205 2.0 Turbo
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
Lipa straszna. Griffe mam półtora roku i jeszcze nie jest gotowy. Żenada. Mam nadzieję, że bliżej niż dalej.
Car Valeting, Car Detailing.
- martinop
- Uzalezniony
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 107
- Lokalizacja: Rybnik
Re: 205 2.0 TURBO
Munne dobrze gada
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
Re: 205 2.0 TURBO
a świstak siedzi za sreberka
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
a z czym miałeś tyle problemów? bo ja juz pomału realizuje swój projekt, silnik już mam z citroen xm 97r. za pare dni auto dostanie nowy dach i zabieram sie za silnik(modyfikacje)
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
Chyba najwięcej ze znajomymi mechanikami. Silnik siedział w budzie na trzeci dzień od kupienia samego silnika. Także szybko, biorąc pod uwagę, że trzeba było wykonać nową łapę mocującą. Potem trochę z elektroniką ale to wynikało z punktu pierwszego, potem poślizgi sprzęgła i dopasowanie większego sprzęgła, bo seryjna moc nie wchodziła w grę.
Car Valeting, Car Detailing.
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
daro dla zglebienia tematu proponowalbym rozpoczac od przegladania zagranicznych forow (szczegolnie http://www.forum.205gtidrivers.com).
Jak widzisz na naszym forum nie ma nikogo kto dokonal swapa turbo.
Co do Lorda to niestety juz jakis czas temu przestalem wierzyc w to co pisze. Lord - jezeli masz problem z mechanikami to po prostu ich zmien, bo chyba nie twierdzisz, ze w Polsce nie ma ludzi ktorzy potrafia to zrobic?
Ta cala histora z wielka moca i niedomagajacym sprzeglem jest dla mnie kolejna bajka. Dziwi mnie to, ze podobno kiedys miales turbo z ktorym nie bylo najmniejszych problemow, a teraz nagle one Ciebie przerosly.
daro zycze Ci zebys byl pierwsza osoba w klubie, ktora zrobi swap 2.0 8v Turbo i udokumentuje go jak nalezy. Przecieranie nowych szlakow wymaga sporo wysilku ale na pewno jest tego warte!
Jak widzisz na naszym forum nie ma nikogo kto dokonal swapa turbo.
Co do Lorda to niestety juz jakis czas temu przestalem wierzyc w to co pisze. Lord - jezeli masz problem z mechanikami to po prostu ich zmien, bo chyba nie twierdzisz, ze w Polsce nie ma ludzi ktorzy potrafia to zrobic?
Ta cala histora z wielka moca i niedomagajacym sprzeglem jest dla mnie kolejna bajka. Dziwi mnie to, ze podobno kiedys miales turbo z ktorym nie bylo najmniejszych problemow, a teraz nagle one Ciebie przerosly.
daro zycze Ci zebys byl pierwsza osoba w klubie, ktora zrobi swap 2.0 8v Turbo i udokumentuje go jak nalezy. Przecieranie nowych szlakow wymaga sporo wysilku ale na pewno jest tego warte!
-
- Junior
- Posty: 406
- Rejestracja: 20 lis wt, 2007 10:17 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 2.0T, 205 GT, 604 GTI, R5 GT TURBO, CITROEN CX TURBO 2, CITROEN 2CV 78r.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: daro406
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
Dzięki wielkie za wsparcie,tak jak pisałem silnik już mam kompletny 2.0 8v turbo z citroen xm 97r 176000km osobiscie go wyjąłem z rozbitka.Teraz chce go podać drobnym modyfikacją i pochromować.Ze sprzęgłem myśle że też bede miał problemy bo w citroenie to był automat a seria chyba nie wytrzyma ale coś bede kombinował pomału do przodu.Wrzuciłem pare zdjęć nie długo dodam wiecej.pozdrawiam
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
Ktos tutaj z klubu mial jakies doswiadczenia z 1.4 turbo w swoim Garrosie.
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4907
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
albo chcialby miec
zaloz najpierw silnik taki jak jest i martw sie tym co bedzie sie dziac, nie martw sie na zapasdaro pisze:D.Ze sprzęgłem myśle że też bede miał problemy bo w citroenie to był automat a seria chyba nie wytrzyma ale coś bede kombinował pomału do przodu.Wrzuciłem pare zdjęć nie długo dodam wiecej.pozdrawiam
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
Przede wszystkim zobacz jak suszarka, jakie ma luzy, czy nie trzeba jej zregenerować, bo jak wsadzisz motor to bardzo ciężko będzie się do niej dostać. Musisz się liczyć z dorobieniem górnego mocowania silnika od strony pasażera. Warto samą turbinę - część gorącą owinąć kocykiem i dobrze by było zabezpieczyć ścianę grodziową termiczną okładziną ,bo suszarka jest bardzo blisko. Nastepny problem do rozwiązania to wydech, bo down pipe wypada w innym miejscu jak podejście rury wydechowej w 205. Mechanicznie zostaje kwestia umiejscowienia ic, dorobienia rur i spasowania z dolotem i filtrem.
Po włożeniu silnika moja rozpórkla już się tam nie mieści, byc może inny model by udało się wpasować. Z elektroniki zostaje zdjęcie immo i dorobienie wiązki co by to wszystko pospinać. W razie problemów pytaj.
Po włożeniu silnika moja rozpórkla już się tam nie mieści, byc może inny model by udało się wpasować. Z elektroniki zostaje zdjęcie immo i dorobienie wiązki co by to wszystko pospinać. W razie problemów pytaj.
Car Valeting, Car Detailing.
Re: 205 2.0 TURBO
Posluchaj i owin sobie turbine bandazem lub kocem, a pozniej placz jak bedziesz ja wymienial. Mozesz co najwyzej owinac kolektor i wyjscie z turbiny, ale od niej wara.
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: 205 2.0 TURBO
Nie masz racji Banita. Tam jest bardzo mało miejsca. Poza tym turbinie nic sie nie stanie jak część gorąca zostanie osłonięta.
Car Valeting, Car Detailing.
Re: 205 2.0 TURBO
Jezeli owiniesz wyjscie turbiny, ot nic sie nei stanie, ale jesli cala turbine -tak, jak napisales wyzej, to jak nabardziej sie stanie.