Hehe nawet nie widzałem tego zdjęcia
Faktycznie pojawiliśmy się w roli sponsora na Ogólnopolskiej Majóvwce 2013 w Ułężu. Można powiedzieć, że auto przeszło pierwsze testy po tak długim przestoju.
Fakty są takie, że na prostej silnik się nie rozpadł, a szczególnie mocno odchudzone koło zamachowe

Najlepsze odnotowane ET 14,2 w sumie z 6 startów czasy powtarzalne max +0,3s. Chyba nie najgorzej z uwagi na fakt, że nie szykowałem auta pod tym kątem. Był problem z trakcją na 1, opony nie są już pierwszej młodości i samo ciśnienie było raczej ustawione pod kątem zakrętów niż prostej 2,5bara. Z suchych danych to było ponad połowa zbiornika paliwa, eprom ustawiony tylko na 7200rpm i seryjne ciśnienie paliwa.
Niedługo wybieram się na hamownię, dobiorę najlepszy eprom i pobawię się ustawieniem paliwa. Wtedy myślę, że uda się zrobić kapkę lepszy czas. W garażu czekają również lekkie felgi z C5
Podziękowania dla
sekatora załatwił mi lekki akumulator bo mój jednak był trochę za słaby. Uruchomiał zimny silnik ale już na rozgrzanym nie był w stanie go przełamać. Teraz mam 22Ah i jak na razie działa
Stanąłem z ciekawymi autami, które mnie mocno objechały

Mianowicie Porsche 600KM, Corrado VR6 Turbo ponad 400KM. Był też jakiś Golf Turbo wydaje mi się że ponad 250KM, do którego zabrakło mi na prawdę niewiele
Parę zdjęć ...