Przy zakupie wiedziałem, ze turbina jest do roboty, do tego wał też. Przy okazji zregenerowana maglownica i nowa pompa (robił poprzedni wlasciciel w maju 2024) przestały dawać wspomaganie. Podczas pewnego upalnego lipcowego dnia CEM przestał widzieć sterownik skrzyni biegów. Zacząłem sam z tym walczyć. Przypadkiem okazało się, ze zamrożenie CEM naprawiło problem, ale stwierdziłem, że nie mam ochoty się dalej z tym wszystkim bawić i pod koniec sierpnia trafił do mechanika, gdzie mieli wszystko ogarnąć, wszystko było dla nich proste. No i dzwoniłem co tydzień i jak to u mechanika nawijanie makaronu na uszy. Sam podsuwałem rozwiazania i załatwiałem części

. Dziś miało być gotowe, był telefon, mieli odzwonic i cisza
Ale ogólnie to bardzo fajny i wygodny samochód. Tylko, ze tutaj już za znaczek się płaci. Hak do berlingo to 400-500 zl do Volvo od 800 chociaz materiały i spawacz ten sam
