Strona 1 z 2

szybkie pytanie - zegary

: 06 maja wt, 2008 9:23 am
autor: wasia
Czy zegary z foto są podświetlane spod spodu czy od góry (tak jak w bieda wersjach)?

Re: szybkie pytanie - zegary

: 06 maja wt, 2008 10:28 am
autor: Para
zegar na dole to zegar od gti i jest podswietlany od wewnatrz, zegar pierwszy jest od modelu XS i z tego co mi wiadomo to podswietlany jest od dolu.

Re: szybkie pytanie - zegary

: 06 maja wt, 2008 10:51 am
autor: KuKiTa
w xs jest od góry :P

Re: szybkie pytanie - zegary

: 06 maja wt, 2008 6:27 pm
autor: moralez
Para pisze:zegar na dole to zegar od gti i jest podswietlany od wewnatrz, zegar pierwszy jest od modelu XS i z tego co mi wiadomo to podswietlany jest od dolu.
maslo maslane panie admin.... :P
zdjecie nr 1 zegary z xs, dziadowskie podswietlenie z gory (zupelnie jak vw)
zdjecie nr 2 zegary z gti, jedyne sluszne podswietlenie od dolu lub jak kto woli od wewnatrz.

Re: szybkie pytanie - zegary

: 07 maja śr, 2008 8:54 am
autor: wasia
Tak więc stałem się szczęśliwym posiadaczem tych od gti (z podświetleniem spod spodu/ od dołu/ od wewnątrz). Jakby ktoś miał daszek to reflektuję.

Re: szybkie pytanie - zegary

: 30 wrz wt, 2008 10:10 pm
autor: pazdzioch
a jakie są zarowki w w tych zegarach XS ? bo mi sie popaliły, a kompletnie niewiem co tam siedzi, moze ktos podac link z allegro dla porownania
pozdro

Re: szybkie pytanie - zegary

: 30 wrz wt, 2008 10:37 pm
autor: Wojtek
a jak się ten licznik od GTI podłączy do leżaka, to wszystkie wskaźniki będą działać ?

Re: szybkie pytanie - zegary

: 30 wrz wt, 2008 10:58 pm
autor: Jarmarek
Nie wszysktkie - będą działać te co działały do tej pory.

Dodatkowo trzeba przerobić instalacje aby podłączyć ten licznikk.

Re: szybkie pytanie - zegary

: 02 paź czw, 2008 10:18 am
autor: wasia
Jestem po wymianie - działa wszystko poza wskazówkami typu ciśnienie oleju. Jest też problem z kierunkowskazami - w bieda wersji jest jedna lampka a w gti osobno dla lewa i prawa - zrobiłem tak, że świecą się obie naraz :| choć można rozdzielić (ale nie wiem dokładnie jak). Na forum jest kilka schematów jak zamienić liczniki ale są w nich drobne błędy - trzeba czasem kombinować samemu. Co do obrotomierza to w leżaku (mam xy7) - nie ma z tym większych problemów. Jakby co - pisz do borek_wpr (czy jakoś tak) - ten człowiek zna się na rzeczy :W .

Re: szybkie pytanie - zegary

: 02 paź czw, 2008 10:26 am
autor: cejot
wasia pisze:Na forum jest kilka schematów jak zamienić liczniki ale są w nich drobne błędy - trzeba czasem kombinować samemu.
Możesz napisać dokładniej o co chodzi?

Re: szybkie pytanie - zegary

: 02 paź czw, 2008 3:19 pm
autor: wasia
Chodzi o to, że liczników było kilka wersji (i może stąd te różnice a może ktoś kto robił te schematy coś porypał) i jak połączy się wszystko wg tych schematów, to nie pamiętam już dokładnie ale chyba rezerwa nie będzie się zapalać i ze ssaniem też coś nie tak - przynajmniej tak było u mnie. Można dojść samemu śledząc do których pinów dochodzą ścieżki z odpowiednich żarówek w starym i nowym liczniku. W licznikach bieda nie jest to problem - wszystko widać jak na dłoni, gorzej jest w gti - tam jest kilka warstw ścieżek. Wszystko da się zrobić - wymiana tego wszystkiego kosztowała mnie 1 dzień i poharatane łapy (kostki są nierozbieralne i z początku wyciąganie końcówek jest trochę problemowe) jednak widok świecącego licznika w nocy rekompensuje ból :Y .

Re: szybkie pytanie - zegary

: 02 paź czw, 2008 10:31 pm
autor: RaveMan
Witam, podepnę się pod ten temat, mam takiego pomysła ale nie wiem czy warto. Chodzi o obrotek, mam już podłączone zegary od gita ale ciągle są kłopoty z obrotkiem, mianowicie u mnie mam zainstalowaną cewkę elektorniczną, w związku z tym sygnał na obrotek idzie z kompa a nie bezpośrednio z cewki, jednak kiedy podpinam się pod kabel 112 w brązowej kostce koło bezpieczników to obrot wogóle nie reaguje jak się podepnę bezpośrednio pod cewkę to coś tam pokazuje ale nie więcej niż 2k obrotów, temat wałowałem wielokrotnie i nie znalazłem żadnej odpowiedzi. Wpadło mi do głowy takie coś, żeby tą elektroniczną cewkę zamienić na zwykłą podwójną. Moje pytanie brzmi czy taka zamiana jest możliwa i czy ma to wogóle sens? Silnik TU3M 1,4 z katem, 75 koni, monojetronic

Re: szybkie pytanie - zegary

: 02 paź czw, 2008 11:40 pm
autor: Jarmarek
Problem może naświetlić Dervo z Cejotem - jest pomysł z podłączeniem voltomierza na stałe - ale to niech oni sami dokładnie opiszą :wink: na tyle na ile mi wiadomo nie rozwiązano jeszcze tego problemu w pełnym zakresie obrotów :(

Re: szybkie pytanie - zegary

: 03 paź pt, 2008 1:44 am
autor: cejot
RaveMan, przede wszystkim nie rozbijaj swojego problemu na dwa tematy. Dyskusje o problemach z obrotomierzem polecam nadal prowadzić tutaj:
http://www.peugeot205.pl/forum/viewtopi ... =4&t=14105

Dodam tylko, że jeśli podłączysz zegary z XSa to obrotomierz zadziała. Nad problemem obrotomierza z GTI w wolnych chwilach myślę i zaczynają mi się tworzyć pewne pomysły na rozwiązanie tego problemu.

Re: szybkie pytanie - zegary

: 06 paź pn, 2008 12:37 am
autor: cejot
wasia pisze:Chodzi o to, że liczników było kilka wersji (i może stąd te różnice a może ktoś kto robił te schematy coś porypał) i jak połączy się wszystko wg tych schematów, to nie pamiętam już dokładnie ale chyba rezerwa nie będzie się zapalać i ze ssaniem też coś nie tak - przynajmniej tak było u mnie.
Ja maczałem palce w dwóch przekładkach zegarów i w obu przypadkach z tego co wiem (bo to nie moje samochody) rezerwa działa. Oba były na wtrysku więc kontrolki od ssania nie posiadają. Za pierwszym razem patrzyłem samemu na połączenia i doszedłem do tego samego co w rozpisce na stronie. Dodam tylko że uwagę zwracałem na numery kabli, a nie miejsca w pierwotnych wtyczkach.