Strona 1 z 1

Wymiana oslon przegubów

: 22 cze ndz, 2008 9:43 pm
autor: gad
Witam wiem ze temat poruszany był setki razy i chyba wszystko bylo opisane jednak nie jestem dostatecznie pewny tego co musze zrobic. Otóz wysypaly mi sie oba mieszki na dlugiej półosi i nie do konca wiem co poza wyciagnieciem jej z piasty kola mam zrobic. Czy da sie ja jakos rozpiac przy lozysku posrednim zeby wymienic oba te mieszki? Byłbym bardzo wdzieczny gdyby mi ktos mogl o jeszcze raz napisac gdyz niebardzo rozumiem :(

Re: Wymiana oslon przegubów

: 23 cze pn, 2008 7:42 am
autor: cyborg

Re: Wymiana oslon przegubów

: 23 cze pn, 2008 8:38 am
autor: gad
Czytalem ten temat ale niestety cena tego stozka do montazu jest dosc duza i jak pomysle sobie ze mial bym wydac tyle kasy na stozki to juz wolabym pojechac na warsztat a wolabym zrobic to samemu

Re: Wymiana oslon przegubów

: 23 cze pn, 2008 12:29 pm
autor: cronix

Re: Wymiana oslon przegubów

: 23 cze pn, 2008 2:39 pm
autor: cyborg
Tak jak pisalem wczesniej, koszt stozka i gum na same przeguby zewnetrzne jest podobny do kosztu gum i opasek na przeguby wewnetrzne i zewnetrzne, a zakres pracy duuuuuuzo mniejszy... Tak wiec rozwaz to..

Re: Wymiana oslon przegubów

: 23 cze pn, 2008 2:49 pm
autor: gad
cyborg pisze:Tak jak pisalem wczesniej, koszt stozka i gum na same przeguby zewnetrzne jest podobny do kosztu gum i opasek na przeguby wewnetrzne i zewnetrzne, a zakres pracy duuuuuuzo mniejszy... Tak wiec rozwaz to..
Wiem tylko ja potrzebuje jedna gume zewnetrzna a druga wewnetrzna co w sumie bedzie mni kosztowalo ze znizkami jakies 15 zlotych bo smar i opaski mam swoje wiec nie oplaca mi sie dozcac jeszcze 70 zlotych na stozki a pozatym takie mieszki ktore mozna tak naciagac naprzyklad firmy QH sa sporo drozsze niz zykle :)

Re: Wymiana oslon przegubów

: 23 cze pn, 2008 3:54 pm
autor: cronix
Nie kupuj żadnych stożków, rozbierz półoś zaczynając od przegubu wewnętrznego, zenętrznego nie rozbieraj. Jeśli masz taką puszkę na połosi, w tej puszce masz taki trójnik na wieloklinie sciagnij zabezpieczenie i delikatnie wytukaj ten trojnik(wazaj, zeby Ci sie nie rozsypał). No i nakładasz sobie juz normalnie gume na przegub zewnetrzny (przeciagasz przez cala polos) i wewnetrzny, zejdzie Ci max godzinka i po sprawie. ;) naprawde nie jest to skomplikowane, dasz rade, jakby co masz wyżej link do postu z fotkami tego wieloklinu i trojnika.