Strona 1 z 1

przewody do pompy jak ida?

: 06 lis pt, 2009 8:17 pm
autor: skola
Witam bo juz sie pogubilem jak amcie podlaczone przewody do popmy hamulcowej? Patrzac od strony przou w strone srodka auta. Prawy przod a po przekatnej czyli ta dolna sekcja juz po lewej stronie ma byc lewy tyl. Teraz ta dziurka na gorze czyli tak jaby pierwsza, lewy przod i po pzrekatnej czyli ta dolna dziurka po prawej to prawe tylnie tak?

Bo juz sie pogubiłem jak to podłączyć ...

http://img687.imageshack.us/i/m322m.jpg/

Re: przewody do pompy jak ida?

: 06 lis pt, 2009 9:40 pm
autor: Kamkiler
tam gdzie masz L tył ma byc L przód
tam gdzie L przód tam L tył
P tył = P tył
P przód= P przód

I dla jasności prawe i lewe strony w przypadku jeśli patrzymy na auto od przodu ,czyli oznaczenia stron takie jakie podałeś na zdjęciu

Re: przewody do pompy jak ida?

: 06 lis pt, 2009 9:56 pm
autor: skola
czyli jak to co na fotce tak jak teraz mam zalozne ejst zle tak? ma byc tak jak wersja 2 ale wtedy nie ebdzie przeciez na krzyz czy to jakos inaczej sie wtedy patrzy ...

Re: przewody do pompy jak ida?

: 06 lis pt, 2009 10:06 pm
autor: Kamkiler
określiłeś strony L i P patrząc od przodu auta ,tylko chciałem zwrócić na to uwagę .Zamontuj to tak jak napisałem

Re: przewody do pompy jak ida?

: 07 lis sob, 2009 1:52 pm
autor: skola
no ok a jak sie odpowietrza jedni mowia ze od kola najdalej czyli P tyl, L tyl, P przod i L przod. A inni właśnie ze obwód krzyzowy P tył, L przod i L tyl , P przod.

Re: przewody do pompy jak ida?

: 07 lis sob, 2009 2:25 pm
autor: Kamkiler
odręć lekko odpowietrzniki załóż na nie gumowe wężyki które włożysz do plastikowych butelek ,nalej do zbiorniczka płynu i czekaj aż zacznie się lekko sączyć płyn z nich(siła grawitacji powoli wypełni przestrzeń przewodów miedzianych,zakręć je ,dolej płynu na maxa i po kolei odpowietrzaj każdy hamulec (najlepiej gdy jest jeszcze jedna osoba,ale nie koniecznie) wciskając pedał hamulca,gdy w rurce przeźroczystej nie bedzie już pęcherzyków powietrza zakręć odpowietrznik i kieruj się do kolejnych kół ,pamiętaj o dolewaniu płynu już nie na maxa ,by nie doprowadzić do kolejnego zapowietrzenia układu brakiem płynu