Wi205 (bączek)

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Awatar użytkownika
Wi205
Junior
Posty: 170
Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
Numer Gadu-gadu: 2023693
Login tlen: wars1977
Lokalizacja: Poznań

Re: Wi205 (bączek)

Post autor: Wi205 »

Up,

W poniedziałek muszę wymienić niestety sztywne przewody paliwowe pod podwoziem. Robota będzie szybka i prosta, ale na styk z planowanym wyjazdem.
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
Awatar użytkownika
-BARON-
Junior
Posty: 135
Rejestracja: 22 lut czw, 2007 12:28 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 16V
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Wi205 (bączek)

Post autor: -BARON- »

wysłałem do kolegi prywatna wiadomość wczoraj. Miło by było jak by zerknoł :W
Peugeot 205 1.9 gti,Isuzu trooper 2.8tdi.
http://www.BARON.peugeot205.pl
Awatar użytkownika
Wi205
Junior
Posty: 170
Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
Numer Gadu-gadu: 2023693
Login tlen: wars1977
Lokalizacja: Poznań

Re: Wi205 (bączek)

Post autor: Wi205 »

-BARON- pisze:wysłałem do kolegi prywatna wiadomość wczoraj. Miło by było jak by zerknoł :W
Hmmm to bardzo dziwne, ale niestety nic nie dostałem na PW :( ?
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
Awatar użytkownika
-BARON-
Junior
Posty: 135
Rejestracja: 22 lut czw, 2007 12:28 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 16V
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Wi205 (bączek)

Post autor: -BARON- »

No to tu się zapytam. Czym i jak kolega zaślepił otwory po wtryskach, i ile go uczyniła ta przekładka pod kolektor. I ewentualnie gdzie dał to robić . Czy się nie dało kolektora założyć ponieważ rozstawy nie pasowały czy też przez wspomnianą bliskość do głowicy.
Peugeot 205 1.9 gti,Isuzu trooper 2.8tdi.
http://www.BARON.peugeot205.pl
Awatar użytkownika
Wi205
Junior
Posty: 170
Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
Numer Gadu-gadu: 2023693
Login tlen: wars1977
Lokalizacja: Poznań

Re: Wi205 (bączek)

Post autor: Wi205 »

-BARON- pisze:No to tu się zapytam. Czym i jak kolega zaślepił otwory po wtryskach, i ile go uczyniła ta przekładka pod kolektor. I ewentualnie gdzie dał to robić . Czy się nie dało kolektora założyć ponieważ rozstawy nie pasowały czy też przez wspomnianą bliskość do głowicy.
Wtryski zaślepione są wyfrezowanymi na wymiar klinami z aluminium i utrwalone specjalnym klejem odpornym na temperaturę. Jeżeli chodzi o przekładkę, została wykonana w Poznańskiej Wiepofamie http://www.wiepofama.pl (Ta informacja jest na pierwszej stronie tego tematu) koszt 100zł ,jednak była wykonana pod stołem :) stąd cena. Flansza do głowicy z wielopunktem w TU jest konieczna ze względu na inny rozstaw śrub, odległość kolektora od głowicy i rozstaw otworów dolotowych w głowicy.
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
Awatar użytkownika
dzikson
Maniak
Posty: 1191
Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
Posiadany PUG: 205XS
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Wi205 (bączek)

Post autor: dzikson »

Ciekawe jak wydłużenie kanałów kolektora ssącego (dodatkowa flansza) wpłynęło na charakterystykę tego silnika?
Awatar użytkownika
Wi205
Junior
Posty: 170
Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
Numer Gadu-gadu: 2023693
Login tlen: wars1977
Lokalizacja: Poznań

Re: Wi205 (bączek)

Post autor: Wi205 »

dzikson pisze:Ciekawe jak wydłużenie kanałów kolektora ssącego (dodatkowa flansza) wpłynęło na charakterystykę tego silnika?
Nie są wydłużone, długość kanałów jest taka sama jak w starym TU. Głowica z TU9-1-3 ma wystawione kanały na zewnątrz o taką samą wysokość jak wysokość flanszy (może byc różnica +- 3-4mm). Nie ma to żadnego wpływu na działanie silnika.W poście wyżej napisałem, że flanasza była również konieczna ze względu na odległość kolektora od głowicy.
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
Awatar użytkownika
Wi205
Junior
Posty: 170
Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
Numer Gadu-gadu: 2023693
Login tlen: wars1977
Lokalizacja: Poznań

Re: Wi205 (bączek)

Post autor: Wi205 »

Up.

Przewody paliwowe wymienione :). 1 godzinka w kanale.

Dalsze prace pod koniec miesiąca. Jutro wyjeżdżam na HEL na sam czubek :). Oczywiście Winnim :D
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
Awatar użytkownika
Pluto
Maniak
Posty: 1615
Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Re: Wi205 (bączek)

Post autor: Pluto »

Zdaj relacje jak się sprawował. Pierwsza taka podróż 205?
Opel Vectra 1.6 75KM '91 -> Peugeot 205 Look 1.1 60KM '91 Obrazek -> Peugeot 106 Hasseröder 1.4 75KM '98 Obrazek @ Peugeot 106 Hasseröder 1.6 105KM '98 Obrazek
Awatar użytkownika
Wi205
Junior
Posty: 170
Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
Numer Gadu-gadu: 2023693
Login tlen: wars1977
Lokalizacja: Poznań

Re: Wi205 (bączek)

Post autor: Wi205 »

Pluto pisze:Zdaj relacje jak się sprawował. Pierwsza taka podróż 205?
jazda pierwsza klasa. Pug zaliczył test na 5+. Na trasę trochę krotka skrzynia. Przydałyby się dłuższa.
Właśnie leżymy w namiocie na samym czubku Helu, a Winni odpoczywa naprzeciwko nas :). Spalanie 20-22l na 400km. Ha, ha.
Pozdrawiamy Łukasz i Kasia
DSC00128.JPG
DSC00126.JPG
DSC00125.JPG
DSC00122.JPG
DSC00119.JPG
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
Awatar użytkownika
pawel
Maniak
Posty: 1120
Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: Włocławek

Re: Wi205 (bączek)

Post autor: pawel »

wini daje wiele radości :)
P205
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: Wi205 (bączek)

Post autor: DJPreZes »

Wi205 pisze: Spalanie 20-22l na 400km.
Mój po remoncie (cała góra) spala jakieś 7,5l/100km w trasie :/ Fuck.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
Wi205
Junior
Posty: 170
Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
Numer Gadu-gadu: 2023693
Login tlen: wars1977
Lokalizacja: Poznań

Re: Wi205 (bączek)

Post autor: Wi205 »

DJPreZes pisze:
Wi205 pisze: Spalanie 20-22l na 400km.
Mój po remoncie (cała góra) spala jakieś 7,5l/100km w trasie :/ Fuck.
Mam pewne dane w kwestii spalania.
zatankowalem do pelna 42l. Przejechalismy 430km.Pojechalem zatankowac do pelna ponownie,weszlo 24,6litra co dale e 5,7l/100km. predkosc pomiedzy 90-110km/h
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: Wi205 (bączek)

Post autor: DJPreZes »

Zazdroszczę :oops:
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
Wi205
Junior
Posty: 170
Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
Numer Gadu-gadu: 2023693
Login tlen: wars1977
Lokalizacja: Poznań

Re: Wi205 (bączek)

Post autor: Wi205 »

DJPreZes pisze:Zazdroszczę :oops:
W zeszłym roku stanąłem przed dylematem czy remontować czy wymieniać silnik. Po rozeznaniu rynku i cen silników wybór był oczywisty, nowy silnik. Za 1.4 TU z 207 2010rok z przebiegiem 13.000km zapłaciłem 850zł. Remont samej głowicy to minimum 600zł.
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
ODPOWIEDZ