Doskonałe 205 CTI by Don Padre
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Doskonałe 205 CTI by Don Padre
Auto wjechalo do garazu pod koniec zeszlej zimy na wymiane zuzytych czesci przedniego zawieszenia, zaczelo sie jak zwykle niewinnie, co z tego wyszlo ocencie sami. Postaram sie opisac temat najdokladniej jak potrafie. Ojcem tego przedsiewziecia jak tytul wskazuje jest Don Padre, wsparcia duchowego, mentalnego, medialnego oraz pomocy warsztatowo technicznej i mobilizacji udzielali Lord Devil i Un Sacre Numero. W watku na biezaco beda pojawialy sie fotki (dokumentacja fotograficzna jest bardzo obszerna) i zamieszczenie zdjec musi potrwac sila rzeczy.
Z gory przepraszam za "trwanie" ale zdjec jest grubo ponad 2000, wybrac, zmniejszyc i wgrac to zajmuje, ale ok, kilka wybranych:
wymiana pasa przedniego
juz polakierowane
nawet zabezpieczone, mozna skladac
pora aby dach skladal sie "elektrycznie"
nowe zlote zycie
piaskowane, lakierowane proszkowo sanki z GTi, wspomaganie i tym podobne
Silnik z Peugeota 1,9 GTi gotowy do skladania
sprawdzanie szczelnosci zaworow przy pomocy nafty
"sklada sie"
juz poskladany
czas wstawic serce
Don Padre szybszy niz blyskawica
nasz garaz i warsztat dwa w jednym
jak w fabryce czyli 21 lat temu, a moze lepiej
wieksze hamulce z Peugeot 306 GTi, tarcza 283mm
nowe Speedline SL434
juz z oponami, duze hamulce ledwo sie mieszcza
prawie gotowy do jazdy
Tylko kola sa w setupie letnim i tak zostanie, to auto bedzie jezdzilo tylko w lecie
Mam nadzieje, ze trailer sie spodoba i nieco przyblizyl temat. Sukcesywnie beda sie pojawialy relacje fotograficzne ze wszystkich czesci prac, wraz ze spisem co zostalo zrobione.
Loza Szydercow zyczy milego ogladania i zacheca do komentowania.
Z gory przepraszam za "trwanie" ale zdjec jest grubo ponad 2000, wybrac, zmniejszyc i wgrac to zajmuje, ale ok, kilka wybranych:
wymiana pasa przedniego
juz polakierowane
nawet zabezpieczone, mozna skladac
pora aby dach skladal sie "elektrycznie"
nowe zlote zycie
piaskowane, lakierowane proszkowo sanki z GTi, wspomaganie i tym podobne
Silnik z Peugeota 1,9 GTi gotowy do skladania
sprawdzanie szczelnosci zaworow przy pomocy nafty
"sklada sie"
juz poskladany
czas wstawic serce
Don Padre szybszy niz blyskawica
nasz garaz i warsztat dwa w jednym
jak w fabryce czyli 21 lat temu, a moze lepiej
wieksze hamulce z Peugeot 306 GTi, tarcza 283mm
nowe Speedline SL434
juz z oponami, duze hamulce ledwo sie mieszcza
prawie gotowy do jazdy
Tylko kola sa w setupie letnim i tak zostanie, to auto bedzie jezdzilo tylko w lecie
Mam nadzieje, ze trailer sie spodoba i nieco przyblizyl temat. Sukcesywnie beda sie pojawialy relacje fotograficzne ze wszystkich czesci prac, wraz ze spisem co zostalo zrobione.
Loza Szydercow zyczy milego ogladania i zacheca do komentowania.
Ostatnio zmieniony 05 gru sob, 2009 2:58 pm przez Lord Devil, łącznie zmieniany 25 razy.
Car Valeting, Car Detailing.
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Doskonałe 205 CTi by Don Padre
Już się nie mogę doczekać co zmajstrowaliście. Dochodziły mnie słuchy, że coś się dzieje, ale z chęcią zobaczę efekt finalny...
Zapodaj choć jedną fotkę, jakiś trailer musi być
Zapodaj choć jedną fotkę, jakiś trailer musi być
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
Re: Doskonałe 205 CTi by Don Padre
świetnie ja bym poprosił parę słów na temat odnawiania zawieszenia - znalzałem w Wieliczce gości co dobrze piaskuje i zamierzam to samo zrobić - tylko nie wiem na co zwrócić uwagę - czy np wachacze odnawiać i regenerować , czy kupować nowe itc - czekam na cenne i celne uwagi na temat zawiechy
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Doskonałe 205 CTi by Don Padre
Wstawiasz zawieche z GTI czy masz zwykle zawieszenie? Ja regeneruje swoje wahacze ale w CTI wymienilem na nowe bo sa tanie wiec sie nie oplaca bawic w regeneracje.Marin205 pisze:świetnie ja bym poprosił parę słów na temat odnawiania zawieszenia - znalzałem w Wieliczce gości co dobrze piaskuje i zamierzam to samo zrobić - tylko nie wiem na co zwrócić uwagę - czy np wachacze odnawiać i regenerować , czy kupować nowe itc - czekam na cenne i celne uwagi na temat zawiechy
Na reszte pytan mysle ze bedzie najlepiej jak Padre sie wypowie w wolnej chwili:)
Kazda morda pasuje do Forda!
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
Re: Doskonałe 205 CTi by Don Padre
zamierzam wstawić zawieszenie z GTI bo mam kompletne - ale jak zrobić to porządnie - rozumiem że w CTI masz standard czyli takie jak teraz mam w swoim cabrio - generalnie czekamy co powie Padre (co Padre Ci powie ... co Padre odpowie.... - odrazu mi się tak zanuciło w głowie )
Ostatnio zmieniony 06 gru ndz, 2009 1:12 pm przez Marin205, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- don padre
- Junior
- Posty: 116
- Rejestracja: 05 sty pn, 2009 6:27 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205CTi
- Numer Gadu-gadu: 0
- Kontakt:
Re: Doskonałe 205 CTi by Don Padre
Zmiana zawieszenia w CTi na GTi to bardzo dobry pomysl. Poza odczuwalna poprawa prowadzenia auta, znacznie zwieksza sie wytrzymalosc elementow zawieszenia-przede wszystkim samych wahaczy. U nas regeneracja trojkatnego wachacza kosztuje okolo 100zl, pytanie za ile mozesz kupic ""nowy" wahacz i sam sobie odpowiesz co lepiej wychodzi. Z naszego doswiadczenia wynika, ze regenerowane w niczym nie ustepuja kupnym. Same elementy jak sanki, stabilizator itp warto wypiaskowac i polakierowac proszkowo do tego zmienic wszystkie tuleje i bedzie jak nowe.
Życie jest piękne jak 205
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=603
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=603
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
Re: Doskonałe 205 CTi by Don Padre
Czy w związku z powyższym wzmacniałeś karoserię? w sumie wpływ takiego zawieszenia na punkty zgrzewów może być nienajlepszy - czy wystarczy rozeprzeć kielichy?don padre pisze:Zmiana zawieszenia w CTi na GTi to bardzo dobry pomysl. Poza odczuwalna poprawa prowadzenia auta, znacznie zwieksza sie wytrzymalosc elementow zawieszenia-przede wszystkim samych wahaczy.
don padre pisze: U nas regeneracja trojkatnego wachacza kosztuje okolo 100zl, pytanie za ile mozesz kupic ""nowy" wahacz i sam sobie odpowiesz co lepiej wychodzi.
znalazłem nowy wahacz za 160 zł http://www.allegro.pl/item840550563_wah ... t_205.html rozumiem że nie o taki nowy wahacz chodzi stosowałeś kiedyś takie?
czy po piaskowaniu proszkuje się jakimś specjalnym rodzajem farby czy nie ma to znaczenia?
nie odkręcałem sanek jeszcze, czy trzeba do piaskowania coś w nich pozabezpieczać?
czy wahacze poprostu się regenruje na standard? czy też można zastosować jakieś specjalne nowe wkłady do nich?
jak można odnowić (na złoto) śruby i całą resztę ?
Jeśli chodzi o przedni pas (mam również ten dolny element do wymiany) - to czy montowany był nowy element (podróba, oryginał), czy używka (i rozwiercane zgrzewy)? zastanawiałem się co zrobić i wiem że mnie to czeka, nie mam koncepcji. Grzegorz z Krakowa od 205Mi16 wstawił demontowalny drążek. Mimo że nie wygląda to najlepiej i psuje oryginalną koncepcję - szybki demontaż dawał dodatkowy dostęp
i jeszcze pytanie odnośnie zacisków: wiem że przetestowaliście pewnie kilka zestawów, ciekawy jestem czemu akurat te a nie inne
Pytam bo sadzę że to co zrobiłeś ma na pewno dobre uzasadnienie.
- Załączniki
-
- wahacz gti.jpg (8.7 KiB) Przejrzano 11738 razy
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- don padre
- Junior
- Posty: 116
- Rejestracja: 05 sty pn, 2009 6:27 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205CTi
- Numer Gadu-gadu: 0
- Kontakt:
Re: Doskonałe 205 CTi by Don Padre
Mimo sporego przebiegu sporo, ponad 200kkm, buda jest w bardzo dobrym stanie (w duzym stopniu dlatego, ze po Polsce zrobila okolo 20kkm, reszta to zachodnie rowne drogi) Od samego poczatku byla zamontowana rozporka. Prawde moowiac duza czesc rozwiazan przetestowal Lord, on pierwszy kilka ladnych lat temu do swojego CTi wrzucil taki zawias, rozporke, mocniejszy silnik i pelno innych rzeczy. Doswiadczenie pokazuje, ze nawet przy wiekszych kolach i twardszych amortyzatorach, zawieszenie rodrm z GTi nie wplywa negatywnie na sama bude CTi.
Proszkowalismy i lakierowalismy w tej samej firmie. Zaraz po piaskowaniu i oczyszczeniu czesci byly lakierowane zwyklym lakierem w proszku - czarnym a potem wygrzewane - lakierowanie tego typu jest kilka razy wytrzymalsze od zwyklygeo lakierowania i kilkanascie razy od malowania sprayem.
Po rozebraniu sanek do golej blachy zabezpieczac niczego nie trzeba, ogolnie zasada jest taka, ze przelatuje sie potem gwinty (wiadomo farba sie osadza na elementach - wiec oczyszczenie gwintow czy kulek osadzeniowych nalezy zrobic)
Sam sworzen wahacza byl regenerowany normalnie - nie pytalem sie czy moze byc na twardszy itp, natomiast tuleje sa nowe oryginalne z ASO, nie wkladalem power flexow czy innych poliuretanow, bo nie bede sie tym samochodem scigal.
Znalazlem warsztat w Lublinie, ktory zajmuje sie galwanizowaniem wyrobow stalowych - moga je niklowac, chromowac, anadowac pokrywac miedzia i czyms tam jeszcze. Najlepsze jest to, ze czesci do nich oddaje zdjete z auta, brudne. Proces galwanizacji zaczyna sie od kapieli w roznego rodzaju kwasach i plynach wiec brud i rdza schodza w oka mgnieniu, a sama warstwa szlachetengo metalu jest na tyle cienka, ze gwinty srub wkrecaja sie bez problemow. Same zalety.
Pas przedni byl wymieniany caly i po fabrycznych zgrzewach - byl jak piszesz, odwiercony i zgrzewany - to robil dla mnie znajomy, nie mam zgrzewarki.
Te zaciski to chyba najlepsze rozwiazanie pod wieloma wzgledami. Sa tansze, mniejsze i lzejsze od topowych 4tloczkowych brembo z 406 coupe. Zalozenie bylo takie, ze CTi ma docelowo jezdzic na 15" SL 434 (co udalo sie w koncu osiagnac dzieki Lordowi i Parze - raz jeszcze dziekie chlopaki), wiec hamulce musialy sie zmiescic w malych felgach. Przy felgach 15" Speedline z GTi miejsca miedzy zaciskiem a felga jest bardzo malo - Lord pewnie wrzuci potem pogladowa fote, przy SL 434 jest wiecej miejsca na szczescie. Taki zestaw hamulcowy testowal u siebie najpierw Un Sacre Numero i byl bardzo dobry, potem zmienil na duze brembo, ktore pokazalo swoja wyzszosc dopiero na torze i po dogrzaniu, jak pisalem wczesniej - nie bede sie scigal. Un Sacre Numero mial tarcze i klocki EBC, ja mam tarcze brembo zwykle i klocki TRW tez zwykle.
Wiele sie wyjasni jak Lord znajdzie chwile zeby wlozyc zdjecia z poszczegolnych etapow, troche to trwalo, ale zdecydowanie warto bylo. Zostalo juz bardzo niewiele, a czasu do sezony jest prawie cala zima, wiec damy rade.
Proszkowalismy i lakierowalismy w tej samej firmie. Zaraz po piaskowaniu i oczyszczeniu czesci byly lakierowane zwyklym lakierem w proszku - czarnym a potem wygrzewane - lakierowanie tego typu jest kilka razy wytrzymalsze od zwyklygeo lakierowania i kilkanascie razy od malowania sprayem.
Po rozebraniu sanek do golej blachy zabezpieczac niczego nie trzeba, ogolnie zasada jest taka, ze przelatuje sie potem gwinty (wiadomo farba sie osadza na elementach - wiec oczyszczenie gwintow czy kulek osadzeniowych nalezy zrobic)
Sam sworzen wahacza byl regenerowany normalnie - nie pytalem sie czy moze byc na twardszy itp, natomiast tuleje sa nowe oryginalne z ASO, nie wkladalem power flexow czy innych poliuretanow, bo nie bede sie tym samochodem scigal.
Znalazlem warsztat w Lublinie, ktory zajmuje sie galwanizowaniem wyrobow stalowych - moga je niklowac, chromowac, anadowac pokrywac miedzia i czyms tam jeszcze. Najlepsze jest to, ze czesci do nich oddaje zdjete z auta, brudne. Proces galwanizacji zaczyna sie od kapieli w roznego rodzaju kwasach i plynach wiec brud i rdza schodza w oka mgnieniu, a sama warstwa szlachetengo metalu jest na tyle cienka, ze gwinty srub wkrecaja sie bez problemow. Same zalety.
Pas przedni byl wymieniany caly i po fabrycznych zgrzewach - byl jak piszesz, odwiercony i zgrzewany - to robil dla mnie znajomy, nie mam zgrzewarki.
Te zaciski to chyba najlepsze rozwiazanie pod wieloma wzgledami. Sa tansze, mniejsze i lzejsze od topowych 4tloczkowych brembo z 406 coupe. Zalozenie bylo takie, ze CTi ma docelowo jezdzic na 15" SL 434 (co udalo sie w koncu osiagnac dzieki Lordowi i Parze - raz jeszcze dziekie chlopaki), wiec hamulce musialy sie zmiescic w malych felgach. Przy felgach 15" Speedline z GTi miejsca miedzy zaciskiem a felga jest bardzo malo - Lord pewnie wrzuci potem pogladowa fote, przy SL 434 jest wiecej miejsca na szczescie. Taki zestaw hamulcowy testowal u siebie najpierw Un Sacre Numero i byl bardzo dobry, potem zmienil na duze brembo, ktore pokazalo swoja wyzszosc dopiero na torze i po dogrzaniu, jak pisalem wczesniej - nie bede sie scigal. Un Sacre Numero mial tarcze i klocki EBC, ja mam tarcze brembo zwykle i klocki TRW tez zwykle.
Wiele sie wyjasni jak Lord znajdzie chwile zeby wlozyc zdjecia z poszczegolnych etapow, troche to trwalo, ale zdecydowanie warto bylo. Zostalo juz bardzo niewiele, a czasu do sezony jest prawie cala zima, wiec damy rade.
Życie jest piękne jak 205
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=603
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=603
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Doskonałe 205 CTi by Don Padre
Padre bardzo ciekawie wszystko opisujesz. To może być skarbnica wiedzy dla wielu niedoświadczonych swapowców
Sam mam pytanie odnośnie hamulców, bo kusi mnie założenie jakichś innych pod moje SL434.
Ile kosztowało Cię skompletowanie wszystkiego koniecznego do zmiany hebli? Tzn: same zaciski, szczęki, tarcze itd.
Rozumiem, że wszystko pasowało idealnie na miejsce starych hamulców i nie były konieczne żadne większe przeróbki...
Sam mam pytanie odnośnie hamulców, bo kusi mnie założenie jakichś innych pod moje SL434.
Ile kosztowało Cię skompletowanie wszystkiego koniecznego do zmiany hebli? Tzn: same zaciski, szczęki, tarcze itd.
Rozumiem, że wszystko pasowało idealnie na miejsce starych hamulców i nie były konieczne żadne większe przeróbki...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- don padre
- Junior
- Posty: 116
- Rejestracja: 05 sty pn, 2009 6:27 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205CTi
- Numer Gadu-gadu: 0
- Kontakt:
Re: Doskonałe 205 CTi by Don Padre
Witam Raf boje sie aż pisać bo moja żona może ale co tam raz sie żyje to są ceny zakupu wlicz teraz własną pracę i materiały:sanki 300,zwrotnice +osie 300,zacizki 500 tarcze+klocki 370,amortyzatory 180 łożyska Mac +osłony+stabilizatory 220 pompa 60 z P 406 naprawa wahaczy 150 + farby ,podkłady,smar, papiery scierne . Wszystkie nowe części po rabatach sporych + mnustwo drobiazgów które po dodaniu 250-350 tak to się zbiera .Myśle że jak czyta to ktoś niewalnienty tak jak My fani P 205 może i to kilka razu ,ale żeby być prawdziwym FANEM jak to mawia Ferdek K. trzeba mieć JAJA i to jak berety broń Boże moherowe . A Munio mówi -bo to jest T.......... Wszystko wymaga cierpliwości -czytaj precyzji i kasy ale wystarczy rozłożyc to w czasie pierwsze prace rozpoczołem blisko 2 lata temu gromadzenie części regeneracja i finisz . Auto było w drobna kaszkę rozmontowane została tylko belka ale o dziwo jest na 4 łapach warto było ,Cabrio jest dumne z Padre.Pozdrowienia dla Smoka sory Pana Smoka Fan SL 434
Życie jest piękne jak 205
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=603
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=603
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Doskonałe 205 CTi by Don Padre
Warto takze zmienic i przewody miedziane i elastyczne, w koncu nasze auta maja okolo 20lat, a bezpieczenstwo jest najwazniejsze. Przewod miedziany zostal kupiony na metry a koncowki Padre zarabial sam, wiec wyszlo stosunkowo tanio. Przy okazji serwo zostalo poddane renowacji a pompa zmieniona na nowa wieksza z puga 406. Hamulce oczywiscie w setupie plug&play pasowaly bez zadnych adapterow i przerobek. Do tego nowy plyn i prawie gotowe. Zaciski na wszelki wypadek tez zostaly rozebrane i wymienione na nowe tloczyska, prowadnice, gumki krotko moowiac zestaw naprawczy.
Kilka fotek jak to sie zaczelo:
Auto w garazu/warsztacie powoli zaczyna sie rozbierac
jak widac rdza sie pojawila tu i tam
oczyszczone i zabezpieczone Cortaninem (testowalismy kilkanascie roznych srodkow) stary dobry Cortanin jest jednak najlepszy
pomalowane podkladem i gotowe do lakierowania
tym razem przod, zaczynamy od rozbierania
sanki juz zrzucone
Mcphersony rowniez
wiele pracy do zrobienia
to juz nie bedzie potrzebne
20 lat eksploatacji robi swoje
na poczatek najlepiej jest wszystko umyc
na dzisiaj tyle, nastepny update niebawem
Kilka fotek jak to sie zaczelo:
Auto w garazu/warsztacie powoli zaczyna sie rozbierac
jak widac rdza sie pojawila tu i tam
oczyszczone i zabezpieczone Cortaninem (testowalismy kilkanascie roznych srodkow) stary dobry Cortanin jest jednak najlepszy
pomalowane podkladem i gotowe do lakierowania
tym razem przod, zaczynamy od rozbierania
sanki juz zrzucone
Mcphersony rowniez
wiele pracy do zrobienia
to juz nie bedzie potrzebne
20 lat eksploatacji robi swoje
na poczatek najlepiej jest wszystko umyc
na dzisiaj tyle, nastepny update niebawem
Ostatnio zmieniony 06 gru ndz, 2009 8:16 pm przez Lord Devil, łącznie zmieniany 8 razy.
Car Valeting, Car Detailing.
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Doskonałe 205 CTi by Don Padre
Munio mowi to jest TUUUUUUUUUUNING:)
Kazda morda pasuje do Forda!
- don padre
- Junior
- Posty: 116
- Rejestracja: 05 sty pn, 2009 6:27 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205CTi
- Numer Gadu-gadu: 0
- Kontakt:
Re: Doskonałe 205 CTi by Don Padre
Tak Muniu to jest TUNING jak beleczka zbierasz zamówienia Szwedzi też potrzebuja TUNINGU a nie tylko renifery renifery renifery to nuda trzeba ich rozerwać
Życie jest piękne jak 205
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=603
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=603
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Doskonałe 205 CTi by Don Padre
Wszystko fajnie zgadzam się ale mam dwa "ale":don padre pisze:
Te zaciski to chyba najlepsze rozwiazanie pod wieloma wzgledami. Sa tansze, mniejsze i lzejsze od topowych 4tloczkowych brembo z 406 coupe. Zalozenie bylo takie, ze CTi ma docelowo jezdzic na 15" SL 434 (co udalo sie w koncu osiagnac dzieki Lordowi i Parze - raz jeszcze dziekie chlopaki), wiec hamulce musialy sie zmiescic w malych felgach. Przy felgach 15" Speedline z GTi miejsca miedzy zaciskiem a felga jest bardzo malo - Lord pewnie wrzuci potem pogladowa fote, przy SL 434 jest wiecej miejsca na szczescie. Taki zestaw hamulcowy testowal u siebie najpierw Un Sacre Numero i byl bardzo dobry, potem zmienil na duze brembo, ktore pokazalo swoja wyzszosc dopiero na torze i po dogrzaniu, jak pisalem wczesniej - nie bede sie scigal. Un Sacre Numero mial tarcze i klocki EBC, ja mam tarcze brembo zwykle i klocki TRW tez zwykle.
- brembo są lżejsze
- mieszczą się spokojnie pod 15 felgi
Wagi akurat z c2 ale powinno się to mniej więcej pokrywac z zestawem który ty masz u siebie
Tak poza tym bardzo fajny projekt ! Fajnie że nie włożyliście tam 16v tylko zostaliście przy dobrym klasycznym 8v ! Well done !Zważyłem stary setup w C2 vs. nowy - Brembo.
Stare:
- tarcza 266mm zużyta - 4 kg
- 2 klocki zużyte w ~połowie - 0,6 kg
- zacisk seria - 4,3 kg
====== razem: 8,9 kg
Nowe:
- tarcza ATE Power Disc 285mm - 5kg
- 2 klocki Ferodo DS Performance - 0,75 kg
- zacisk Brembo 4-pot 406c V6 - 2,8 kg
====== razem: 8,55 kg
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Doskonałe 205 CTi by Don Padre
To w takim razie czyste zludzenie ze heble z 306 sa lzejsze niz brembo, jak widac material robi swoje, mimo ze zacisk znacznie wiekszy. Bremobo pracuje nominalnie z 305mm, trzeba by je wkladac do mniejszej tarczy, wiem, ze tak robia, ale do mnie to nie przemawia. Nie wierze, ze zacisk brembo 4tloczkowy z 406 coupe z tarcza 283mm wchodzi pod zwyklego SL 15" z GTi
wczesniej obiecana fotka
wczesniej obiecana fotka
Car Valeting, Car Detailing.