jozek pisze:Kolego Wi205 zapewniam Cię że większy kawałek papieru maskuje lepiej niż mniejszy. Szczególnie przyłożony w strategicznym miejscach jak np. nowy silnik. Chyba że kolega ma taką technologię natrysku że nie powstaje odkurz lakierniczy.
Edit:
Jak dotąd prace przy aucie mi się podobają. Z tym lakierowaniem tylko wpadka bo drobinki podkładu będą wszędzie.
Jednak my jeszcze nie zaczęliśmy lakierować, nie ma nigdzie drobinek, proszę się nie denerwować
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
Munne pisze:Wazne zebys sam byl zadowolony z wlasnej roboty ale chyba nie bez powodu auto stoi u lakiernika wiecej niz 2-3 dni i pomijam sam fakt ze oczywiscie robi kilk aut na raz, co do maskowania to mozesz uzyc czego chcesz. Szkoda ze Ci wszystko nalecialo do srodka.
Auto nie będzie podkładowane w całości, nie ma sensu. To auto stoi już 2 dzień i wyjedzie w poniedziałek i robimy nie tylko Winnera jednocześnie . Daje nam to hmmm 6 dni .
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
Wi205 - rób jak uważasz za słuszne Mnie na przykład cieszy, że dbasz o auto i kładziesz na nim nowy lakier.
Nie jest to Bugatti, nie musi być to robione perfekcyjnie. Winner zapewne nie będzie też nigdy obiektem muzealno-kolekcjonerskim. Ważne, żeby auto służyło wiernie. A wygląd czasem ma drugorzędne znaczenie.
Zresztą, ocenimy wszystko po zakończeniu prac. Wierzę, że będzie dobrze
Ja tam zycze zeby wyszlo jak najlepiej! Wlozone kawal dobrej roboty w auto. Niektorzy sie piernicza ze swoimi swapami Bog wie ile patrz JA np a Ty podszedles do tematu jak nalezy wiec hats off.
Ostatnio zmieniony 23 sie czw, 2012 11:28 pm przez Munne, łącznie zmieniany 1 raz.
Też mi się podoba, nie jeden by pozazdrościł. Trzymam kciuki za dokończenie projektu i apeluje o zwracanie uwagi na szczegóły. Czasami drobny detal który nie będzie kosztował cie praktycznie nic może upiększyć efekt końcowy.
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4 NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Up,
Właśnie dojechał do mnie alternator od ZXa. Zaraz po zakończeniu prac lakierniczych i wyczyszczeniu auta, zabieram się za przełożenie alternatora na tył silnika,a z przodu zakładam ostatni element wspomagania układu kierowniczego czyli pompę.
Alternator przystosowany do montażu z tyłu silnika
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
Auto wczoraj zostało zamaskowane, przygotowane powierzchnie do lakierowania i dzisiaj w południe buda została zrobiona na gotowo, baza i klar. Na sam koniec będzie jeszcze polerka oczywiści.
Na razie wstawiam kilka zdjęć z szlifowania podkładu i początku maskowania auta.
Załączniki
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"