Griffe T16

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Awatar użytkownika
Młody
Junior
Posty: 199
Rejestracja: 09 paź wt, 2007 7:53 pm
Posiadany PUG: 405
Numer Gadu-gadu: 1947816
Lokalizacja: Gdynia

Re: GRIFFE T16

Post autor: Młody »

z tym zamknięciem szafy to ałłłłła
Obrazek
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Lord Devil »

Jest brzydki ale piekelnie mocny, coz moge powiedziec - bede sie staral.
Jak pierwszy raz zagada w budzie - to jak mawia moj stary dobry znajomy - siku w majtochy :Y
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Marin205 »

Lord Devil pisze:Jest brzydki ale piekelnie mocny, coz moge powiedziec - bede sie staral.
Jak pierwszy raz zagada w budzie - to jak mawia moj stary dobry znajomy - siku w majtochy :Y
prawda poszerzenia a'la górskie wyścigi to nie to i jeszcze ta dokładka z tyłu - porażka - ale jedzie ostro
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Para »

I bedziesz sie poruszal na R888 ?
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
kubas
Maniak
Posty: 1183
Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
Posiadany PUG: rallye
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: GRIFFE T16

Post autor: kubas »

Para pisze:I bedziesz sie poruszal na R888 ?
jakby mnie było stać to też bym jeździł tylko na takiej oponie :) Jedyny problem to to że szybko się zużyje, innych nie widzę :D
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Para »

Nie nadaja sie na deszcz wiec niewiem czy to dobry pomysl uzywac ich na codzien. Rozumiem ze Lord bedzie zabawial sie w T16 raczej tylko w weekendy wiec R888 pewnie zda egzamin.
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
kubas
Maniak
Posty: 1183
Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
Posiadany PUG: rallye
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: GRIFFE T16

Post autor: kubas »

Para pisze:Nie nadaja sie na deszcz wiec niewiem czy to dobry pomysl uzywac ich na codzien. Rozumiem ze Lord bedzie zabawial sie w T16 raczej tylko w weekendy wiec R888 pewnie zda egzamin.
Para a jeździłeś w nich na deszczu ? Ja jeździłem już na bardzo zużytych r888 na deszczu po torze i było 100 razy lepiej niż na każdej innej drogowej opownie. Nowe jak najbardziej nadają się na deszcz, przeszkodą jest tylko woda zalegająca w głebokich kałużach i koleinach w innym wypadku są super.
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Lord Devil »

Ciezko powiedziec, jak to sie wszystko skonczy. Docelowo Turbodziwka - kazdy mechanik ja mial :mrgreen: - bedzie na Dimma Compomotive i to nie ulega watpliwosci. Tam sa prawdziwe slicki. Toyki to prawie slick. Jak juz zacznie smigac porowna sie, co trzyma sie lepiej i przy duzych roznicach na rzecz R888 - kola wieksze=wieksza powierzchnia styku z podlozem i lzejsze=mniejsza masa nieresorwona, kazdy swiadomy uzytkownik wie jakie ma to zanczenie, na eventy pseudo sportowe beda zakladane 17"
W tym momencie jest przerabiany dosc skomplikowany uklad hybrydowy pseudo klimatyzacji z 205 i klimatroniku z 407 tak aby razem to dzialalo - respekt za to dla Krzycha, trzebe miec leb, zeby to ogarnac. Sa pasowane kola - chodzi o docelowa szerokosc dystansow, mocowanie za pomoca szpilek.
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
d_ARC
Uzalezniony
Posty: 887
Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
Numer Gadu-gadu: 2897169
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: d_ARC »

kubas pisze:
Para pisze:Nie nadaja sie na deszcz wiec niewiem czy to dobry pomysl uzywac ich na codzien. Rozumiem ze Lord bedzie zabawial sie w T16 raczej tylko w weekendy wiec R888 pewnie zda egzamin.
Para a jeździłeś w nich na deszczu ? Ja jeździłem już na bardzo zużytych r888 na deszczu po torze i było 100 razy lepiej niż na każdej innej drogowej opownie. Nowe jak najbardziej nadają się na deszcz, przeszkodą jest tylko woda zalegająca w głebokich kałużach i koleinach w innym wypadku są super.
Większość osób w rajdach jeździ na tych gumach, są rewelacyjne nawet jak jest wilgotno, niestety znikaja w oczach. Ale jak pada, stoi woda na asfalcie, lub asfalt jest bardzo gładki nigdy nie można im ufać. Niekótrzy nie raz mieli przez nie mokro w spodniach. Będąc pilotem zaliczyłem podczas powrotu z rajdu mocnego dzwona, przy 150km/h uślizg tyłu na zakręcie, kilka bączków, płot z żelaznych prętów, 2-krotna wizyta w rowie, skasowane 206S16 skróciło się o kilka cm z jednej strony. Mieliśmy mega fart, bo za pierwszym uderzeniem poszliśmy tyłem przez rów i w ogrodzenie posesji, płot zadziałał jak spręzyna, bo lecieliśmy już na dacha. Inaczej zamiast Puga upalałbym własne 4 kólka pod 4 literami, albo skończył z 'żabą' zamiast głowy :( A dodam, że mój driver kocha poślizgi i wyprawiał cuda z ręcznym. Tu wystarczyło ujęcie gazu podczas wyprzedzania na łuku, na świeżo położonym odcinku asfaltu. Nikomu nie życzę takiej przygody.

No ale koniec OT. Lord ma doświadczenie w motosportach, więc potrafi jeździć z głową :) R888 mają zasadniczą zaletę - to slick z 'E', dzieki temu jest spokój z policją. I jak na slicki, to cena w stosunku do jakości jest do zaakceptowania.

A ten patent z climatronic... normalnie odpadłem. Takie rzeczy lubię - z zewnątrz klasyk, ale wzbogacony o nowoczesne rozwiązania _O_
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Michal gti »

R888 super trzyma nawet na mokrym, tak jak napisał Kubas - "100 razy lepiej niż na każdej innej drogowej oponie" :)

P.S. Projekt extra _O_
Przyjeżdżam do Was na wiosnę i oglądam na żywo :wink:
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Lord Devil »

Michale Ty zawsze masz otwarte zaproszenie, z reszta nie tylko Ty, ale wszystkich nie jestem tu w stanie z imienia wymienic, wiecie kogo mam na mysli BEZELE. :W
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
marcinpug
Junior
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
Numer Gadu-gadu: 2052464

Re: GRIFFE T16

Post autor: marcinpug »

Toyki najlepiej jest otworzyć po obu stronach i już można zdecydowanie szybciej podróżować po mokrym . Dla ekstremistów można wykonać 8-12 dodatkowych nacięć i wtedy nawet koleiny można pokonywać bez odjęcia . R888 to najbardziej uniwersalna opona z homologacją drogową E.
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Marin205 »

Lord Devil pisze:.......W tym momencie jest przerabiany dosc skomplikowany uklad hybrydowy pseudo klimatyzacji z 205 i klimatroniku z 407 tak aby razem to dzialalo -..........

jest szansa na jakiś opis - może sam bym się pokusił o taką hybrydę - ale nie wiem jak to ugryźć
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Lord Devil »

Marin, Ty wiesz, dla Ciebie wszystko. Przygotuje co, jak i dlaczego to wrzuce.
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Marin205 »

Lord Devil pisze:Marin, Ty wiesz, dla Ciebie wszystko. Przygotuje co, jak i dlaczego to wrzuce.
świetnie - bo nie mam tego modułu 7-mio pinowego i też mnie czeka rzeźba a nie chcę składać tego od tak na dziko :)
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
ODPOWIEDZ