moralez
a to co to jest :mrgreen:

: 24 cze ndz, 2007 2:06 pm
autor: _GTI_
Banita pisze:byly rozne -ja mam u siebie 2 rozne zalozone :wink:
ale masz na mysli ze roznia sie tylko 'obudowa' czy np na rolkach sprawdziles ze maja inna charakterystyke?

: 26 cze wt, 2007 12:50 pm
autor: szmergiel
ostatnie foto, na moje korektor który zwiększa siłę tylnych hamulców razem z obciążeniem tylnej osi.