I tu zaczynają się schody, bo nie wiem jaki tam siedzi system - Bendix czy Girling ani czy cylinderki z korektorem czy bez. Ory układ mam Girling z 1,9 GTI, korektory na przewodach, prawie nic nie hamował, choć belka była rok po remoncie hebli (obecnie przejachane ze 3 sezony). Podczas wymiany przewodów korektory wyleciały, ale poprawiło się niewiele, na szuterku ledwie blokuje tył, przy czym ręczny nawet dawał radę obrócić Puga na asfalcie. Przy Mi16 to zdecydowanie za mało jest wręcz niebezpiecznie. Marzy mi się skuteczność jak w 206S16, ze 150km/h bez stresu mogłem na zapałkę wicskać się między 2 samochody po wyprzedzaniu

Nie kalkuluje mi się palić paliwa i marnować dnia, coby sobie w garażu sprawdzić co tam siedzi. Może ktoś podpowie i wskaże problemy przy przesiadce z 30mm na 42, np. inne piasty, problemy z montażem szerszego bębna itd. ?
Moge postawić do speców co robią tylko heble, za robociznę w wersji 'wszystko do wymiany' krzyczą 130-150PLN, ze szczekami, cylinderkami itd. 400-500PLN. Mam dobre znżki w hurtowniach i chętnie sam bym graty kupił, tylko pytanie jakie?
P.S. Z drugiej strony jak podliczę koszty, to zaczynam się zastanawiać na drugą belką na tarczach z GTI, w mojej i tak za jakiś czas remont będzie potrzebny
