Witam czy ktos wymieniał te tuleje wachacza?
Mam dylemat bo na tronach producentów sa 2 rodzaje tych tuleji.
Strona zabudowy: oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 12,2
średnica zewnętrzna [mm]: 36,2
Grubość [mm]: 25,6
oraz
Szerokość ( grubość) [mm]: 34
Średnica zewnętrzna [mm]: 28
Średnica wewnętrzna [mm]: 10
o co chodzi panowie?
ok doszedłem te z większa średnica czyli 36 mm i dlugie na 25 mm sa do zwykłego zawiasa te srednica 28 mmm a grubsze 34 mm sa do GTI do trójkątnego wachacza.
A czy ktos to wymieniał w zwyklych i czy w garażowych warunkach da rade to wymienic?
tuleja wachacza TU3
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
tuleja wachacza TU3
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
-
- Uzalezniony
- Posty: 994
- Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
- Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Brodnica
Re: tuleja wachacza TU3
Bylo.. Generalnie da sie wymienic przy pomocy duzego imadla i kilku tulejek roznych srednic (chyba ze masz dostep do prasy), ale przelicz 2 razy czy warto, koszt tulejek to pewnie polowa kosztu wahacza (albo nawet wiecej) a roboty wiecej niz wymiana wahacza na nowy, zostawiajac stary wahacz masz stary sworzen wahacza.. Ja raz wymienilem te tuleje a juz nastapnym razem kupilem nowe wahacze i nie zaluje
- XenonSG
- Nowicjusz
- Posty: 90
- Rejestracja: 30 paź pn, 2006 9:05 pm
- Posiadany PUG: Citroen Berlingo 1,4i 1998r
- Numer Gadu-gadu: 4411812
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: tuleja wachacza TU3
tylko nie kupuj najtańszych wachaczy ja tak zrobiłem i przy pierwszym mocniejszym hamowaniu najpierw z jednej z potem z drugiej strony poszły tuleje poprostu obluzowały sie w wachaczu i mozna je było palcami wysunąc...
Marzenie: 205 GTi + Speedline 15' - SUKCES 50% 
Obecnie: Citroen Berlingo 1,4i + Speedline 15' -
<< http://www.XenonSG.205.pl >>

Obecnie: Citroen Berlingo 1,4i + Speedline 15' -

<< http://www.XenonSG.205.pl >>
-
- Uzalezniony
- Posty: 994
- Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
- Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Brodnica
Re: tuleja wachacza TU3
Mozliwe ze nie jakosc wahaczy byla tu winna tylko blad podczas montazu.. Bardzo wazne jest to zeby wszystkie sruby i nakretki od silentblockow dokrecac wylacznie kiedy samochod stoi na kolach, a nawet w ksiazce podana jest jaka ma miec wysokosc od podloza (czasem trzeba dodatkowo dociazyc auto). Jak dokrecisz sruby z kolami w powietrzu to nie dziw sie jak wlasnie zerwiesz silentblocki podczas jazdy
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: tuleja wachacza TU3
No wlasnie wachacze mam febi sworzeń jest ciągle jak nowy i tulejka ta przy sankach tez ale te tuleje co drążek wchodzi sa juz zajechane przez co skrzypi. Montaż byl prawidłowy wszystko dociągane na aucie stojącym na ziemi a i tak wytrzymały tylko rok .... teraz kupuje te tulejki tylko sasica albo jeszcze lepiej jak dostane LEMFÖRDER.
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
-
- Uzalezniony
- Posty: 994
- Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
- Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Brodnica
Re: tuleja wachacza TU3
Byly opisane metody na przedluzenie zywotnosci tych tulei.. Ja sam u siebie tak zrobilem i to gdzies opisalem i trzymaja juz chyba z 50 000 km. Trzeba dac podkladki z obydwu stron miedzy drazek stabilizatora a tuleje, chyba podkladki fi 20 i trzeba je lekko rozpilowac w srodku (chyba na 21 mm) i skrecic calosc, podkladki standardowe ze sklepu ze srubami, sciskaja dodatkowo same gumy i nie dosc ze lepiej auto sie prowadzi to jeszcze nie wybijaja sie tak szybko te tuleje