Co pod maską [dużo zdjęć]
- Marin205
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 3172
 - Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
 - Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
 - Numer Gadu-gadu: 4777015
 - Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
 - Kontakt:
 
Re: Co pod maską [dużo zdjęć]
Co to za kolektor dolotowy w tym 1.9 ?
			
							
			
									
						
							http://www.katalogi.peugeot205.pl    Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
			
						http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- Para
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 10182
 - Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
 - Posiadany PUG: najlepszy
 - Numer Gadu-gadu: 1559591
 - Lokalizacja: Baile Átha Cliath
 - Kontakt:
 
Re: Co pod maską [dużo zdjęć]
Plastikowy, nowy typ. Modele z 1993/94 miały taki kolektor.
			
			
									
						
										
						- 
				grzesiek309
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 5502
 - Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
 - Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Białystok
 - Kontakt:
 
Re: Co pod maską [dużo zdjęć]
Najczęściej spotykany w Citroenach ZX 
			
			
									
						
							Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
 https://www.facebook.com/205renovation/
			
						Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
- 
				PiotrDiesel
 - Junior
 - Posty: 302
 - Rejestracja: 29 sty czw, 2009 8:11 pm
 - Posiadany PUG: GRD i GTD
 - Numer Gadu-gadu: 296692
 - Lokalizacja: Dąbrówki Łańcut Podkarpacie
 
Re: Co pod maską [dużo zdjęć]
XUD7 1769cm 85rok 60KM 
XUD9 1905cm 92rok 64KM
			
			
									
						
										
						- Orfister
 - Moderator
 - Posty: 5717
 - Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
 - Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
 - Numer Gadu-gadu: 2690638
 - Lokalizacja: Gostynin
 - Kontakt:
 
Re: Co pod maską [dużo zdjęć]
Jak ja lubię tak pięknie utrzymane wylizane silniczki...aahhhh  
			
			
									
						
										
						- bananowiec
 - Uzalezniony
 - Posty: 610
 - Rejestracja: 02 kwie śr, 2008 10:36 pm
 - Posiadany PUG: 205 CTI TURBOGNÓJ , 205 1.8 dturbo forever
 - Numer Gadu-gadu: 4940298
 - Lokalizacja: Wrocław
 - Kontakt:
 
Re: Co pod maską [dużo zdjęć]
PiotrDiesel ostro po bandzie pojechałeś z tymi zdjęciami. Z takiej komory silnika można jeść.Super!
			
			
									
						
										
						- DJPreZes
 - Moderator
 - Posty: 4593
 - Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
 - Posiadany PUG: Roland Garros/307
 - Numer Gadu-gadu: 2516096
 - Lokalizacja: Gdynia
 
Re: Co pod maską [dużo zdjęć]
Chciałbym, żeby u mnie było tak jak u Ciebie "przed" 
			
			
									
						
							Peugeot 205 Roland Garros Cabrio

			
						
- 
				sublimate
 - Nowicjusz
 - Posty: 18
 - Rejestracja: 17 wrz sob, 2011 1:59 pm
 - Posiadany PUG: 205 XS 1.4 XY8
 - Numer Gadu-gadu: 1002907
 - Lokalizacja: Kraków
 
Re: Co pod maską [dużo zdjęć]
zgadzam sie.. 'Po' plakowales rury ?!
			
			
									
						
							uwazaj jak tanczysz bo zyciowy parkiet bywa sliski
			
						Re: Co pod maską [dużo zdjęć]
Nie! spryskałem środkiem do mycia silników,a potem Kercherem 
			
			
									
						
										
						- moralez
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4915
 - Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
 - Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
 - Numer Gadu-gadu: 2955602
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontakt:
 
Re: Co pod maską [dużo zdjęć]
A propos tego co pod maska, to na  gtidrivers  znalazlem wagi róznych silnikow z gamy PSA
TU9M (954cc 8v alloy block monopoint injection) = 89kg
TU1M (1124cc 8v alloy block monopoint injection) = 90kg
TU3M (1360cc 8v alloy block monopoint injection) = 92kg
TU3FJ2 (1360cc 8v iron block injection) = 113kg
TU5JP (1587cc 8v iron block injection) = 109kg
TU5J4 (1587cc 16v iron block injection) = 117kg
TUD5 (1527cc 8v diesel) = 126kg
XU52C (1580cc 8v alloy block carb) = 107kg
XU5JP (1580cc 8v alloy block injection) = 108.5kg
XU7JP (1761cc 8v alloy block injection) = 114kg
XU7JP4 (1761cc 16v alloy block injection) = 125kg
XU92C (1905cc 8v alloy block carb) = 115kg
XU102C (1998cc 8v iron block carb) = 132kg
XU10J2C (1998cc 8v iron block injection) = 140kg
XU10J2TE (1998cc 8v iron block turbo) = 149kg
XU10J4 (1998v 16v iron block injection aka "S16") = 160kg
XU10J4TE (1998cc 16v iron block turbo aka "405 T16") = 165kg
XU10J4R (1998cc 16v iron block injection) = 143kg
XU10J4RS (1998cc 16v iron block injection aka "GTi-6") = 143kg
XUD7TE (1769xx 8v diesel) = 150kg
XUD9TE (1905cc 8v diesel) = 140kg
XUD11ATE (2088cc 12v diesel) = 171kg
DW10TD (1997cc 8v diesel) = 150kg
DW12TED4 (2179cc 16v diesel) = 182kg
EW7J4 (1749cc 16v alloy block injection) = 137.5kg
EW10J4 (1997cc 16v alloy block aka "206 GTi") - 137kg
EW12J4 (2230cc 16v alloy block injection) = 153kg
ES9J4 (2946cc 24v V6 alloy block) = 215kg
ES9J4S (2946cc 24v V6 alloy block) = 215kg
Skrzynie biegów
MA (rated to 138Nm) = 31.7kg
BE (rated between 210 and 250Nm) = 36.6kg
ML (rated between 300 and 350Nm) = 45 - 49.3kg
AL4 (rated to 200Nm) = 70kg
4HP20 (rated to 330Nm) = 88kg
			
			
									
						
										
						TU9M (954cc 8v alloy block monopoint injection) = 89kg
TU1M (1124cc 8v alloy block monopoint injection) = 90kg
TU3M (1360cc 8v alloy block monopoint injection) = 92kg
TU3FJ2 (1360cc 8v iron block injection) = 113kg
TU5JP (1587cc 8v iron block injection) = 109kg
TU5J4 (1587cc 16v iron block injection) = 117kg
TUD5 (1527cc 8v diesel) = 126kg
XU52C (1580cc 8v alloy block carb) = 107kg
XU5JP (1580cc 8v alloy block injection) = 108.5kg
XU7JP (1761cc 8v alloy block injection) = 114kg
XU7JP4 (1761cc 16v alloy block injection) = 125kg
XU92C (1905cc 8v alloy block carb) = 115kg
XU102C (1998cc 8v iron block carb) = 132kg
XU10J2C (1998cc 8v iron block injection) = 140kg
XU10J2TE (1998cc 8v iron block turbo) = 149kg
XU10J4 (1998v 16v iron block injection aka "S16") = 160kg
XU10J4TE (1998cc 16v iron block turbo aka "405 T16") = 165kg
XU10J4R (1998cc 16v iron block injection) = 143kg
XU10J4RS (1998cc 16v iron block injection aka "GTi-6") = 143kg
XUD7TE (1769xx 8v diesel) = 150kg
XUD9TE (1905cc 8v diesel) = 140kg
XUD11ATE (2088cc 12v diesel) = 171kg
DW10TD (1997cc 8v diesel) = 150kg
DW12TED4 (2179cc 16v diesel) = 182kg
EW7J4 (1749cc 16v alloy block injection) = 137.5kg
EW10J4 (1997cc 16v alloy block aka "206 GTi") - 137kg
EW12J4 (2230cc 16v alloy block injection) = 153kg
ES9J4 (2946cc 24v V6 alloy block) = 215kg
ES9J4S (2946cc 24v V6 alloy block) = 215kg
Skrzynie biegów
MA (rated to 138Nm) = 31.7kg
BE (rated between 210 and 250Nm) = 36.6kg
ML (rated between 300 and 350Nm) = 45 - 49.3kg
AL4 (rated to 200Nm) = 70kg
4HP20 (rated to 330Nm) = 88kg
