Strona 6 z 10

Re: 205 ,,mandaryna,, 2.0 16v

: 24 maja ndz, 2009 11:35 pm
autor: tomek205xs
Martwi mnie trochę że części do tego silnika który wsadziłem są już nie produkowane , w serwisie już nie ma z niektórych referencji części :( .nie mogę znalezdz przewodów wodnych które idą od chłodnicy oleju a niestety muszą być fabryczne z powodu braku miejsca z przykrością muszę stwierdzić że to słaba strona Peugeota obecnie pracując w Mercedesie części są dostępne wszystkie nie zależnie od daty produkcji auta może mieć 100 lat , więc odnowa starego Peugeota będzie problemem i zagładom dla niego . :(

Re: 205 ,,mandaryna,, 2.0 16v

: 25 maja pn, 2009 1:14 pm
autor: Sebek
bajka :) tylko popraw te szpary między lampami a zderzakiem..

Re: 205 ,,mandaryna,, 2.0 16v

: 25 maja pn, 2009 11:42 pm
autor: d_ARC
No proszę, zacny motorek - montuję własnie takowy do pewnej 405 :) To RFY, czy ten mocniejszy 167KM, ACAV działa jak należy? Zgromadź zapas gratów i będzie cacy - poszukaj wsród miłośników ZXa z takim silnikiem. Coraz ciekawsze robi się to autko :Y

Re: 205 ,,mandaryna,, 2.0 16v

: 26 maja wt, 2009 8:22 am
autor: stef
No co Ty Darku przeciez na oko widac ze to zwykly XU10J4

Re: 205 ,,mandaryna,, 2.0 16v

: 26 maja wt, 2009 8:29 am
autor: Lord Devil
Przewody mozesz dac Samco, co prawda kosztuja troche, ale nie sadze, aby takie z ASO jakby byly dostepne to byly by po dwa czterdziesci.

Re: 205 ,,mandaryna,, 2.0 16v

: 26 maja wt, 2009 11:44 pm
autor: tomek205xs
Sebek pisze:bajka :) tylko popraw te szpary między lampami a zderzakiem..

Myślę że najpierw trzeba zrobić to co pod maską a póżniej się martwić się dziurami pod zderzakiem skoro on wisi na dwóch śrubach i nie jest przykręcony ha ha ha

Re: 205 ,,mandaryna,, 2.0 16v

: 20 wrz ndz, 2009 12:12 pm
autor: tomek205xs
tomek205xs pisze:
Sebek pisze:bajka :) tylko popraw te szpary między lampami a zderzakiem..

Myślę że najpierw trzeba zrobić to co pod maską a póżniej się martwić się dziurami pod zderzakiem skoro on wisi na dwóch śrubach i nie jest przykręcony ha ha ha

Re: 205 ,,mandaryna,, 2.0 16v

: 20 wrz ndz, 2009 1:10 pm
autor: Sebek
będziesz nim jeździć czy na sprzedaż idzie?

Re: 205 ,,mandaryna,, 2.0 16v

: 25 wrz pt, 2009 9:51 am
autor: tomek205xs
Sebek pisze:będziesz nim jeździć czy na sprzedaż idzie?
Myślę że sprzedaż mijał by się z celem wkład finansowy który został włożony jest nie do odzyskania wiadoma rzecz nie licząc czasu włożonego raczej będę jezdził do końca nie ma lepszego wozu z 1989 r produkcji .

Re: 205 ,,mandaryna,, 2.0 16v

: 26 wrz sob, 2009 9:56 am
autor: crprog
Fajny projekt :-) Powodzenia i miłej jazdy ! ten silnik robi dobrą robotę miałem taki w ZX :-)

Re: 205 ,,mandaryna,, 2.0 16v

: 26 wrz sob, 2009 11:29 am
autor: Lord Devil
Ladnie sie projekt rozwija. Kibicuje dalej. Nie poddawaj sie, tak trzymaj.

Re: 205 ,,mandaryna,, 2.0 16v

: 28 paź śr, 2009 11:10 pm
autor: a2legro
Zgadzam sie z chłopakami kolor niszczy, dobra robota i życzę powodzenia w dalszych pracach.
Ostatnio ktoś chciał sprzedać dokładkę Tył GTi ale za 140zl :shock:

Śmiem spytać jak zamontowałeś poszerzenia ? Wierciłeś, klej ? Bo ostatnio się głowie jak zamontować je w swoim nie posiadając oryginalnych mocowań. :idea:

Re: 205 ,,mandaryna,, 2.0 16v

: 07 lut ndz, 2010 11:31 pm
autor: tomek205xs
Jak na wstępie wspomniałem xu10j4 kupiłem używani z niewiadomym przebiegiem :?: po kilkunastu uruchomieniach i gazowaniu na obrotach do 5 tys . zaczeło coś stukać więc wymontowałem silnik ponownie . Po rozebraniu okazało się że obrócoiło panewki korbowodowe na 2 i 3 cylindrze :( a że już w tym aucie wymieniłem wszystko więc postanowiłem zrobić remont silnika .Szlif cylindrów ,szlif wału korbowego panewek głównych i korbowych ,odciążenie koła zamachowego ,wyważenie wału korbowego kompletnego , polerowanie korbowodów i wyważenie ,polerowanie kanałów wydechowych ,kolektor wydechowy nabyłem 4-1 , nowe tłoki kompletne firmy malle , nową pompę olejową koledzy z pracy śmieją się że to będzie najdroższa 205- tka z 1989 roku . Na pewno już nie odnowię następnego auta po mimo dużej wiedzy i doświadczenia ze względu na pochłoniętego czasu i kasy jaka została włożona w to auto . 205 droższy niż mój mercedes e 210 z 2000r 320cdi śmieszne ale prawdziwe. Jest tylko jedno, nie będzie drugiego takiego samego jedyny w swoim rodzaju O-) PEUGEOT GTI 2 L 16V . :wink:

Re: 205 ,,mandaryna,, 2.0 16v

: 08 lut pn, 2010 10:14 pm
autor: Para
tomek205xs pisze:Martwi mnie trochę że części do tego silnika który wsadziłem są już nie produkowane , w serwisie już nie ma z niektórych referencji części :( .nie mogę znalezdz przewodów wodnych które idą od chłodnicy oleju a niestety muszą być fabryczne z powodu braku miejsca z przykrością muszę stwierdzić że to słaba strona Peugeota obecnie pracując w Mercedesie części są dostępne wszystkie nie zależnie od daty produkcji auta może mieć 100 lat , więc odnowa starego Peugeota będzie problemem i zagładom dla niego . :(

Hej,

Dalej szukasz tych przewodów ? Wszystko da się znaleść i powiem ci że bardzo dobrze ze masz S16 bo ten silnik jest za&^%%ty. 8) Jakbym miał przekładać silnik to też bym szedł w XU10J4. Ten czarny kolektor wygląda poprostu groooooźnie :) I nie jednemu mina zrzednie jak podniesiesz maske. Daj znać jeżeli potrzebujesz jakichś części i ciężko ci coś znaleść, postaram się pomóc.

Co do zdjęć które teraz zamieściłeś to powiem że jestem pod wrażeniem wkładu i wytrwałości przy pracy przy aucie. Kolor powala, praca jaką wykonałeś przy silniku oraz czas który przy tym straciłeś są godne podziwu. Osobiście nie założyłbym tych felg i tych progów, ale to tylko spojrzenie z mojego punktu widzenia. :W

Re: 205 ,,mandaryna,, 2.0 16v

: 13 lut sob, 2010 2:40 pm
autor: Czak
Samochód powala mi tam się te progi i fele podobają - może już inne pokolenie, albo gust ^^.
Maske powinien mieć przezroczystą :DObrazek tak jak tutaj.
P.S Chciałbym mieć tak przyciemnione szyby pytanie czy z przodu mogą być aż tak ??.