Strona 1 z 2
korektory sily hamowania
: 21 cze czw, 2007 11:30 pm
autor: moralez
pyt 1 czy istotne jest by korektor byl zamocowany w jakiejs plaszczyczyznie i czy ma ograniczenia wlot wylot, czy moze jest to obojetne
pyt 2 troche zwiazane z 1
czy takie umieszczenie korektora jak na zdjeciu nie bedzie przeszkadzac w jego dzialaniu ?
: 22 cze pt, 2007 8:12 am
autor: woocash
z tego co wiem, to właśnie od kąta , pod jakim jest korektor, zalezy rozdział sił na hamulce, znaczy się, jak tył dociążasz, kąt się zmienia, i puszcza więcej płynu na tył, jak odciążasz, wraca, i dale mniej płynu... z tym, że nie wiem, w jakiej płaszczyźnie powinien być zamontowany.. - ale to miejsce wydaje mi się beznadziejne

: 22 cze pt, 2007 9:34 pm
autor: moralez
morowo

a bylo takie piekne miejsce
Dodano po 4 godzinach 29 minutach:
panie Woo a co pan powie na takie zamocowanie, standard z fabryki, no i jakby nie patrzec to korektor jest bokiem
wiec obciazenie tylu raczej tu nie dziala
: 22 cze pt, 2007 10:20 pm
autor: XenonSG
eee czy te przewody nie powinny zostac wymienione? mi to wyglada na samobójstwo tak samo jak w moim pugu

ale jeden już zmieniony

: 22 cze pt, 2007 10:42 pm
autor: d_ARC
Czy ten korektor ma możliwość regulacji siły hamowania? Ma słabiutkie heble z tyłu, będą nowe szczęki i bębny, a nie chciałbym po wymianie nie odczuć efektu.
: 22 cze pt, 2007 11:12 pm
autor: moralez
te korektory byly przy tarczach
: 22 cze pt, 2007 11:28 pm
autor: Banita
XenonSG pisze:eee czy te przewody nie powinny zostac wymienione? mi to wyglada na samobójstwo tak samo jak w moim pugu

ale jeden już zmieniony

powinny -so what? i tak ten samochod bedzie mi sluzyl jeszcze ze 2 miesiace, poza tym to jest glownie brud -lamliwe nie sa

: 22 cze pt, 2007 11:34 pm
autor: skola
Banita pisze:XenonSG pisze:eee czy te przewody nie powinny zostac wymienione? mi to wyglada na samobójstwo tak samo jak w moim pugu

ale jeden już zmieniony

powinny -so what? i tak ten samochod bedzie mi sluzyl jeszcze ze 2 miesiace, poza tym to jest glownie brud -lamliwe nie sa

oj powiem ci ze sa miałem tak samo wyglądające a jak je wymienialem to w palcach sie pokruszyły

: 22 cze pt, 2007 11:45 pm
autor: Banita
z drugiej strony zmienialem i byly ok, a wygladaly gorzej

: 24 cze ndz, 2007 1:39 am
autor: d_ARC
Mam takie same korektory, ale belka zmieniona na bębny z XSa. Tam jest chyba Girling, czy te hamulce mają korektor w cylinderkach? Jeśli tak to może znam przyczynę słabych hebli z tyłu, nawet na szutrze nie blokują kół

: 24 cze ndz, 2007 10:54 am
autor: _GTI_
Czy w 1.9GTi byly rozne korektory? Widzialem 2 typy (roznily sie wygladem) i zastanwiam sie tez czy rozdzial slily hamowania byl rozny w roznych 1.9GTI. Jesli tak od czego to zalezalo moze ktos wie?
: 24 cze ndz, 2007 12:25 pm
autor: Banita
byly rozne -ja mam u siebie 2 rozne zalozone

: 24 cze ndz, 2007 1:44 pm
autor: moralez
a to co to jest

: 24 cze ndz, 2007 2:06 pm
autor: _GTI_
Banita pisze:byly rozne -ja mam u siebie 2 rozne zalozone

ale masz na mysli ze roznia sie tylko 'obudowa' czy np na rolkach sprawdziles ze maja inna charakterystyke?
: 26 cze wt, 2007 12:50 pm
autor: szmergiel
ostatnie foto, na moje korektor który zwiększa siłę tylnych hamulców razem z obciążeniem tylnej osi.