Strona 1 z 2

maglownica 1,9 GTI

: 30 paź ndz, 2016 11:13 am
autor: grzechuuu205
witam!

mam pytanie odnosnie sily jaka trzeba miec w lapach :) a zeby mozna bylo krecic kierwonica przy 1,9 GTI bez wspomagania.
mam wrazenie ze chodzi to u mnie dosyc ciezko. mialem tez kiedys Looka i tam kierownica chodzila znacznie lzej.
Po podniesieniu przodu tak aby kola nie dotykaly podloza to ma sie juz wrazenie ze ruch kierownica wcale nie jest taki utrudniony.

Czy to normalne w GTI?

PS. zauwazylem tez ze mam zniszczona oslonke na maglownicy. i zastanawiam sie na kupne nowej (nie oryginalnej) lecz niewiem czy moze bardziej sie zainteresowac regenerowana uzywka?

pozdrawiam!

fila1223

: 30 paź ndz, 2016 4:38 pm
autor: fila1223
Zapsikaj krzyżaka przy maglu olejem do łańcuchów mogl ci sie zatrzeć
Jak zacznie lzej chodzic to wymien krzyżaka

Re: maglownica 1,9 GTI

: 30 paź ndz, 2016 6:00 pm
autor: grzesiek309
Krzyżak i łożyska amortyzatorów są najczęstszą przyczyną oporów.
Magiel najlepiej kupić nowy. Regeneracja używki ogranicza się do wymiany tulejek i gum, a to nie zawsze załatwia problemy.

Re: fila1223

: 30 paź ndz, 2016 9:21 pm
autor: grzechuuu205
fila1223 pisze:Zapsikaj krzyżaka przy maglu olejem do łańcuchów mogl ci sie zatrzeć
Jak zacznie lzej chodzic to wymien krzyżaka
O krzyżak to chodzi ci o ten co jest tuż przed wejściem do kabiny pasażerskiej? Jeżeli chodzi o ten to jest on u mnie dosyć mocno zaolejony bo mi raz uszczelka puściła jakas puściła.

Re: maglownica 1,9 GTI

: 30 paź ndz, 2016 10:06 pm
autor: fila1223
to mogą być tak jak Grzesiek pisze łożyska amorów
Albo ciężej ci chodzi od looka bo to gti i ma cięższy silnik i szersze opony :P

Re: maglownica 1,9 GTI

: 30 paź ndz, 2016 10:21 pm
autor: grzechuuu205
No właśnie nie mogę tego wyczuć. Taka różnica jest między lookiem a GTI?
Może ktoś ma doświadczenie w tej sprawie? 8)

Może by tak wspomaganie dołożyć? Dużo przeróbek by było? :-P

Re: maglownica 1,9 GTI

: 30 paź ndz, 2016 10:49 pm
autor: fila1223
no ja zmieniłem silnik z 1.1 na 2.0 s16 ale tak dawno jeździłem tym samochodem że ciężko mi wyczuć różnice :P
Plus zmieniłem łożyska amorów,maglownice i krzyżaka na nowe

Re: maglownica 1,9 GTI

: 30 paź ndz, 2016 11:05 pm
autor: grzechuuu205
To raczej nie było dużej różnicy jeżeli Ci w pamięci nie zostało... Czy nie? ;-)

Re: maglownica 1,9 GTI

: 30 paź ndz, 2016 11:09 pm
autor: fila1223
wydaje mi się że kręci się podobnie aczkolwiek miałem te same fele i opony przy silniku 1.1 a to najbardziej chyba od szerokości opon zależy

Re: maglownica 1,9 GTI

: 31 paź pn, 2016 5:57 pm
autor: grzesiek309
Miałem porównanie 1.4 na oponach 165 do 1,9 na oponach 195. Obydwa auta z nowymi łożyskami, krzyżakami itp. W 1.4 leciutko jak ze wspomaganiem, w 1,9 nieco ciężej ale bez siłowni :lol:

Re: maglownica 1,9 GTI

: 31 paź pn, 2016 11:34 pm
autor: grzechuuu205
Jedna ręką przy około 10km/h skrecisz w miarę normalnie?

Re: maglownica 1,9 GTI

: 31 paź pn, 2016 11:43 pm
autor: grzesiek309
Jedną ręką mogłem swobodnie kręcić na postoju.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Re: maglownica 1,9 GTI

: 03 lis czw, 2016 1:57 pm
autor: grzechuuu205
grzesiek309 pisze:Jedną ręką mogłem swobodnie kręcić na postoju.
Aha, czyli napewno coś jest nie tak u mnie. Bo jedna ręką to ja ewentualnie ćwierć obrotu zrobię i to muszę ją mocno trzymać!

Re: maglownica 1,9 GTI

: 03 lis czw, 2016 7:20 pm
autor: grzechuuu205
a taka pasuje do 1,9GTI? (nie mam wspomagania)

http://allegro.pl/nowa-przekladnia-magl ... ml#thumb/3

Re: maglownica 1,9 GTI

: 03 lis czw, 2016 8:44 pm
autor: grzechuuu205
znalazlem na roznych stronach maglownice roznych firm. M.in.
TRW
MAPCO
BÖLK
GENERAL RICAMBI

ktora warto kupic i zamontowac? wiadomo ze sa roznice w cenie...

zauwazylem ze sa rowniez rozne koncowki (kwadrat itp.) jak moge sprawdzic (nie mam dostepu do auta), a chce juz zamowic, aby moc zamontowac jak juz do auta dostep bede mial - jaka koncowka bedzie u mnie potrzebna.


czy przekladnie byly takie same w 1,6 i 1,9 z roznymi mocami?

Inne dane, ktore moglibyscie ewentualnie potwierdzic:
Dlugosc calkowita to 1120mm
a koncowki drazkow maja miec wew. gwint M14x1,5

pozdrawiam!