Czy ktos juz wymieniał samodzielnie ? Czy da rade je wymienić bez odkrecania wezykow od pompy ? i czy jest to trudna robotka ? Czy po wymianie trzeba cos jeszcze regulowac czy poprostu sie wymienia tak jak np kolo i jezdzi dalej ?
nie da sie samemu tego wymienic !! trzeba specjalistycznego zakladu !!
raczej trzeba odkrecic przewody od pompy i wyjac pompe. jedyna trudnosc to dojscie do nakretek trzymajacych serwo od srodka.... raczej nic nie musisz regulowac
Serwo da sie wymienic bez odkrecania przewodow hamulcowych, odkreca sie pompe, wyjmuje przewody hamulcowe z plastikowych mocowan na karoseri i robi sie na tyle luzu ze mozna wyciagnac serwo. Od srodka zeby sie dostac najlepiej zdjac ten plastik ktory jest na przeciwko lewego kolana kierowcy, pozatym trzeba jeszcze zdjac elementy wygluszenia zeby miec jako taki ginekologiczny dostep. W etzoldzie cos jest opisane o regulacji tego trzpienia od serwa ale ja sie tym nigdy nie przejmowalem.
jak kupowalem servo to mechanik ktory tam byl powiedzial zebym odsunal pompe nie odkrecajac wezykow aby nie odpowietrzac ukladu i zamontowac nowe servo... troche sie boje bo to w sumie najwazniejszy uklad w samochodzie razem z kierowniczym... ale z drugiej strony zachowalbym 150 ziko na nowa pompe moze jeszcze jakies opinie ? czy to jest trudna sprawa z wymiana tego serva czy nie ?
Powiedzialbym ze nie jest trudno,sprawa wrecz banalna,troszke wygibasow w kabinie i tyle,pompe oczywiscie mozna odsunac nie odkrecajac wezykow.
Mi to zajelo jakies 30min,
Bac sie nie ma czego chyba ze sie jest totalnym antytalenciem manualnym.....
Mocowanie pompy bedzie pasowac,nie wiem jak od strony pedal to wyglada,jesli zmierzysz srednice calego serwa to moge ci powiedziec czy sie zmiesci na przegrodzie
stelmi pisze:mam pytanie do kolegów jeżeli mogę. czy podejdzie do 205gti serwo z 406 td. tzn czy na wielkosc sie zmieści bo nie chcę eksperymentować.
jesli Td ma takie samo jak 1,8 a pewnie ma to nie wejdzie
pozatym serwa z 406 sa mocowane jeszcze na jakiejs rurze i maja troche za dlugi ten pret ktory idzie do dzwigni hamulca zwanej pedalem
No juz po wymianie troche sie napocilem.. cholerne srubki pod pedalami :/ pedal owiele lzej chodzi ale z hamowanie dalej kichawa :/ hamuje tak jak hamowal czyli slabo... :[
hmm moze pompa przepuszcza? albo hmm nie iwem moze cylinderki czy cus ? i jeszcze jedno pytanie jak rozróżnić czy cylinderki sa z korektorem sily hamowania czy nie ?