Hamownia- warszawa

Tutaj trafiaja wszystkie dobre posty ktore moga byc przydatne na pozniej.
Awatar użytkownika
Dervozavilus
Maniak
Posty: 1152
Rejestracja: 26 kwie czw, 2007 12:37 pm
Posiadany PUG: 205 LucKy LooK 1.4 XSi
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: WF
Kontakt:

Re: Hamownia- warszawa

Post autor: Dervozavilus » 26 wrz sob, 2009 11:13 pm

Dokładnie, jak pisze Florek, 1.4 ze 106 XSi (TU3FJ2/Z).
W poniedziałek zeskanuje wydruk, to wrzucę na forum. A tera reszta, niech się pochwali. Kamila wynik znam, ale Marka nie. I ciekawy jestem jak wyszedł Corrado.

Awatar użytkownika
Florek2b
Peugeot 205 Master
Posty: 2196
Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
Numer Gadu-gadu: 1958447
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Hamownia- warszawa

Post autor: Florek2b » 27 wrz ndz, 2009 2:28 am

Myślę że Marek sie nie obrazi jak napisze ile mu wyszło 8)7

Marek miał 119koni i chyba 148Nm myślę że też zamieści wykres jak będzie miał czas :D

Teraz kurcze żałuje, że nie zmierzyłem swojego :evil:

Awatar użytkownika
krzycho-g
Junior
Posty: 206
Rejestracja: 28 mar śr, 2007 8:07 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Janówek, Błonie, Warszawa...

Re: Hamownia- warszawa

Post autor: krzycho-g » 27 wrz ndz, 2009 7:27 am

Jak widać Dervo pod moim okiem sam wykonał kawał dobrej pracy z głowicą. \Skok jak na samą głowicę jest naprawde potężny. Teraz jeszcze tylko wydech i delikatna zmiana oprogramowania w kompie i naprawde mozna zacząć marzyć o 120 KM
kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...;-)

pszemeq
Uzalezniony
Posty: 687
Rejestracja: 02 lis ndz, 2008 5:52 pm
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 1459401
Lokalizacja: Gdów

Re: Hamownia- warszawa

Post autor: pszemeq » 27 wrz ndz, 2009 11:49 am

To mogłobybyć już pomału zadużo jak na 1.4

Awatar użytkownika
krzycho-g
Junior
Posty: 206
Rejestracja: 28 mar śr, 2007 8:07 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Janówek, Błonie, Warszawa...

Re: Hamownia- warszawa

Post autor: krzycho-g » 27 wrz ndz, 2009 5:36 pm

za duzo jak na wolnossące 1.4 to bedzie wtedy jak bedzie miał 150 KM ;-) i wtedy mozna cos pomyslec o niektórych bebechach ;-) uturbione 140 KM 1.4 Turbo jezdza bezawaryjnie i nic im sie nie dzieje
kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...;-)

pszemeq
Uzalezniony
Posty: 687
Rejestracja: 02 lis ndz, 2008 5:52 pm
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 1459401
Lokalizacja: Gdów

Re: Hamownia- warszawa

Post autor: pszemeq » 28 wrz pn, 2009 7:55 pm

Ale mi głównie chodziło o zywotność takiego podkręconego motoru sorki źle sie sprecyzowałem.

Awatar użytkownika
krzycho-g
Junior
Posty: 206
Rejestracja: 28 mar śr, 2007 8:07 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Janówek, Błonie, Warszawa...

Re: Hamownia- warszawa

Post autor: krzycho-g » 29 wrz wt, 2009 8:13 am

z zywotnoscią o jest tak ze jak go za czesto nie bedziesz wkrecac powyzej nominalych obrotów to ona nie spadnie. a zazwyczaj nie jezdzi sie na full tylko gdy sytuacja tego wymaga.
kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...;-)

pszemeq
Uzalezniony
Posty: 687
Rejestracja: 02 lis ndz, 2008 5:52 pm
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 1459401
Lokalizacja: Gdów

Re: Hamownia- warszawa

Post autor: pszemeq » 29 wrz wt, 2009 7:20 pm

No wsumie tak ale power tak podkręconego motoru o małej pojemności polega troche na wysokich obrotach czyz nie??
Wiesz ja nie neguje twojego doświadczenia tylko poprostu wytaczam argumenty które przemawiają jednak zatym że 107 koni w 1.4 wystarczy w zupełności heh pozdro. Ale sie zakrenciłem :wink:

Awatar użytkownika
Dervozavilus
Maniak
Posty: 1152
Rejestracja: 26 kwie czw, 2007 12:37 pm
Posiadany PUG: 205 LucKy LooK 1.4 XSi
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: WF
Kontakt:

Re: Hamownia- warszawa

Post autor: Dervozavilus » 29 wrz wt, 2009 7:38 pm

oj... czasami nie wystarcza ;)

pszemeq
Uzalezniony
Posty: 687
Rejestracja: 02 lis ndz, 2008 5:52 pm
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 1459401
Lokalizacja: Gdów

Re: Hamownia- warszawa

Post autor: pszemeq » 29 wrz wt, 2009 7:42 pm

Czarku już Ci mało :wink:

Zywik
Maniak
Posty: 1109
Rejestracja: 12 kwie sob, 2008 12:04 pm
Posiadany PUG: Citroen Xsara Picasso & Peugeot Tepee
Numer Gadu-gadu: 10911568
Lokalizacja: Mrozy
Kontakt:

Re: Hamownia- warszawa

Post autor: Zywik » 29 wrz wt, 2009 9:57 pm

czyżbyś Przemku chciał swap do swego Rolando zrobić?

ot: pozdrowienia dla Gdowa-Wieliczki-Krakowa!

Awatar użytkownika
Dervozavilus
Maniak
Posty: 1152
Rejestracja: 26 kwie czw, 2007 12:37 pm
Posiadany PUG: 205 LucKy LooK 1.4 XSi
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: WF
Kontakt:

Re: Hamownia- warszawa

Post autor: Dervozavilus » 29 wrz wt, 2009 10:55 pm

pszemeq pisze:Czarku już Ci mało :wink:
Wiesz jak jest z tym apetytem ;)

pszemeq
Uzalezniony
Posty: 687
Rejestracja: 02 lis ndz, 2008 5:52 pm
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 1459401
Lokalizacja: Gdów

Re: Hamownia- warszawa

Post autor: pszemeq » 30 wrz śr, 2009 7:05 pm

Hmm nie Maćko mnie narazie wystarcza 75 koników, po remoncie jeszcze bardziej odczówam różnice w jeździe na +. Po Bieszczadach utwierdziłem sie w przekonaniu że seryjne 1.4 też daje rade ale może w dalekiej chmurnej górnej przyszłości może sie coś wykluje i będe miał apetyt na więcej ale raczej podąze śladami Czarka jeśli już, bo moim zdaniem jest to najmniej inwazyjny zabieg dający wymierne kozyści.
Dla was tez pozdrówka.

No Czarku wsumie to masz racje :wink:

Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Hamownia- warszawa

Post autor: Lord Devil » 30 wrz śr, 2009 8:50 pm

Nie znam osoby, ktora podnoszac moc/przesiadajac sie na mocniejsze auto ma dosc/wystarczajaco. Taka jest natura ludzka, mi tez malo i mysle jak efektywnie i efektownie podniesc moc.
Car Valeting, Car Detailing.

Awatar użytkownika
gad
Uzalezniony
Posty: 674
Rejestracja: 03 mar pn, 2008 8:34 pm
Posiadany PUG: 205 2.0 16v + 205 1.6 VTS
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Hamownia- warszawa

Post autor: gad » 30 wrz śr, 2009 11:32 pm

Lord ma racje:) Jak przesiadlem sie z swojego poprzedniego puga (własnie 1,4) do gti to przy dodawaniu gazu czulem sie jak krol swiata! Po kilku dniach stwierdzilem ze wcale nie jest tak szybki jak mi sie zdawało ale wystarczyla mala przejazdrzka poprzednim egzeplarzem, powrot do gti i odrazu banan na twarzy:D Wniosek taki ze czego by człowiek nie miał pod butem to i tak jest w stanie sie do tego przyzwyczaic:P Pomyslcie jakie problemy z tym maja kierowcy F1 >:)

ODPOWIEDZ