Mam te oponki w nissanie i bardzo fajnie. Na mokrym trzeba uważać ale dają wyraźnie znać kiedy się odklejają i są przewidywalne. Celowałem w R888 ale trafiłem te w bardzo dobrej cenie z dobrym DOT'em.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
jakoś super to te parady nie kleją... do r888 nie mają żadnego podejścia. Fajny wzór bierznika i trochę lepsza przyczepność niż zwykłe opony. Za to cena bardzo dobra!
Ja nie mam zastrzeżeń, do codziennej jazdy i okazjonalnego upalania są bardziej uniwersalne niż R888, czyli znacznie tańsze, bardziej przewidywalne na mokrym i mniej się zużywają, więc nie musisz co sezon kupować nowych
kubas pisze:jakoś super to te parady nie kleją... do r888 nie mają żadnego podejścia. Fajny wzór bierznika i trochę lepsza przyczepność niż zwykłe opony. Za to cena bardzo dobra!
A to nie mamy co porównywać. R888 dużo lepsza jest na suchym i to bez dwóch zdań. Co do opinii, że trochę lepsza od zwykłej no tu bym dużo podyskutował, gdyż dużo jeżdżę na wszelakich oponach.
Kupiłem komplet w takiej cenie że dwóch r888 pewnie bym nie kupił za tą cenę i to z dot'em 4511 więc brałem w ciemno i się nie zastanawiałem tym bardziej, że nie będę tego auta upalał i może w ciągu roku kilka razy bezie jeździć.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
Trochę u mnie ostatnio z czasem się poprawiło i podjąłem decyzje o swapowaniu na miga.
Najbardziej byłby porządany 157 konny na aluminiowym bloku, ale też jak się coś innego trafi to nie będę wybrzydzał. Zastanawiałem się jeszcze nad GTI6 ale to chyba za ciężki kloc. Gdyby ktoś miał jakieś info na temat sprzedaży silników to proszę o informację.
Wsadziłem zaciski z GTI6 do przodu i niestety przewody hamulcowe okazał się przykrótkie.
Możecie coś polecić co wejdzie w mocowanie na amortyzatorze i będzie pasować ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
Zobacz z 405, o ile pamietam opcja 450mm, na pewno nie te najdłuższe. mocować do amorka nia mają, ale to jest do obejścia. Inne jest też mocowanie z przewodem sztywnym, ale precyzyjne 2 nacięcia szlifierką i siedzi na miejscu. Na zdjęciach w moim topicu gdzieś powinno to być widoczne, mam takie do zacisków z Berlingo/Xsary pod tarcze 266mm
Przeglądnąłem przewody w pojazdach marki peugeot i może od boxera dopasuje.
Powiedz mi jak poradziłeś sobie z czujnikami zużycia klocków ??
W GTI jest czujnik na jednym klocku teraz mam na obu. Można by jeden uciąć ale po co. Czy istnieje jakaś przejściówka ?? Czy może lutować ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)