owiewki montuje sie miedzy te "materialowo-gumowe" koryto a blache, czy w te koryto??
wydaje mi sie, ze to 1 ale wole zapytac ;p
maja na 2 odcinkach tasme samoprzylepna wiec powinny trzymac
Załączniki
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
zamontowalem je normalnie w miejsce gdzie wchodzi szyba ... chyba inaczej sie nie da ... poki co nie moge w pelni swobodnie domknac szyby, jest masakrycznie ciezko. licze ze te korytka sie z czasem rozepchna i bedzie ok ... wyglad auta?
sa bardzo estetyczne... nie dostal 5km wiecej ale wyglada przyzwoicie.
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
ok, zrobie dzis telefonem, jak beda kijowe to pozniej jeszcze wieczorem aparatem
Załączniki
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Zwróć uwagę czy po zamknięciu okna tylna krawędź szyby nie odstaje od prowadnicy tworząc widoczną szczelinę typu V . Jeżeli tak się dzieje to lekko cofnąć/ otworzyć i szyba wejdzie w prowadnicę.Można też wyregulować prowadnice w drzwiach po zdemontowaniu tapicerki. Jeżeli chodzi o duże opory przy zamykaniu okna to ja wyjąłem owiewki i przeszlifowałem płaszczyzny wchodzące w gumowe prowadnice szyby. Trochę zabawy lecz 0,5 mm na grubości daje rezultaty.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
no poki co szyby mam wcisniete w gore na maxa ale bylo ciezko, teraz zeby rozepchac wlasnie rynienki u gory, dzis obie opuszcze i znowu zasune. tak tez pisalem producent w mailu, zeby najlepiej w cieplym miejscu je zamknac pomagajac sobie reka i ze sie rozejdzie all. ale byl efekt, o ktorym piszesz ale wynikalo to z oporow przez zacisniecie "rowka" przez owiewke.
Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.