montaz pakietu STORM

Forum dla spraw zwiazanych z problemami/dyskusjami na temat nadwozia, wnetrza oraz modyfikacja wewnatrz samochodu
Awatar użytkownika
Bartek4
Junior
Posty: 184
Rejestracja: 30 cze wt, 2015 8:13 am
Posiadany PUG: 205 Green, ex.205 RG
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Frankfurt / Sosnowiec

montaz pakietu STORM

Post autor: Bartek4 » 06 cze wt, 2017 8:31 pm

czy ktos wie jak to sie montuje?

jest kilka otworow ale nie widzi mi sie robienia dziur pod sruby w drzwiach - beda fajnie rude po 2 latach :)

czy do bokow drzwi byly jakies listwy / zaslepki?
Załączniki
photo(1).JPG

Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1414
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bad Vöslau (Austria), LUBIN (dolny śląsk)

Re: montaz pakietu STORM

Post autor: grzechuuu205 » 08 cze czw, 2017 6:43 pm

Potrzebujesz do tego spoiler na klapę? Mam taki e garażu od stroma. Pozdrawiam!
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek

Awatar użytkownika
RafGentry
Moderator
Posty: 6852
Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: montaz pakietu STORM

Post autor: RafGentry » 12 cze pn, 2017 11:59 pm

Bartek, nawet nie próbuj kleić tego do Greena :shock:

Awatar użytkownika
Bartek4
Junior
Posty: 184
Rejestracja: 30 cze wt, 2015 8:13 am
Posiadany PUG: 205 Green, ex.205 RG
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Frankfurt / Sosnowiec

Re: montaz pakietu STORM

Post autor: Bartek4 » 19 cze pn, 2017 11:51 am

hehe ;) nie no luz ;)

czeka na jakiegos XSa...

dalem tylko do plastusia zeby wyprowadzil to na prosta (ponaprawial mocowania) i pytanie czy trzeba wypelnic dziury bo nie wydaje mi sie ze to bylo montowane na sruby...

Awatar użytkownika
TomekP
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: 08 sty ndz, 2017 2:33 am
Posiadany PUG: Look '91 1.8 16V
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Re: montaz pakietu STORM

Post autor: TomekP » 22 cze czw, 2017 1:17 am

Mam lotkę Zendera w której są dwie gwintowane tulejki, także możliwe żeStorm miał śruby :D

ODPOWIEDZ