Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
NMike
Uzalezniony
Posty: 657 Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: NMike » 05 sty czw, 2006 3:48 pm
A serwo jest ok
Po co pytam- na pewno sprawdzaliście
Peugeot 205 1,6 GTi
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149 Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: Sebek » 05 sty czw, 2006 3:56 pm
no pewnie że musicie cos nakrecic!
i Ferguss tam się znalazł a ja myslałem że urzęduje nad morzem
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149 Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: Sebek » 05 sty czw, 2006 5:04 pm
nie patrzyłem gdzie mieszka Ferguss! Kiedyś cos do niego wysyłałem lecz nie pamietam
ale mieszkałem 8 lat w Krakowie i wiedziałem ze od Krakowa to na bank daleko
swoją droga geografia to jeden z moich ulubionych przedmiotów, wiec bym sie raczej nie pomylił
NMike
Uzalezniony
Posty: 657 Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: NMike » 05 sty czw, 2006 6:09 pm
Hehe, a co innego mogłoby nawalić
Reszta to druty, kolanka i zaworek, który działą bo odpowietrzałeś układ
Peugeot 205 1,6 GTi
NMike
Uzalezniony
Posty: 657 Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: NMike » 05 sty czw, 2006 6:22 pm
No tak.
Peugeot 205 1,6 GTi
Ferguss
Post
autor: Ferguss » 05 sty czw, 2006 7:12 pm
@205MI16: powodzenia na dzisiejszych testach - nie obejrzę liva, boy muszę odpocząć, bo jutro znów trasa Kraków-Szczecin
Ferguss
Post
autor: Ferguss » 05 sty czw, 2006 9:51 pm
no to to nie, nie będę robił dodatkowych 110km aby zobaczyć morze
700 do Szczecina mi wystarczy
A więc jest szansa że zobaczę jutrzejszy Big Yellow Monster test
Ferguss
Post
autor: Ferguss » 05 sty czw, 2006 10:15 pm
No wiesz... czyli doczekam, bo Twoja robota to 1h15m, a DH LM to 4-5h
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149 Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: Sebek » 06 sty pt, 2006 11:04 am
Qbis
Junior
Posty: 168 Rejestracja: 15 lis pn, 2004 9:39 pm
Posiadany PUG: 205 1.6 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Grudziądz
Post
autor: Qbis » 06 sty pt, 2006 2:29 pm
interesuje mnie jak wykonczyles te poszerzenia tylne ( chodzi mi o i zakonczenie na wysokosci gory tylnej szyby ) gdyz mam tez takie zalozone i zabieram sie powoli do scalenia tego wszystkiego
Ferguss
Post
autor: Ferguss » 09 sty pn, 2006 10:29 pm
Ferguss dotarł do grodu Kraka, ale z przyczyn wiadomych tylko dla wybranych film zostanie wyemitowany z późniejszym terminie
Za zmiany w programie przepraszamy
aroslaw
Junior
Posty: 439 Rejestracja: 01 cze śr, 2005 5:36 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: dolnoslaskie
Post
autor: aroslaw » 09 sty pn, 2006 10:48 pm
czego tylko wybrani ??
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149 Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: Sebek » 10 sty wt, 2006 11:40 am
jaja sobie robi
NMike
Uzalezniony
Posty: 657 Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: NMike » 10 sty wt, 2006 12:26 pm
Macie może jakieś wymiary klatki
Pozostao mi jeszcze to do zrobienia
Simering już nie cieknie. + ustawienie silnika, ale to pikuś dla fachmistrzów
Peugeot 205 1,6 GTi
NMike
Uzalezniony
Posty: 657 Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: NMike » 10 sty wt, 2006 12:59 pm
Ja na razie też nie chce montować rajdowej, chociaż jeśli to będzie możliwe i zdobedę wymiary to bym sobie taka chętnie wstawił.
Póki co poptrzebuję jako zabezpieczenie- nie musi spełniać warunków załacznika 'J'- głównie na 'naukę' i kjs-y---> końcu to koniecznosć
Troche strach bez takiego zabezpieczenia jeździć...
Peugeot 205 1,6 GTi