Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINAŁU

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN

Post autor: grzesiek309 »

Orfi co te czarne mazidło?
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN

Post autor: Orfister »

Hammerite ;-)
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN

Post autor: Lord Devil »

Mati jak postaepy?
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN

Post autor: Orfister »

Z dniem dzisiejszym prace ruszyły do przodu, rozbieramy silnik, zobaczymy co w trawie piszczy ;-)

Komora silnika jest już niemal przygotowana do wsadu ;-)
Zawieszenie praktycznie całe już skompletowane, brak mi jeszcze maglownicy i półosi.
Co do silnika i postępów , będę informował na bieżąco.
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN

Post autor: Lord Devil »

Robisz cos z autem czy udajesz?
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN

Post autor: Orfister »

Witajcie,

Przy autko trochę się dzieje, choć powoli, dzień za dniem jednak zbliżamy się do .. finału :mrgreen:

Komora silnika jest już przygotowana na przyjęcie serca, które niestety płata trochę figli, bo okazało się, że w zakupionym przeze mnie silniku do wymiany jest blok. Ogólnie trochę mam pecha, bo z powodu awarii bloku w ogóle rozpocząłem swap, a teraz w jego tracie wychodzi na to ze kolejny blok jest do wymiany - uszkodzone okazały się gwinty śrub głowicy...echhh.
Ale za to mam czas na dopieszczenie szczegółów, na spokojne pokupowanie części.
Ostatnio zabezpieczyłem preparatem do profili zamkniętych podłużnice i wszelkie dziurki jakie były dostępne z komory silnika.
Zakupiłem nowe śruby do zawieszenia, nową poduszkę skrzyni biegów oraz gumy na stabilizator. Co ciekawe w katalogu Sasica te gumy są różnych kolorów - i tak zostały zakupione ( kolejna hydrofrancuskozagadka ).
Miałem również czas na to, by skrócić kolektor ssący, tak by nie dochodziło do kolizji z chłodnicą. Mam tu takiego speca, co wyciął mi z kolektora na taśmówce 2,5 cm i zespawał ponownie, skracając go równocześnie.
Ogólnie to czekam teraz na nowy blok.
Zostało mi jeszcze wyczyścić i pomalować kolektor wydechowy.

To tak na szybko i na tyle.
Jak mi się jeszcze coś przypomni , napiszę.
Załączniki
DSC_2980.JPG
DSC_2981.JPG
DSC_2983.JPG
DSC_2997.JPG
DSC_2999.JPG
Awatar użytkownika
zmac
Uzalezniony
Posty: 529
Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin

Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN

Post autor: zmac »

do zawieszeń gti poduszki stabilizatora są róznych kolorów dlatego, że jedna ma kanał na trzymanie go by się nie przesuwał na boki.
Ostatnio zmieniony 20 sie pt, 2010 10:49 pm przez zmac, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN

Post autor: Orfister »

A widzisz, na to nie wpadłem - dziękuje za cenną informację _O_
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN

Post autor: grzesiek309 »

Orfi gwint da się naprawić :Y Sam myślałem że będę musiał zezłomować dobre 1.6 ale naprawili mi ten gwint za 40zł.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
Awatar użytkownika
zmac
Uzalezniony
Posty: 529
Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin

Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN

Post autor: zmac »

mam blok 1.9 d6e z naprawianym gwintem, jak nie zapomne to jutro moge wstawic zdjęcia
Awatar użytkownika
kubas
Maniak
Posty: 1183
Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
Posiadany PUG: rallye
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN

Post autor: kubas »

Dokładnie daj gwint do naprawy, po co od razu cały blok wymieniać :) Ciekawe ile mocy ucieknie przez skrócenie kolektora.
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN

Post autor: moralez »

Zawsze prostsze wydawalo mi sie przytulenie chlodnicy do wiatrakow i delikatne zeszlifowanie kolektora w potencjalnych miejscach kolizji 8)
Co do straty mocy to kolektor gutmanna do mi16 w 205 tez byl krotszy. Moze nie ma to takiego wplywu na moc co na charakterystyke momentu. No chyba ze wewnatrz zostana nie obrobione spawy to faktycznie koni ubedzie 8)
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN

Post autor: Munne »

Zgadzam sie z Moralezem, ciekaw jestem jak ci sie bedzie bedzie zachowywal motor na wolnych i jak sie bedzie wkrecal na obroty.
Pamietam jak mi opowiadali w serwisie Peugeot jak ktos skrocil kolektor w mi16 i za cholere motor nie trzymal obrotow.

moralez pisze:Zawsze prostsze wydawalo mi sie przytulenie chlodnicy do wiatrakow i delikatne zeszlifowanie kolektora w potencjalnych miejscach kolizji 8)
Ostatnio zmieniony 21 sie sob, 2010 11:32 am przez Munne, łącznie zmieniany 2 razy.
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN

Post autor: Para »

Orfi nie lepiej bylo wyciac dziure w pasie przednim ? Ja tam bym kolektora nie skracal, odbija sie to na momencie tak jak napisali wczesniej. Skad wziales te 2.5 cm ?

Co do tego co napisal Munne. Jechalem niedawno 205 GTI6 w ktorym wlasciciel skrócił dość mocno kolektor, niby miejsca ma sporo ale obroty falują jak szalone przy zimnym silniku i tak jak piszecie zdecydowanie coś z momentem nie tak.

http://gti.peugeot205.pl/gallery/main.p ... alNumber=2
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
zmac
Uzalezniony
Posty: 529
Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin

Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN

Post autor: zmac »

Blok po naprawie zerwanego gwintu
ObrazekObrazekObrazek
ODPOWIEDZ