Strona 1 z 1

przekladnia kierwonicza klocki czy lozysko ___????

: 26 sie ndz, 2007 12:46 am
autor: zoija
witam mam problem i prosze bardzo o szybka fachowa rade
posiadam peugeot 205 1.9 desel 91 rok w przeciagu 10 dni zrobilam nim jakies hmm 1400 km , i zaczely sie problemy ..

kierownica trzesie podczas hamowania (cos na zasadzie wibracji podczas dzialania abs ) podczas gdy hamuje z predkosci 60 lub mniej zaczyna wibrowac
lewe kolo jest dobrze przykrecone tyle ze rusza sie gdy sie je przyciaga lub odciaga , i podczas jazdy z predkoscia 120km raz zdarzyl mi sie duzy halas dochodzacy z lewej strony

prosze o szybka pomoc poniewaz przedemna do polski 600 km a nie chce samochodu pozostawic na poboczu :\

: 26 sie ndz, 2007 9:19 am
autor: Devil Jin
Prawdopodobnie masz duzy luz w kole od tego moze pochodzic ten chalas podczas jazdy....ja mialem podobna sytuacje
Proponuje to szybko zrobic bo jest to troche niebezpieczne przy szybkich predkosciach
Od tego tez moga pochodzic wibracje kierownicy...

: 27 sie pn, 2007 12:16 am
autor: Orfister
Drżenia kierownicy wg mnie to zasługa starych tarcz hamulcowych...polecam zmienic na nowe wraz z klockami..co do lozysk...nie ma co zwlekać...szkoda zdrowia....życia..

: 27 sie pn, 2007 12:40 am
autor: pugi
u siebie stweirdzilem walnieta przekladnie kiedy ruszalem delikatnie kierownica gdy samochod stal. Dochodzily stuki, jakby cos przeskakiwalo.
A gdy jedziesz w zakrecie cos sie dzieje? Ja np. mialem odkrecona tarcze i dochodzil odglos w zakrecie jak z uszkodzonego lozyska. Dokrecilem i przestalo :roll:

: 30 sie czw, 2007 3:36 pm
autor: Bartuś
Ale to koło ci się rusza prawo-lewo czy też góra-dół bo może to po prostu luz na końcówce drążka?