DANE REGULACYJNE Peugeot 205 1,9 D (1989-1996)
: 17 wrz ndz, 2006 11:15 pm
Peugeot 205 1,9 D (1989-1996)
SILNIK / o zapłonie samoczynnym, z wtryskiem pośrednim do komory wirowej typu Ricardo Comet Mark V, czterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, z wałkiem rozrządu w głowicy, umieszczony poprzecznie z przodu i pochylony o 30° do przodu, napędzający koła przednie
Typ silnika XUD9Y (D9A/DJZ)
Średnica cylindra 83 mm
Skok tłoka 88 mm
Pojemność skokowa 1905 cm3
Stopień sprężania 23,5
Ciśnienie sprężania
- nominalne 2,5...3,0 MPa
- minimalne 1,8 MPa
Moc maksymalna 47 kW (64 KM)
Prędkość obrotowa mocy maksymalnej 4600 obr/min
Moment maksymalny 118 N×m
Prędkość obrotowa momentu maksymalnego 2000 obr/min
Układ rozrządu / wałek rozrządu w głowicy, podparty na trzech łożyskach, napędzany paskiem zębatym
Luz zaworów do kontroli faz rozrządu 0,80 mm
Fazy rozrządu
- otwarcie zaworu ssącego 4°30¢ po ZZ
- zamknięcie zaworu ssącego 28°30¢ po ZW
- otwarcie zaworu wydechowego 43° przed ZW
- zamknięcie zaworu wydechowego 0° (ZZ)
Luz roboczy zaworów (na zimno)
- zawór ssący 0,15 ± 0,08 mm
- zawór wydechowy 0,30 ± 0,08 mm
Pasek zębaty / napędu wałka rozrządu, pompy wtryskowej i pompy cieczy chłodzącej
- typ / Uniroyal Powergrip 58 136 ´ 1’’ lub Pirelli Isoran 136 RPP 254
- wymiana / co 70 000 km
Układ chłodzenia / zamknięty, o obiegu wymuszonym przez pompę odśrodkową, termostat, chłodnica, zbiorniki wyrównawczy, dwa wentylatory elektryczne sterowane termowyłącznikami, czujnik poziomu cieczy chłodzącej na zbiorniku wyrównawczym
Termostat / Calorstat
- temperatura początku otwarcia 82°C
- temperatura pełnego otwarcia 93°C
- skok zaworu 7,5 mm
Wentylatory / dwa, pracujące równocześnie, o dwóch prędkościach, AOP lub Gates
- temperatura włączenia 1. prędkości 93°C
- temperatura wyłączenia 1. prędkości 88°C
- temperatura włączenia 2. prędkości 97°C
- temperatura wyłączenia 2. prędkości 92°C
Układ smarowania / pod ciśnieniem, z czujnikiem minimalnego poziomu oleju
Pompa oleju / zębata, napędzana od wału korbowego łańcuchem jednorzędowym
Ciśnienie oleju / w temperaturze 90°
- przy 800 obr/min min. 0,2 MPa
- przy 2000 obr/min 0,34...0,37 MPa
- przy 4000 obr/min 0,38...0,50 MPa
Filtr oleju / z wymiennym wkładem kartonowym, Purflux LS 468
Układ zasilania / wtryskowy, Bosch
Filtr paliwa / Purflux CP 31 ADKLEV z elementem filtracyjnym Purflux C 180 (do V 1992) lub C 422 (od VI 1992), z podgrzewaczem paliwa i czujnikiem wody w paliwie
Filtr powietrza / suchy, z wymiennym wkładem, Purflux A 590
Pompa wtryskowa / rozdzielaczowa, Bosch VF 4/9 F 2300 R 162-4 (Bosch 0460 494 224)
Kolejność wtrysku (cylinder nr 1 od strony koła
zamachowego) 1-3-4-2
Prędkość obrotowa biegu jałowego 775 ± 50 obr/min
Ustawienie pompy / skok tłokorozdzielacza 0,30 mm w położeniu 0,57 mm przed ZZ tłoka 4. cylindra
Obsady wtryskiwaczy / Bosch KCA 17 S 42
Rozpylacze / Bosch DN0SD 256/
Ciśnienie otwarcia wtryskiwacza
- nowego 13 ± 0,5 MPa
- używanego 11,7 MPa
Świece żarowe / Bosch 0250 201 005, Beru 607 MJ, Champion CH 68 lub Lucas CAV DS 003
PODWOZIE
Sprzęgło / cierne, jednotarczowe, suche, ze sprężyną centralną, z samoczynną regulacją skoku jałowego pedału
Typ Luk
Średnica okładzin
- zewnętrzna 200 mm
- wewnętrzna 134 mm
Typ okładzin / Ferodo 755
Skok całkowity pedału 135 mm
Skrzynka przekładniowa / mechaniczna, cztero- lub pięciobiegowa plus bieg wsteczny, biegi do przodu synchronizowane
Typ
- skrzynka czterobiegowa / BE 3/4
- skrzynka pięciobiegowa / BE 3/5
Przełożenia
Skrzynka czterobiegowa
- I bieg 3,31
- II bieg 1,88
- III bieg 1,15
- IV bieg 0,80
- bieg wsteczny 3,33
- przekładnia główna 3,47
Skrzynka pięciobiegowa
- I bieg 3,31
- II bieg 1,88
- III bieg 1,28
- IV bieg 0,97
- V bieg 0,76
- bieg wsteczny 3,33
- przekładnia główna 3,59
Przeniesienie napędu / półosie połączone z obu stron za pomocą przegubów równobieżnych trójramiennych od strony skrzynki przekładniowej i kulowych Rzeppa od strony kół
Układ kierowniczy / mechaniczny lub mechaniczny ze wspomaganiem hydraulicznym
Układ kierowniczy mechaniczny
Przekładnia kierownicza / zębatkowa
Przełożenie 22,1
Liczba obrotów koła kierownicy 3,8
Promień skrętu 5,25 m
Układ kierowniczy ze wspomaganiem
Przekładnia kierownicza / zębatkowa z zaworem rozdzielczym i siłownikiem hydraulicznym
Przełożenie 16,2
Liczba obrotów koła kierownicy 2,85
Promień skrętu 5,25 m
Pompa wspomagania / Hobourn-Eaton, napędzana paskiem klinowym od wału korbowego
Pasek klinowy / napędu pompy wspomagania
- typ / Continental FO-N 605-8,5/9,5 618 La
Zawieszenie przednie / niezależne, typu Mac Pherson, ze stabilizatorem poprzecznym prętowym
Ustawienie kół przednich (samochód nie obciążony)
- zbieżność (regulowana) 2,5 ± 1 mm
- pochylenie koła (nieregulowane) 0°30¢ ± 30¢
- wyprzedzenie sworznia zwrotnicy (nieregulowane) 1°40¢ ± 30¢
- pochylenie sworznia zwrotnicy (nieregulowane) 8°50¢ ± 30¢
Piasta koła przedniego / na łożysku dwurzędowym kulkowym skośnym
Zawieszenie tylne / niezależne, na wahaczach wleczonych połączonych rurową belką poprzeczną, dwóch poprzecznych drążkach skrętnych, amortyzatorach hydraulicznych teleskopowych dwustronnego działania, z drążkiem stabilizatora
Ustawienie kół tylnych (samochód nie obciążony)
- zbieżność (nieregulowana) 0,6 ± 1,0 mm
- pochylenie koła (nieregulowane) -0°30¢ ± 30¢
Wysokość kontrolna zawieszenia tylnego (mierzona
od nawierzchni do punktów kontrolnych obok powierzchni
mocowania zawieszenia tylnego do nadwozia z lewej
i prawej strony samochodu - regulowana odpowiednim
ustawieniem drążków skrętnych) 430 ± 7 mm
Piasta koła tylnego / na dwóch łożyskach stożkowych
Układ hamulcowy
Hamulec roboczy / hydrauliczny, dwuobwodowy (podział po przekątnej), ze wspomaganiem podciśnieniowym
Hamulce kół przednich / tarczowe, z zaciskiem pływającym, Bendix
Średnica zewnętrzna tarczy 247 mm
Grubość tarczy
- nominalna 10 mm
- minimalna dopuszczalna 8 mm
(dopuszczalne zużycie z jednej strony wynosi 1 mm)
Nakładki cierne / Abex 223 lub Ferodo F 592
Grubość minimalna dopuszczalna nakładek ciernych / sygnalizowana zaświeceniem się odpowiedniej lampki kontrolnej w zestawie wskaźników
Średnica cylindra zacisku 48 mm
Hamulce kół tylnych / bębnowe, typu HCSF, z samoczynną regulacją luzu szczęk, DBA lub Girling
Średnica robocza nominalna bębna 180 mm
Okładziny cierne / Ferodo 617 lub Don 642 albo Abex Pagid 383
Szerokość okładzin 30 mm
Grubość okładzin
- nominalna 5 mm
- mninimalna dopuszczalna (bez szczęki) 1 mm
Średnica cylinderków 19 mm
Pompa hamulcowa / w układzie tandem, Bendix lub Teves
Średnica tłoków 19 mm
Skok tłoków 16/14 mm
Urządzenie wspomagające / podciśnieniowe, typu Isovac, Bendix lub ATE
Średnica tłoka 178 mm (7’’)
Pompa podciśnienia / łopatkowa, osadzona na tylnym końcu wałka rozrządu, napędzana bezpośrednio
Hamulec awaryjny / działający mechanicznie na hamulce kół tylnych
Koła i ogumienie
Obręcze / 4.50 B 13 albo 5.00 B 13
Ogumienie / 155/70 SR 13 albo 165/70 SR 13
Ciśnienie w ogumieniu
- przód
- 155/70 SR 13 0,20 MPa
- 165/70 SR 13 0,19...0,20 MPa
- tył
- 155/70 SR 13 0,21 MPa
- 165/70 SR 13 0,19...0,20 MPa
WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE
Akumulator / 12 V 42 A×h lub 12 V 66 A×h, minus na masie
Alternator / Bosch 0120 488 214 lub Bosch 0120 489 258
Długość szczotek
- nominalna 13 mm
- minimlana dopuszczalna 5 mm
Pasek klinowy / napędu alternatora
- typ / Hutchinson Poly V 698 K 93 502 291 80
Rozrusznik / Bosch 0001 110 017
Bezpieczniki / 3 ´ (12 V, 5 A), 2 ´ (12 V, 10 A), 1 ´ (12 V, 15 A), 5 ´ (12 V, 25 A)
Żarówki
- świateł mijania i drogowych H4 55/60 W lub 40/45 W
- świateł pozycyjnych przednich 5 W
- świateł przeciwmgłowych przednich H3 55 W
- kierunkowskazów przednich i tylnych 21 W
- świateł hamowania/pozycyjnych tylnych 21/5 W
- świateł cofania 21 W
- świateł tylnych przeciwmgłowych 21 W
- oświetlenia tablicy rejestracyjnej 4 W
Momenty dokręcania
- śrub głowicy
- 1. etap 30 N×m
- 2. etap 70 N×m
- 3. etap dokręcić o 120°
- pokryw łożysk wałka rozrządu 15 N×m
- napinacza paska zębatego napędu rozrządu 20 N×m
- śruby regulacyjnej napinacza paska zębatego napędu
rozrządu 20 N×m
- koła zamachowego 50 N×m
- wtryskiwaczy do głowicy 89 N×m
- nakrętek kół
- obręcze tłoczone 80 N×m
- obręcze odlewane 90 N×m
Masy
- własna 880 kg
- całkowita 1300 kg
- maksymalna przyczepy niehamowanej 445 kg
- maksymalna przyczepy hamowanej 700 kg
Pojemności
- zbiornik paliwa 50 dm3
- układ smarowania 5 dm3 (z filtrem)
- układ chłodzenia 8,3 dm3
- skrzynka przekładniowa 1,8 dm3
- układ hamulcowy 0,4 dm3
- układ kierowniczy ze wspomaganiem 0,65 dm3
Materiały eksploatacyjne
Paliwo / olej napędowy
Olej silnikowy / Essolube XD SAE 15W 40 lub Shell Super Diesel SAE 15W 30, wymiana co 7500 km lub co 1 rok (z filtrem)
Olej przekładniowy / Esso Gear Oil SAE 75W 80 lub Shell SF 5288 SAE75W 80, sprawdzanie poziomu co 60 000 km
Płyn chłodzący / Specialgel Peugeot lub Antigel Total, wymiana co 2 lata
Olej w układzie kierowniczym ze wspomaganiem / Esso ATF Dexron II D 21065 lub Shell ATF Dexron II D 20137, sprawdzanie poziomu co 20 000 km
Płyn hamulcowy / Lockheed 55, Nafic FN3 lub Stop HD 88, wymiana co 45 000 km lub co 2 lata
Zużycie paliwa
- przy 90 km/h 3,9 dm3/100 km
- przy 120 km/h 5,2 dm3/100 km
- w cyklu miejskim 5,4 dm3/100 km
Prędkość maksymalna 162 km/h
SILNIK / o zapłonie samoczynnym, z wtryskiem pośrednim do komory wirowej typu Ricardo Comet Mark V, czterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, z wałkiem rozrządu w głowicy, umieszczony poprzecznie z przodu i pochylony o 30° do przodu, napędzający koła przednie
Typ silnika XUD9Y (D9A/DJZ)
Średnica cylindra 83 mm
Skok tłoka 88 mm
Pojemność skokowa 1905 cm3
Stopień sprężania 23,5
Ciśnienie sprężania
- nominalne 2,5...3,0 MPa
- minimalne 1,8 MPa
Moc maksymalna 47 kW (64 KM)
Prędkość obrotowa mocy maksymalnej 4600 obr/min
Moment maksymalny 118 N×m
Prędkość obrotowa momentu maksymalnego 2000 obr/min
Układ rozrządu / wałek rozrządu w głowicy, podparty na trzech łożyskach, napędzany paskiem zębatym
Luz zaworów do kontroli faz rozrządu 0,80 mm
Fazy rozrządu
- otwarcie zaworu ssącego 4°30¢ po ZZ
- zamknięcie zaworu ssącego 28°30¢ po ZW
- otwarcie zaworu wydechowego 43° przed ZW
- zamknięcie zaworu wydechowego 0° (ZZ)
Luz roboczy zaworów (na zimno)
- zawór ssący 0,15 ± 0,08 mm
- zawór wydechowy 0,30 ± 0,08 mm
Pasek zębaty / napędu wałka rozrządu, pompy wtryskowej i pompy cieczy chłodzącej
- typ / Uniroyal Powergrip 58 136 ´ 1’’ lub Pirelli Isoran 136 RPP 254
- wymiana / co 70 000 km
Układ chłodzenia / zamknięty, o obiegu wymuszonym przez pompę odśrodkową, termostat, chłodnica, zbiorniki wyrównawczy, dwa wentylatory elektryczne sterowane termowyłącznikami, czujnik poziomu cieczy chłodzącej na zbiorniku wyrównawczym
Termostat / Calorstat
- temperatura początku otwarcia 82°C
- temperatura pełnego otwarcia 93°C
- skok zaworu 7,5 mm
Wentylatory / dwa, pracujące równocześnie, o dwóch prędkościach, AOP lub Gates
- temperatura włączenia 1. prędkości 93°C
- temperatura wyłączenia 1. prędkości 88°C
- temperatura włączenia 2. prędkości 97°C
- temperatura wyłączenia 2. prędkości 92°C
Układ smarowania / pod ciśnieniem, z czujnikiem minimalnego poziomu oleju
Pompa oleju / zębata, napędzana od wału korbowego łańcuchem jednorzędowym
Ciśnienie oleju / w temperaturze 90°
- przy 800 obr/min min. 0,2 MPa
- przy 2000 obr/min 0,34...0,37 MPa
- przy 4000 obr/min 0,38...0,50 MPa
Filtr oleju / z wymiennym wkładem kartonowym, Purflux LS 468
Układ zasilania / wtryskowy, Bosch
Filtr paliwa / Purflux CP 31 ADKLEV z elementem filtracyjnym Purflux C 180 (do V 1992) lub C 422 (od VI 1992), z podgrzewaczem paliwa i czujnikiem wody w paliwie
Filtr powietrza / suchy, z wymiennym wkładem, Purflux A 590
Pompa wtryskowa / rozdzielaczowa, Bosch VF 4/9 F 2300 R 162-4 (Bosch 0460 494 224)
Kolejność wtrysku (cylinder nr 1 od strony koła
zamachowego) 1-3-4-2
Prędkość obrotowa biegu jałowego 775 ± 50 obr/min
Ustawienie pompy / skok tłokorozdzielacza 0,30 mm w położeniu 0,57 mm przed ZZ tłoka 4. cylindra
Obsady wtryskiwaczy / Bosch KCA 17 S 42
Rozpylacze / Bosch DN0SD 256/
Ciśnienie otwarcia wtryskiwacza
- nowego 13 ± 0,5 MPa
- używanego 11,7 MPa
Świece żarowe / Bosch 0250 201 005, Beru 607 MJ, Champion CH 68 lub Lucas CAV DS 003
PODWOZIE
Sprzęgło / cierne, jednotarczowe, suche, ze sprężyną centralną, z samoczynną regulacją skoku jałowego pedału
Typ Luk
Średnica okładzin
- zewnętrzna 200 mm
- wewnętrzna 134 mm
Typ okładzin / Ferodo 755
Skok całkowity pedału 135 mm
Skrzynka przekładniowa / mechaniczna, cztero- lub pięciobiegowa plus bieg wsteczny, biegi do przodu synchronizowane
Typ
- skrzynka czterobiegowa / BE 3/4
- skrzynka pięciobiegowa / BE 3/5
Przełożenia
Skrzynka czterobiegowa
- I bieg 3,31
- II bieg 1,88
- III bieg 1,15
- IV bieg 0,80
- bieg wsteczny 3,33
- przekładnia główna 3,47
Skrzynka pięciobiegowa
- I bieg 3,31
- II bieg 1,88
- III bieg 1,28
- IV bieg 0,97
- V bieg 0,76
- bieg wsteczny 3,33
- przekładnia główna 3,59
Przeniesienie napędu / półosie połączone z obu stron za pomocą przegubów równobieżnych trójramiennych od strony skrzynki przekładniowej i kulowych Rzeppa od strony kół
Układ kierowniczy / mechaniczny lub mechaniczny ze wspomaganiem hydraulicznym
Układ kierowniczy mechaniczny
Przekładnia kierownicza / zębatkowa
Przełożenie 22,1
Liczba obrotów koła kierownicy 3,8
Promień skrętu 5,25 m
Układ kierowniczy ze wspomaganiem
Przekładnia kierownicza / zębatkowa z zaworem rozdzielczym i siłownikiem hydraulicznym
Przełożenie 16,2
Liczba obrotów koła kierownicy 2,85
Promień skrętu 5,25 m
Pompa wspomagania / Hobourn-Eaton, napędzana paskiem klinowym od wału korbowego
Pasek klinowy / napędu pompy wspomagania
- typ / Continental FO-N 605-8,5/9,5 618 La
Zawieszenie przednie / niezależne, typu Mac Pherson, ze stabilizatorem poprzecznym prętowym
Ustawienie kół przednich (samochód nie obciążony)
- zbieżność (regulowana) 2,5 ± 1 mm
- pochylenie koła (nieregulowane) 0°30¢ ± 30¢
- wyprzedzenie sworznia zwrotnicy (nieregulowane) 1°40¢ ± 30¢
- pochylenie sworznia zwrotnicy (nieregulowane) 8°50¢ ± 30¢
Piasta koła przedniego / na łożysku dwurzędowym kulkowym skośnym
Zawieszenie tylne / niezależne, na wahaczach wleczonych połączonych rurową belką poprzeczną, dwóch poprzecznych drążkach skrętnych, amortyzatorach hydraulicznych teleskopowych dwustronnego działania, z drążkiem stabilizatora
Ustawienie kół tylnych (samochód nie obciążony)
- zbieżność (nieregulowana) 0,6 ± 1,0 mm
- pochylenie koła (nieregulowane) -0°30¢ ± 30¢
Wysokość kontrolna zawieszenia tylnego (mierzona
od nawierzchni do punktów kontrolnych obok powierzchni
mocowania zawieszenia tylnego do nadwozia z lewej
i prawej strony samochodu - regulowana odpowiednim
ustawieniem drążków skrętnych) 430 ± 7 mm
Piasta koła tylnego / na dwóch łożyskach stożkowych
Układ hamulcowy
Hamulec roboczy / hydrauliczny, dwuobwodowy (podział po przekątnej), ze wspomaganiem podciśnieniowym
Hamulce kół przednich / tarczowe, z zaciskiem pływającym, Bendix
Średnica zewnętrzna tarczy 247 mm
Grubość tarczy
- nominalna 10 mm
- minimalna dopuszczalna 8 mm
(dopuszczalne zużycie z jednej strony wynosi 1 mm)
Nakładki cierne / Abex 223 lub Ferodo F 592
Grubość minimalna dopuszczalna nakładek ciernych / sygnalizowana zaświeceniem się odpowiedniej lampki kontrolnej w zestawie wskaźników
Średnica cylindra zacisku 48 mm
Hamulce kół tylnych / bębnowe, typu HCSF, z samoczynną regulacją luzu szczęk, DBA lub Girling
Średnica robocza nominalna bębna 180 mm
Okładziny cierne / Ferodo 617 lub Don 642 albo Abex Pagid 383
Szerokość okładzin 30 mm
Grubość okładzin
- nominalna 5 mm
- mninimalna dopuszczalna (bez szczęki) 1 mm
Średnica cylinderków 19 mm
Pompa hamulcowa / w układzie tandem, Bendix lub Teves
Średnica tłoków 19 mm
Skok tłoków 16/14 mm
Urządzenie wspomagające / podciśnieniowe, typu Isovac, Bendix lub ATE
Średnica tłoka 178 mm (7’’)
Pompa podciśnienia / łopatkowa, osadzona na tylnym końcu wałka rozrządu, napędzana bezpośrednio
Hamulec awaryjny / działający mechanicznie na hamulce kół tylnych
Koła i ogumienie
Obręcze / 4.50 B 13 albo 5.00 B 13
Ogumienie / 155/70 SR 13 albo 165/70 SR 13
Ciśnienie w ogumieniu
- przód
- 155/70 SR 13 0,20 MPa
- 165/70 SR 13 0,19...0,20 MPa
- tył
- 155/70 SR 13 0,21 MPa
- 165/70 SR 13 0,19...0,20 MPa
WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE
Akumulator / 12 V 42 A×h lub 12 V 66 A×h, minus na masie
Alternator / Bosch 0120 488 214 lub Bosch 0120 489 258
Długość szczotek
- nominalna 13 mm
- minimlana dopuszczalna 5 mm
Pasek klinowy / napędu alternatora
- typ / Hutchinson Poly V 698 K 93 502 291 80
Rozrusznik / Bosch 0001 110 017
Bezpieczniki / 3 ´ (12 V, 5 A), 2 ´ (12 V, 10 A), 1 ´ (12 V, 15 A), 5 ´ (12 V, 25 A)
Żarówki
- świateł mijania i drogowych H4 55/60 W lub 40/45 W
- świateł pozycyjnych przednich 5 W
- świateł przeciwmgłowych przednich H3 55 W
- kierunkowskazów przednich i tylnych 21 W
- świateł hamowania/pozycyjnych tylnych 21/5 W
- świateł cofania 21 W
- świateł tylnych przeciwmgłowych 21 W
- oświetlenia tablicy rejestracyjnej 4 W
Momenty dokręcania
- śrub głowicy
- 1. etap 30 N×m
- 2. etap 70 N×m
- 3. etap dokręcić o 120°
- pokryw łożysk wałka rozrządu 15 N×m
- napinacza paska zębatego napędu rozrządu 20 N×m
- śruby regulacyjnej napinacza paska zębatego napędu
rozrządu 20 N×m
- koła zamachowego 50 N×m
- wtryskiwaczy do głowicy 89 N×m
- nakrętek kół
- obręcze tłoczone 80 N×m
- obręcze odlewane 90 N×m
Masy
- własna 880 kg
- całkowita 1300 kg
- maksymalna przyczepy niehamowanej 445 kg
- maksymalna przyczepy hamowanej 700 kg
Pojemności
- zbiornik paliwa 50 dm3
- układ smarowania 5 dm3 (z filtrem)
- układ chłodzenia 8,3 dm3
- skrzynka przekładniowa 1,8 dm3
- układ hamulcowy 0,4 dm3
- układ kierowniczy ze wspomaganiem 0,65 dm3
Materiały eksploatacyjne
Paliwo / olej napędowy
Olej silnikowy / Essolube XD SAE 15W 40 lub Shell Super Diesel SAE 15W 30, wymiana co 7500 km lub co 1 rok (z filtrem)
Olej przekładniowy / Esso Gear Oil SAE 75W 80 lub Shell SF 5288 SAE75W 80, sprawdzanie poziomu co 60 000 km
Płyn chłodzący / Specialgel Peugeot lub Antigel Total, wymiana co 2 lata
Olej w układzie kierowniczym ze wspomaganiem / Esso ATF Dexron II D 21065 lub Shell ATF Dexron II D 20137, sprawdzanie poziomu co 20 000 km
Płyn hamulcowy / Lockheed 55, Nafic FN3 lub Stop HD 88, wymiana co 45 000 km lub co 2 lata
Zużycie paliwa
- przy 90 km/h 3,9 dm3/100 km
- przy 120 km/h 5,2 dm3/100 km
- w cyklu miejskim 5,4 dm3/100 km
Prędkość maksymalna 162 km/h