Dyskusje na temat wszelkiego rodzaju czesci, APEX, Bilstein, Bosh, OMEX, Emerald, oraz dyskusje na temat ukladow elektrycznych oraz spraw zwiazanych z komputerem.
-
kaczor126p
- Nowicjusz
- Posty: 58
- Rejestracja: 13 lut pn, 2012 10:30 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 Cabrio
- Numer Gadu-gadu: 4487464
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: kaczor126p » 15 lut śr, 2012 7:41 pm
Ja używam kluczy Wurth , b.dobre wykonanie . Dość Drogie ale warto .
Z Niemieckiej Firmy Wurth używam nie tylko narzędzi ale także chemie (naprawdę polecam)
tutaj aukcja z kluczami
http://allegro.pl/zestaw-komplet-kluczy ... 16654.html
Do tego mam też zestaw Torxy są mocne i naprawdę dobre
Kaczor
-
macius205
- Nowicjusz
- Posty: 63
- Rejestracja: 28 lip wt, 2009 10:43 pm
- Posiadany PUG: 205 1.6 GTI-rajdówka, 405 1.9 mi16, Audi a4 avant s-line
- Numer Gadu-gadu: 2226909
Post
autor: macius205 » 15 lut śr, 2012 10:51 pm
nie czytałem wszystkich odpowiedzi, ale jeśli chodzi o klucze CRAMP-a, mam taki zestawik od około 4 lat, jak na razie po odkręcaniu z "rurką" zaczęła przeskakiwac mi duza treszczota, poza tym wszystko się trzyma
-
2mouse
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2043
- Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
- Numer Gadu-gadu: 0
Post
autor: 2mouse » 14 sty wt, 2014 9:44 pm
Podpowie ktoś, gdzie można dostać klucz do korka oleju PSA? Nie zestaw wszystkiego, włącznie z Ssangyongiem, tylko do PSA... Na trzpień 1/2? Wspomniany wcześniej Kingtony jest niedostępny w znanych mi sklepach... :'(
-
morpheusss
- Junior
- Posty: 370
- Rejestracja: 25 wrz pt, 2009 2:37 pm
- Posiadany PUG: 205 XS '89 TU3M - wrak & 205 XL TU3M & 205 Look TU3M
- Numer Gadu-gadu: 2292990
- Lokalizacja: Mikołów
Post
autor: morpheusss » 14 sty wt, 2014 9:49 pm
Nie chcę zabrzmieć jak pan Zdzisław spod monopolowego, ale...
Również miałem problem z dostaniem takiego klucza, kupiłem odpowiednio duży imbus na 1/2 cala i zeszlifowałem go na kwadrat tak, żeby na ciasno wchodził w korek oleju. Rozwiązanie tymczasowe, które u mnie sprawdza się już ładnych parę lat

-
2mouse
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2043
- Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
- Numer Gadu-gadu: 0
Post
autor: 2mouse » 14 sty wt, 2014 10:30 pm
Zdzisiu! Chłopaku! Też mi przyszło coś takiego do głowy jakiś czas temu... Ale się zużyło i pomyślałem że odżałuję te 15 zyla na coś porządnego...

-
Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
-
Kontakt:
Post
autor: Orfister » 14 sty wt, 2014 10:32 pm
A nie lepiej założyć korek od diesla, który nie jest okrągły a na sześciokąt 21 mm ?
-
morpheusss
- Junior
- Posty: 370
- Rejestracja: 25 wrz pt, 2009 2:37 pm
- Posiadany PUG: 205 XS '89 TU3M - wrak & 205 XL TU3M & 205 Look TU3M
- Numer Gadu-gadu: 2292990
- Lokalizacja: Mikołów
Post
autor: morpheusss » 14 sty wt, 2014 10:34 pm
Odżałuj 15zł na porządny imbus który się nie wyjedzie tak prędko

I przy szlifowaniu cały czas trzeba chłodzić imbusa bo inaczej się rozhartuje i potem nie ma co się dziwić że się zużywa przedwcześnie

-
2mouse
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2043
- Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
- Numer Gadu-gadu: 0
Post
autor: 2mouse » 14 sty wt, 2014 10:37 pm
Orfister pisze:A nie lepiej założyć korek od diesla, który nie jest okrągły a na sześciokąt 21 mm ?
Ja już mam ból z powodu odpowietrznika termostatu od Renault. Korka od diesla w uczciwej benzynie nie zniosę...

Ostatnio zmieniony 15 sty śr, 2014 8:16 am przez
2mouse, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
-
Kontakt:
Post
autor: Orfister » 14 sty wt, 2014 10:38 pm
Piotrze....oj uż nie bądź taki konserwatywny

nie pogryzą się...poza tym ten korek nie jest na imbus a na kwadrat...
-
grzesiek309
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5503
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: grzesiek309 » 14 sty wt, 2014 10:48 pm
Mam taką nasadkę Bety. Kosztowała prawie dwie dychy, ale fabryka, to fabryka
Wcześniej miałem połamany gwintownik z dospawaną nakrętką

Dawał radę
http://allegro.pl/beta-klucz-nasadka-kw ... 39612.html
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/
-
Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
-
Kontakt:
Post
autor: Orfister » 14 sty wt, 2014 10:56 pm
Nic więcej nie potrzeba, to jest strzał w 10
-
grzesiek309
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5503
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: grzesiek309 » 14 sty wt, 2014 11:00 pm
Gdyby ktoś szukał, robią też pięciokątne do zacisków hamulcowych

Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/
-
2mouse
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2043
- Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
- Numer Gadu-gadu: 0
Post
autor: 2mouse » 14 sty wt, 2014 11:02 pm
O i to jest konkret. Dzięki ogromne...
grzesiek309 pisze:Gdyby ktoś szukał, robią też pięciokątne do zacisków hamulcowych

Draper rulez...
http://skleptechniczny.com/nasadka-125m ... p4878.html
Orfister pisze:Piotrze....oj już nie bądź taki konserwatywny
Ktoś musi....

A ja się świetnie nadaję...

Ostatnio zmieniony 15 sty śr, 2014 8:22 am przez
2mouse, łącznie zmieniany 3 razy.
-
DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4579
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/406 Mistral
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: DJPreZes » 14 sty wt, 2014 11:10 pm
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio

-
grzesiek309
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5503
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: grzesiek309 » 14 sty wt, 2014 11:20 pm
Przypomniało mi się, że na potrzeby wymiany rozrządu w 1.9 zeszlifowałem przejściówkę 1/4->3/8 cala. Niestety korka nie dałem rady tym odkręcić

Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/