Schematy ster. silnikiem do P205

Tutaj trafiaja wszystkie dobre posty ktore moga byc przydatne na pozniej.
Awatar użytkownika
JoT_JoT
Moderator
Posty: 2910
Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:55 pm
Posiadany PUG: był 205 Junior Exlusive Obecnie Saxo
Numer Gadu-gadu: 3288286
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JoT_JoT » 29 kwie pt, 2005 10:19 pm

Para pisze:
JoT_JoT pisze:I setny post na koncie :)
hehe jak ten czas szybko leci :lol:

Faktycznei strasznie szybko leci ten czas

Ogólnie jak masz oznaczenie TU3M to jest wtrysk więc jak masz wtrysk to masz komputer bo zawsze jak jest wtrysk to ejst komputer tylko gaźnikowe nie mają komputera komputer zazwyczaj znajduje się albo pod maska albo jak w przypadku mojego 1,1 był w schowku pasażery u góry podwieszony. Komputery w pugu są Bosch i maja wtrysk boscha (niemiecki) oraz Magnet Marello wtedy wtrysk jest Webera (włoski ). Na komputrze lub na wtryskiwaczu znajdziesz info co masz :)
Kiedyś mówili na niego Junior, zmieniło sie jednak wiele ...

[url=http://JoT_JoT.205.pl/]www.JoT_JoT.205.pl[/url]

cyborg
Uzalezniony
Posty: 994
Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: cyborg » 06 maja pt, 2005 11:04 am

TU3M ma wtrysk Bosch Mono Jetronic i komputer wlasnie w schowku u gory tak jak Jot_Jot mowi, jak chcesz wiedziec cos dokladniej to postaram sie pomoc bo swego czasu troszke sie zaglebialem w czujniki i komp w moim XS-ie (wlasnie TU3M)

powerhorse

Post autor: powerhorse » 19 lip wt, 2005 9:41 pm

joł cyborg:)
no i czego dowiedziales sie o tu3m ?? tez mam to cudo :)

cyborg
Uzalezniony
Posty: 994
Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: cyborg » 20 lip śr, 2005 9:27 am

No witam. TU3M na Boschu to zaje... silnik tylko ze lubi troche wypic.. Ja jak kupilem swojego to zima potrafil mi 11-12 litrow polknac.. Dlatego szukajac przyczyny troche sie dowiedzialem o tym wtrysku i czujnikach.. Teraz doszedlem do normy-tzn. zaleznie od jazdy na krótkich trasach pali 7,3 do 8 na setke, w trasie ok. 6,5-7. W przyszlosci mam w planach jeszcze wymiane sondy lambda wiec spalanie powinno jeszcze spasc.. Generalnie silnik bardzo spoko. W razie pytan wal-postaram sie pomoc.

powerhorse

Post autor: powerhorse » 20 lip śr, 2005 1:35 pm

jak zmniejszyles spalanie ?/ bo to ciekae:) moj potrafi tez troche wypic:)

cyborg
Uzalezniony
Posty: 994
Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: cyborg » 20 lip śr, 2005 2:41 pm

W moim pugu byl specyficzny problem niedogrzanego silnika-poprzednia wlascicielka czyli zona mojego szefa przez 9 lat jezdzila nim na trasie 3 km-z domu do miasta na zakupy i z powrotem...W efekcie sonda lambda byla niedogrzana i nie oczyszczala sie sama z osadow.. Poza tym, jak sie pozniej okazalo termostat otwieral sie przy 60 stopniach co takze powodowalo niedogrzanie i w efekcie silnik pracowal na bogatszej mieszance, jakby na ssaniu..Na koncu okazalo sie tez ze klapka do mieszania powietrza na wlocie jest ciagle otwarta na zimne-wiec to tez przyczynialo sie do zwiekszonego spalania..Po drodze sprawdzilem jeszcze czujniki, kody usterek i doszedlem do 7,5 litra srednio..

Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para » 09 paź ndz, 2005 11:57 am

więcej schematów dostępnych TUTAJ
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU

Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4869
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez » 31 paź pn, 2005 3:07 pm

cyborg pisze:TU3M ma wtrysk Bosch Mono Jetronic i komputer wlasnie w schowku u gory tak jak Jot_Jot mowi, jak chcesz wiedziec cos dokladniej to postaram sie pomoc bo swego czasu troszke sie zaglebialem w czujniki i komp w moim XS-ie (wlasnie TU3M)
a jaka moze byc przyczyna falujacych obrotow ? na benzynie neiznacznie na gazie znacznie, lewe powietrze odpada komp wyswietla 2 beldy 41 to pewnie przez zle ustawiony zaplon i 31 cos z powietrzem( w etzoldzie jest to bardziej madrze nazwane) tylko co..?
z gory dzieki za pomoc

Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4869
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez » 23 sty pn, 2006 2:46 am


senior_edmundo

Post autor: senior_edmundo » 09 lut czw, 2006 12:34 pm

a wiecie moze gdzie mona znaleźć schemat instalacji elektrycznej zwraz z kolorami kabli bo nie moge się połapać. Dobrze by było po polsku taki schemat

Awatar użytkownika
KuKiTa
Maniak
Posty: 1019
Rejestracja: 01 sie wt, 2006 9:15 pm
Posiadany PUG: 205 GTi
Numer Gadu-gadu: 360167
Login tlen: kukita
Lokalizacja: Andrychów
Kontakt:

Re: Schematy ster. silnikiem do P205

Post autor: KuKiTa » 01 maja czw, 2008 11:18 am

no właśnie, wiecie gdzie można znaleźć taki schemat??

ODPOWIEDZ