Strona 1 z 1

Sworzen wahacza

: 04 kwie pt, 2008 6:41 am
autor: baberek
Witam,

wczoraj bylem na diagnostyce zawiszenie i okazalo sie, ze mam wybity sworzen wachacza z lewej strony.
Mam w zwiazku z tym male pytanie:
- czy jest to element 'wymienialny' czy tez musze kupic nowy wahacz?

Re: Sworzen wahacza

: 04 kwie pt, 2008 7:33 am
autor: fatoom15
cały wahacz

Re: Sworzen wahacza

: 04 kwie pt, 2008 7:38 am
autor: lojek
to zależy czy masz wersje gti czy zwykłą. Różnią sie one konstrukcją zawieszenia i samego wahacza

Re: Sworzen wahacza

: 04 kwie pt, 2008 3:51 pm
autor: Dżon Dobra Nadzieja
to zależy czy masz wersje gti czy zwykłą


faktycznie... bo z zwykłym 205 jest to część oficjalnie niewymienialna, a w GTI...jest to część oficjalnie niewymienialna 8)7

Tyle czasu jezdzisz 205 i takie pytania zadajesz? :-P

popytaj w warsztatach o regeneracje wahacza, bo zamiennik do GTI kosztuje ok 400zł

Re: Sworzen wahacza

: 04 kwie pt, 2008 4:59 pm
autor: baberek
mam GTi.
Zamiennik nowy moge miec za 160zl (mam znizke w jednej z wiekszych sieci auto czesci)

Re: Sworzen wahacza

: 04 kwie pt, 2008 5:38 pm
autor: Banita
Wprasowywanie nowego sworznia to ok 60-70zl


PS -chyba masz 70% znizke 8)7

Re: Sworzen wahacza

: 04 kwie pt, 2008 6:59 pm
autor: baberek
kolega jest wlascicielem takiej sieci i moze sprzedawac mi czesci z 0% marza, czyli po koszcie zakupu :)

Re: Sworzen wahacza

: 04 kwie pt, 2008 10:36 pm
autor: sekator
Banita pisze:Wprasowywanie nowego sworznia to ok 60-70zl


PS -chyba masz 70% znizke 8)7
możliwe :Y , miałem kiedyś możliwość zakupu nowych po ok. 160zl (szef z warsztatu do siebie 3szt. po tyle kupił), niestety jak kilka m-cy poźniej szukałem to już po ponad 200zeta były ale trafia się :W

Re: Sworzen wahacza

: 04 kwie pt, 2008 10:49 pm
autor: borek_wpr
http://moto.allegro.pl/item326761609_wa ... letny.html
Wahacz przedni lewy C15 Peugeot 205 nowy kompletny (326761609) - motoAllegro
Co sądzicie o tym produkcie !!! :?:

Re: Sworzen wahacza

: 05 kwie sob, 2008 9:38 am
autor: lojek
W gti sworzeń również jest na stałe? Ja jeżdżę zwykłą wersją i wiem że lepiej kupić cały wahacz niż pier... z wymianą sworznia.

Re: Sworzen wahacza

: 05 kwie sob, 2008 10:02 am
autor: Banita
lojek pisze:W gti sworzeń również jest na stałe? Ja jeżdżę zwykłą wersją i wiem że lepiej kupić cały wahacz niż pier... z wymianą sworznia.
Tylko wiesz... Do gita troche inna cena, a po co wymieniac caly jesli mozna wymienic wypracowane elementy.

Re: Sworzen wahacza

: 06 kwie ndz, 2008 3:19 am
autor: lojek
Banita pisze:
lojek pisze:W gti sworzeń również jest na stałe? Ja jeżdżę zwykłą wersją i wiem że lepiej kupić cały wahacz niż pier... z wymianą sworznia.
Tylko wiesz... Do gita troche inna cena, a po co wymieniać cały jeśli można wymienić wypracowane elementy.
Moim zdaniem za dużo zabawy... jeżeli ktoś nie ma prasy ani warunków aby to zrobić musi iść wtedy do mechanika który mu to zrobi.. ale za odpowiednią cenę oczywiście. Jeżeli ktoś nie ma możliwości przeprowadzić takiej wymiany lepszym rozwiązaniem jest kupić wahacz. Do zwykłego puga bardzo dobrej jakości wahacz kosztuje ok. 100zł. Polecam Delfhi.

Re: Sworzen wahacza

: 06 kwie ndz, 2008 8:50 am
autor: Banita
Jak grochem o sciane...

Re: Sworzen wahacza

: 06 maja wt, 2008 8:21 pm
autor: Pieraś
ciagnac dalej temat.... w zwyklym pugu jest mozliwosc wprasowania takiego sworznia ale zeby to bylo jakos zrobione by nie wiem starczylo na dluzej? czy jest mozliwosc zwiekszysc odpornosc na nasze polskie dziury

Re: Sworzen wahacza

: 06 maja wt, 2008 8:46 pm
autor: skola
kupić caly wachacz febi albo sasic albo LEMFÖRDER oraz od biedy może być moog cena około za sztuke 130 zł ale płacisz za jakosc, gumy febi np sa bardzo dobre i znoszą długo nasz nierówności, LEMFÖRDER sa bardzo mało dostepne ale też na długo starczają ....