Sanki silnika różnice diesel benzyna, gaźnik->mono 1.1

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
crprog
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 25 mar wt, 2008 8:38 pm
Numer Gadu-gadu: 3650000

Sanki silnika różnice diesel benzyna, gaźnik->mono 1.1

Post autor: crprog »

Witam
Czy sanki silnika benzynowego różnią się od sanek diesla?

Jeszcze druga sprawa.
Czy do 1.1 na gaźniku można wsadzić ssący z całym monowtryskiem i osprzętem od 1.4, tylko dać komputer od 1.1 i by to śmigało?
Ostatnio zmieniony 09 wrz ndz, 2012 6:43 pm przez crprog, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: Sanki silnika różnice diesel benzyna

Post autor: DJPreZes »

Tak lub nie :D
Sanki od diesla są takie jak sanki od CTI, tj. mają mocowanie do mechanizmu zmiany biegów takie jak każdy silnik XU(D) czyli GTI, CTI, Diesel, itp. a wahacze "zwykłe", tj. w kształcie litery S a nie trójkątne. Sanki od silników TU (1.0, 1.1 i 1.4) są inne - mają inne mocowanie mechanizmu zmiany biegów. Podejrzewam, że więcej odpowiedzi za jakiś czas pojawi się w tym temacie: http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=27&t=25686
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
crprog
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 25 mar wt, 2008 8:38 pm
Numer Gadu-gadu: 3650000

Re: Sanki silnika różnice diesel benzyna, gaźnik->mono 1.1

Post autor: crprog »

Dzięki, nie zauważyłem tego tematu :o
W pierwszym poście dałem jeszcze drugie pytanie.
ODPOWIEDZ