Szkoda, że cię nie było. Munir też nie dojechał. Mój jeździ, ale elektryka trochę świruje i domaga się przeglądu.
Filmik z hamowania.
I wykres - tu czekam na opinie specjalistów
Przy okazji sprawdziłem amortyzatory. Tył 76%, przedni gwint nawet dał się sprawdzić 82% i 86%. Tylko wyjechać z badania nie mogłem do przodu, musiałem cofać bo jest taka gleba, że miska nie przeszłaby nad podnośnikiem
Ostatnio zmieniony 26 kwie sob, 2014 5:08 pm przez d_ARC, łącznie zmieniany 2 razy.
O tym nie pomyślałem, nie ważyłem. Bez problemu każdą z połówek wkłada do auta jedna osoba. Zważę całość w wakacje przed przeględem i zobaczymy ile wychodzi. Wcześniej może całe auto.
To taki mały sarkazm, wymogu co do koloru nie znalazłem, ale kto wie, przecież rajdowe są białe...
Kilka postów wyżej dodałem obiecany wykres z hamowni.
I wisienka na torcie Trzeba tylko jeszcze na nie miejsce w nadkolach wygospodarować - to plan na ten tydzień, majówka już mam nadzieję na nowej feldze będzie i po kilku poprawkach wizualnej strony auta.
Kolejne podejście do hamowania, zmiana tłumnika z przelotu na Sebringa dedykowanego do GTI dała 3.5KM. Czyli mamy moc D6C i bazę mechaniczną, trzeba jeszcze toto wystroić, bo zdecydowanie za dużo paliwka czuć w spalinach.
No to jeszcze mała próbka możliwości miga. Zapraszam na Rajd Nadwiślański za 2 tygodnie. Na filmie mały przedsmak emocji, które czekają na nas już za 2 tygodnie, czyli onboard z OS 2/5 Czesławice-Garbów. Jest szybko, wąsko, kręto, technicznie i z kilkoma niespodziankami
Nie zgodze sie z Martinoo, jak dla mnie lepiej wygladalby z lewkiem na grillu, z matowymi, czarnymi zderzakami i z rejestracja w "normalnym" miejscu.
Jednak, poza tymi detalami jest przepiekny, a na pierwszym zdjeciu widze idealny zestaw dla mnie, czyli biale GTI i drugi Pug, zrobiony od zera wedlug swojego pomyslu