Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINAŁU
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Orfi co te czarne mazidło?
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko

- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Mati jak postaepy?
Car Valeting, Car Detailing.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Z dniem dzisiejszym prace ruszyły do przodu, rozbieramy silnik, zobaczymy co w trawie piszczy 
Komora silnika jest już niemal przygotowana do wsadu
Zawieszenie praktycznie całe już skompletowane, brak mi jeszcze maglownicy i półosi.
Co do silnika i postępów , będę informował na bieżąco.

Komora silnika jest już niemal przygotowana do wsadu

Zawieszenie praktycznie całe już skompletowane, brak mi jeszcze maglownicy i półosi.
Co do silnika i postępów , będę informował na bieżąco.
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Robisz cos z autem czy udajesz?
Car Valeting, Car Detailing.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Witajcie,
Przy autko trochę się dzieje, choć powoli, dzień za dniem jednak zbliżamy się do .. finału
Komora silnika jest już przygotowana na przyjęcie serca, które niestety płata trochę figli, bo okazało się, że w zakupionym przeze mnie silniku do wymiany jest blok. Ogólnie trochę mam pecha, bo z powodu awarii bloku w ogóle rozpocząłem swap, a teraz w jego tracie wychodzi na to ze kolejny blok jest do wymiany - uszkodzone okazały się gwinty śrub głowicy...echhh.
Ale za to mam czas na dopieszczenie szczegółów, na spokojne pokupowanie części.
Ostatnio zabezpieczyłem preparatem do profili zamkniętych podłużnice i wszelkie dziurki jakie były dostępne z komory silnika.
Zakupiłem nowe śruby do zawieszenia, nową poduszkę skrzyni biegów oraz gumy na stabilizator. Co ciekawe w katalogu Sasica te gumy są różnych kolorów - i tak zostały zakupione ( kolejna hydrofrancuskozagadka ).
Miałem również czas na to, by skrócić kolektor ssący, tak by nie dochodziło do kolizji z chłodnicą. Mam tu takiego speca, co wyciął mi z kolektora na taśmówce 2,5 cm i zespawał ponownie, skracając go równocześnie.
Ogólnie to czekam teraz na nowy blok.
Zostało mi jeszcze wyczyścić i pomalować kolektor wydechowy.
To tak na szybko i na tyle.
Jak mi się jeszcze coś przypomni , napiszę.
Przy autko trochę się dzieje, choć powoli, dzień za dniem jednak zbliżamy się do .. finału

Komora silnika jest już przygotowana na przyjęcie serca, które niestety płata trochę figli, bo okazało się, że w zakupionym przeze mnie silniku do wymiany jest blok. Ogólnie trochę mam pecha, bo z powodu awarii bloku w ogóle rozpocząłem swap, a teraz w jego tracie wychodzi na to ze kolejny blok jest do wymiany - uszkodzone okazały się gwinty śrub głowicy...echhh.
Ale za to mam czas na dopieszczenie szczegółów, na spokojne pokupowanie części.
Ostatnio zabezpieczyłem preparatem do profili zamkniętych podłużnice i wszelkie dziurki jakie były dostępne z komory silnika.
Zakupiłem nowe śruby do zawieszenia, nową poduszkę skrzyni biegów oraz gumy na stabilizator. Co ciekawe w katalogu Sasica te gumy są różnych kolorów - i tak zostały zakupione ( kolejna hydrofrancuskozagadka ).
Miałem również czas na to, by skrócić kolektor ssący, tak by nie dochodziło do kolizji z chłodnicą. Mam tu takiego speca, co wyciął mi z kolektora na taśmówce 2,5 cm i zespawał ponownie, skracając go równocześnie.
Ogólnie to czekam teraz na nowy blok.
Zostało mi jeszcze wyczyścić i pomalować kolektor wydechowy.
To tak na szybko i na tyle.
Jak mi się jeszcze coś przypomni , napiszę.
- zmac
- Uzalezniony
- Posty: 529
- Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
- Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
do zawieszeń gti poduszki stabilizatora są róznych kolorów dlatego, że jedna ma kanał na trzymanie go by się nie przesuwał na boki.
Ostatnio zmieniony 20 sie pt, 2010 10:49 pm przez zmac, łącznie zmieniany 1 raz.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
A widzisz, na to nie wpadłem - dziękuje za cenną informację 

-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Orfi gwint da się naprawić
Sam myślałem że będę musiał zezłomować dobre 1.6 ale naprawili mi ten gwint za 40zł.

Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko

- zmac
- Uzalezniony
- Posty: 529
- Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
- Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
mam blok 1.9 d6e z naprawianym gwintem, jak nie zapomne to jutro moge wstawic zdjęcia
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Dokładnie daj gwint do naprawy, po co od razu cały blok wymieniać
Ciekawe ile mocy ucieknie przez skrócenie kolektora.

- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Zawsze prostsze wydawalo mi sie przytulenie chlodnicy do wiatrakow i delikatne zeszlifowanie kolektora w potencjalnych miejscach kolizji 
Co do straty mocy to kolektor gutmanna do mi16 w 205 tez byl krotszy. Moze nie ma to takiego wplywu na moc co na charakterystyke momentu. No chyba ze wewnatrz zostana nie obrobione spawy to faktycznie koni ubedzie

Co do straty mocy to kolektor gutmanna do mi16 w 205 tez byl krotszy. Moze nie ma to takiego wplywu na moc co na charakterystyke momentu. No chyba ze wewnatrz zostana nie obrobione spawy to faktycznie koni ubedzie

-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Zgadzam sie z Moralezem, ciekaw jestem jak ci sie bedzie bedzie zachowywal motor na wolnych i jak sie bedzie wkrecal na obroty.
Pamietam jak mi opowiadali w serwisie Peugeot jak ktos skrocil kolektor w mi16 i za cholere motor nie trzymal obrotow.
Pamietam jak mi opowiadali w serwisie Peugeot jak ktos skrocil kolektor w mi16 i za cholere motor nie trzymal obrotow.
moralez pisze:Zawsze prostsze wydawalo mi sie przytulenie chlodnicy do wiatrakow i delikatne zeszlifowanie kolektora w potencjalnych miejscach kolizji![]()
Ostatnio zmieniony 21 sie sob, 2010 11:32 am przez Munne, łącznie zmieniany 2 razy.
Kazda morda pasuje do Forda!
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Orfi nie lepiej bylo wyciac dziure w pasie przednim ? Ja tam bym kolektora nie skracal, odbija sie to na momencie tak jak napisali wczesniej. Skad wziales te 2.5 cm ?
Co do tego co napisal Munne. Jechalem niedawno 205 GTI6 w ktorym wlasciciel skrócił dość mocno kolektor, niby miejsca ma sporo ale obroty falują jak szalone przy zimnym silniku i tak jak piszecie zdecydowanie coś z momentem nie tak.
http://gti.peugeot205.pl/gallery/main.p ... alNumber=2
Co do tego co napisal Munne. Jechalem niedawno 205 GTI6 w ktorym wlasciciel skrócił dość mocno kolektor, niby miejsca ma sporo ale obroty falują jak szalone przy zimnym silniku i tak jak piszecie zdecydowanie coś z momentem nie tak.
http://gti.peugeot205.pl/gallery/main.p ... alNumber=2