Strona 1 z 1
Jak usunąć klej???
: 23 sty wt, 2007 10:33 pm
autor: Mrufka
Witam Wszystkich.
Moze ma ktos jakis sposób na usunięcie z blach Peugeocika kleju ( pozostałości po naklejkach)! Lakier mam fabryczny ( 15to letni ) i boje sie zbliżac do niego z jakąs chemią!!! Dziekuje za wszelkie rady.
Pozdrawiam
: 23 sty wt, 2007 11:02 pm
autor: cheatoss
benzyna ekstrakcyjna?
: 23 sty wt, 2007 11:14 pm
autor: blaszka
lub nitro najpierw sprawdzic lekko czy nic sie nie stanie ale nie powinno
: 23 sty wt, 2007 11:30 pm
autor: Damian1p
ciepla woda i duzo czasu.... najbezpieczniej
: 24 sty śr, 2007 8:27 am
autor: Pieraś
dokladnie jak pisze Damian. Stary lakier to czymkolwiek chemicznym pojedziec to razem z lakierem - jakis slad zawsze bedzie
: 24 sty śr, 2007 8:38 am
autor: Orfister
Można się pokusic o podgrzanie suszarką i wtedy powoli szmatką próbować...ja tajkk usuwałem stara nakleję z numerem rejestracyjnym...na szybie co prawda...

: 24 sty śr, 2007 1:34 pm
autor: JASIEK1
Wlasnie stary oryginalny lakier jest najmocniejszy i mozna go potraktować nitrem. Warto jednak najpierw sprawdzic, jak pisał Blaszka, czy przypadkiem nie schodzi. Wiadomo jak sie bedzie darło długo to nitro sciągnie lakier ale jak nie bedziemy przesadzać z tarciem to zejdzie tylko klej.
Jakiś czas temu usuwałem naklejki z rajdowego auta. Niczym nie szło. Dopiero nitro załatwiło sprawę. Obleciałem całe auto, lakier lekko sie zmatowił ale po polerce woskiem uzyskał idealna czystość i połysk. PZDR
: 25 sty czw, 2007 1:42 pm
autor: wasia
Ja "zmyłem" ten klej pastą tempo. Roboty było sporo bo schodziło powoli ale przy okazji wypastowałem furę

Re: Jak usunąć klej???
: 27 sty sob, 2007 7:02 pm
autor: viwaldi
123
: 28 sty ndz, 2007 12:11 am
autor: rahueme
ja chcialem likwidowac pasy z autka, taki maly kawaleczek sciagnelem i powiem ze ciezko bylo zatrzec lakier tak zeby byl jak reszta, zacieralem pastami i lipa ;/ klej jak klej ale uwazaj na lakier jaki sie pod tymi naklejkami kryje napewno bedzie mniej wyplowialy niz reszta i mozesz miec slady =) ja juz wolalem zostawic nie do konca udane dzielo poprzednika pozdrawiam

: 28 sty ndz, 2007 4:33 pm
autor: Smanov
JASIEK1 pisze:Wlasnie stary oryginalny lakier jest najmocniejszy i mozna go potraktować nitrem. Warto jednak najpierw sprawdzic, jak pisał Blaszka, czy przypadkiem nie schodzi.
lol

: 28 sty ndz, 2007 9:54 pm
autor: JASIEK1
No nikt mi nie powie, ze fabryczny lakier na samochodzie jest slabszy i mniej trwały od lakieru zrobionego w warsztacie lakierniczym. Zwłaszcza jak pan ''malarz'' potraktował samochód bezbarwnym po wierzchu, który po pół roku odłazi i odpryskuje.
: 28 sty ndz, 2007 10:32 pm
autor: Smanov
spoko loko , luz i spontan!!! pozdro!!
: 29 sty pn, 2007 8:22 am
autor: b182
A ja polecam ciepłą wode i LUDWIK Sprawdzone klej sie pieknie zwija w wałeczki i odpada. Najlepiej to robić gąbką (byle nie morską

)
: 29 sty pn, 2007 1:09 pm
autor: JASIEK1
SMANOV - pewnie, ze spoko
Chciałem tylko powiedziec co mysle o lakierach robionych w warsztatach przez niedoświadczonych lakierników.
Kiedys taki lakier złaził mi przy delikatnym nawet polerowaniu woskiem - tak słabego lakieru na aucie jeszcze n igdy nie miałem i zacząłem doceniać fabryczne powłoki pomomo iz sa wyblakle
PZDR