Griffe T16

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Griffe T16

Post autor: Lord Devil » 09 gru czw, 2010 10:32 pm

Teraz to Marysia dopiero bedzie w szoku, dzisiaj na tapecie Peugeot 205 GTi GRIFFE T16
GRIFFE lokalne trzesienie ziemi, T16 mentalne wiezienie dla jeleni
Choc nie jeden watpil, ten moment nastapil i odmieni obliecze forum, tego forum
To przegiecie dla was bedzie to przeciecie ja wierzylem swiecie, wiedzialem, ze tak bedzie
Polske zalala samobojstw fala... :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 09 gru czw, 2010 10:58 pm przez Lord Devil, łącznie zmieniany 1 raz.
Car Valeting, Car Detailing.

Awatar użytkownika
druan
Maniak
Posty: 1301
Rejestracja: 01 lis czw, 2007 6:29 pm
Posiadany PUG: peugeot GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: GRIFFE T16

Post autor: druan » 09 gru czw, 2010 10:37 pm

Lord Devil pisze:Teraz to Marysia dopiero bedzie w szoku, dzisiaj na tapecie Peugeot 205 GTi GRIFFE T16
GRIFFE lokalne trzesienie ziemi, T16 mentalne wiezienie dla jeleni
Choc nie jeden watpil, ten moment nastapil i odmieni obliecze forum, tego forum
To przegiecie dla was bedzie to przeciecie ja wierzylem swiecie, wiedzialem, ze tak bedzie
Polske zalala samobojstw fala... :mrgreen:
co za rymy :) dobra to pokazuj jakieś foty bo już się nie mogę doczekać :shock: czekam z niecierpliwością i trzymam kciuki za projekt i za szybkie ukończenie _O_ _O_
Żaden nauczyciel nie da ci na to papieru - Bądź Człowiekiem Dla Człowieka Szacunkiem się Kieruj.....

Syndykat Sępów Krakowskich

Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Lord Devil » 09 gru czw, 2010 10:55 pm

...parafrazujac rownie kontrowersyjnego muzyka co ten proejkt. Fotki bede wklejal na biezaco, na poczatek troche historii, jak to sie zaczelo. Chwile to potrwa.
Car Valeting, Car Detailing.

Awatar użytkownika
MiceK
Maniak
Posty: 1969
Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
Numer Gadu-gadu: 1295187
Lokalizacja: Warszawa/okolice
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: MiceK » 09 gru czw, 2010 10:56 pm

O kuźwa, aż się podjarałem 8)7 :mrgreen:
parking lotnisko modlin http://lotnisko-modlin.org/
taxi lotnisko modlin http://taxitransfer24h.pl/

Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Lord Devil » 09 gru czw, 2010 11:02 pm

na dobry poczatek
Załączniki
warn_turbo.jpg
Car Valeting, Car Detailing.

Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Para » 09 gru czw, 2010 11:03 pm

A wiec nadeszla wiekopomna chwila :) _O_ Pierwszy projekt z 205tka z T16 w nazwie , i to do tego w mega wypasionej wersji Griffe ;) Takie cuda tylko w Lublinie _O_

Prawie 10 lat klub musial czekac zeby taki projekt ujrzec, Polska atakuje i trzeba bedzie koniecznie strone na angielski przetlumaczyc ;P Zeby sobie Europa czytala i kopary z ziemi podnosila :D Pelen szacun za wytrwalosc i ciagle dazenie do celu. Mimo RS rakiety w garazu nie zapomniales o 205
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU

Awatar użytkownika
MiceK
Maniak
Posty: 1969
Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
Numer Gadu-gadu: 1295187
Lokalizacja: Warszawa/okolice
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: MiceK » 09 gru czw, 2010 11:08 pm

Chętnie pomogę w tłumaczeniu i sesji foto gotowego projektu :) Nawet nagie modelki załatwię (w najgorszym wypadku w bieliźnie/kostiumie kąpielowym) 8)7

Naklejka - mega :twisted:
parking lotnisko modlin http://lotnisko-modlin.org/
taxi lotnisko modlin http://taxitransfer24h.pl/

Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Lord Devil » 09 gru czw, 2010 11:20 pm

Para dzieki, wiesz, ze masz nie maly wklad w ten projekt, z reszta nie tylko w ten. MiceK kto wie, byc moze i Ty bedziesz mial. Teraz segreguje zdjecia i zaczne wrzucac, zanim mnie zlinczujecie
Car Valeting, Car Detailing.

Awatar użytkownika
MiceK
Maniak
Posty: 1969
Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
Numer Gadu-gadu: 1295187
Lokalizacja: Warszawa/okolice
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: MiceK » 09 gru czw, 2010 11:28 pm

Para, Ty jesteś z Krakowa, tak ?? Tą pannę załatw do zdjęć :)
http://www.maxmodels.pl/1616.html
parking lotnisko modlin http://lotnisko-modlin.org/
taxi lotnisko modlin http://taxitransfer24h.pl/

Awatar użytkownika
Czak
Uzalezniony
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip czw, 2009 4:12 pm
Posiadany PUG: 205 1.9 Gentry
Numer Gadu-gadu: 2757168
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Czak » 09 gru czw, 2010 11:38 pm

Para dzieki, wiesz, ze masz nie maly wklad w ten projekt, z reszta nie tylko w ten. MiceK kto wie, byc moze i Ty bedziesz mial. Teraz segreguje zdjecia i zaczne wrzucac, zanim mnie zlinczujecie


Kurcze wybierałem się spać, ale jednak temat mnie tak zaciekawił, że czekam z niecierpliwością ;).
Para, Ty jesteś z Krakowa, tak ?? Tą pannę załatw do zdjęć :)


http://www.maxmodels.pl/1616.html
Para jest chyba za granicą z tego co mi wiadomo.
Ale wystarczy, że zagadasz do Przemqa - wydaje mi się, że będzie w stanie załatwić ;D.

Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4578
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/406 Mistral
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: GRIFFE T16

Post autor: DJPreZes » 09 gru czw, 2010 11:46 pm

Nie ma szans :P To nie jest prawda. Ten samochód nie istnieje, to jest wymysł photoshopa. Tak samo Munir niby go na żywo widział, a to ściema...ktoś (tak tak...ktoś) podał mu dziwne tabletki i widział zielonego peżoła, a to Cienias w kolorze Disco Madafaka Green było tylko. 8)7 A tak serio, to ja już jakieś 3 albo i 4 lata temu zwątpiłem w ten projekt ;) Oby jednak się udało.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek

Awatar użytkownika
MiceK
Maniak
Posty: 1969
Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
Numer Gadu-gadu: 1295187
Lokalizacja: Warszawa/okolice
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: MiceK » 09 gru czw, 2010 11:56 pm

Prezes !! Nie niszcz marzeń !! 8)7
parking lotnisko modlin http://lotnisko-modlin.org/
taxi lotnisko modlin http://taxitransfer24h.pl/

Zywik
Maniak
Posty: 1109
Rejestracja: 12 kwie sob, 2008 12:04 pm
Posiadany PUG: Citroen Xsara Picasso & Peugeot Tepee
Numer Gadu-gadu: 10911568
Lokalizacja: Mrozy
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Zywik » 10 gru pt, 2010 9:38 am

zdjęcia!! No i powodzenia tam w Lublinie Panowie! Bravo

Awatar użytkownika
martinop
Uzalezniony
Posty: 648
Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
Posiadany PUG: Peugeot 107
Lokalizacja: Rybnik

Re: GRIFFE T16

Post autor: martinop » 10 gru pt, 2010 10:07 am

Dawaj zdjęcia :twisted:

Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Marin205 » 10 gru pt, 2010 10:14 am

martinop pisze:Dawaj zdjęcia :twisted:
chyba się z nami drażni
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka

ODPOWIEDZ