Griffe T16

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Lord Devil » 12 lut sob, 2011 3:31 pm

Nic - przyszla zima - ta biala. Najwieksza bolaczka jest CZAS oczekiwania na czesci, male, duze, drobne pierdoly :(
Car Valeting, Car Detailing.

Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Lord Devil » 21 mar pn, 2011 2:14 pm

Niestety jak wiadomo Magic zostal potracony przez samochod, teoretycznie doszedl do siebie, a praktycznie zdarzenie nie pozostalo bez sladu i sa reminescencje tego zajscia. Mimo wszystko powoli idzie do przodu.
Milo jest mi oficjalnie poinformowac, ze serce z Peugeota 405 T16 spoczelo w komorze silnikowej Griffe. Wieczorem postaram sie o dowod w postaci zdjecia :D
Car Valeting, Car Detailing.

Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Lord Devil » 21 mar pn, 2011 7:21 pm

Obiecane zdjecia, zabieramy sie za pasowanie kolektorow, wydech i montaz reszty divajsow. Milego ogladania:
Załączniki
DSC08494a.jpg
DSC08493a.jpg
DSC08492a.jpg
DSC08488a.jpg
DSC08481a.jpg
Car Valeting, Car Detailing.

Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Para » 21 mar pn, 2011 7:37 pm

Wszystko supcio, już większość zrobione, teraz tylko posiedzieć na tym trochę i powpinać kable gdzie trzeba :)

Na zdjęciu masz mocowania stabilizatora z 205 GTI , wkładasz z 205 czy z 309 stabilizator ? Ja miałem ogromne trudności ze znalezieniem gumek od 309 GTI tych 21mm i sobie dałem spokój... :W
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU

Awatar użytkownika
PrezesBednarz
Maniak
Posty: 1509
Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA
Lokalizacja: waw

Re: GRIFFE T16

Post autor: PrezesBednarz » 21 mar pn, 2011 7:41 pm

Para, ja tam od ręki kupuje dwudziestki jedynki do 309...

grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5503
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: grzesiek309 » 21 mar pn, 2011 7:43 pm

Fajnie wygląda ten zderzak tylko niezbyt dobrze, że dokładki gumowe też pomalowali :( bo może zaraz zacząć lakier odpadać
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/

Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: GRIFFE T16

Post autor: Munne » 21 mar pn, 2011 9:18 pm

odpadac nie odpadac nie wyglada to dobrze gdy calosc jest polakierowana :roll:
grzesiek309 pisze:Fajnie wygląda ten zderzak tylko niezbyt dobrze, że dokładki gumowe też pomalowali :( bo może zaraz zacząć lakier odpadać
Kazda morda pasuje do Forda!

Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Lord Devil » 21 mar pn, 2011 9:47 pm

Pierwsze T16 pod maska w Polsce a Wy o gumkach - moze zmiencia forum na http://www.ciupciam.pl? :mrgreen:
Car Valeting, Car Detailing.

grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5503
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: grzesiek309 » 21 mar pn, 2011 10:23 pm

Lordzie link nie działa :lol:
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/

Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Para » 21 mar pn, 2011 10:41 pm

Lord Devil pisze:Pierwsze T16 pod maska w Polsce a Wy o gumkach - moze zmiencia forum na http://www.ciupciam.pl? :mrgreen:

Drogi Pawle, nic naszej wyostrzonej uwadze nie umknie :mrgreen:
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU

Awatar użytkownika
PrezesBednarz
Maniak
Posty: 1509
Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA
Lokalizacja: waw

Re: GRIFFE T16

Post autor: PrezesBednarz » 21 mar pn, 2011 10:45 pm

czy ciupciam.pl to taka pierwszoligowa stronka typu

pogromcycipek.maczugaherkulesa.pl ???? :lol: :lol: 8)7 8)7

Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: GRIFFE T16

Post autor: Munne » 21 mar pn, 2011 11:07 pm

Panowie opanujcie sie, pomyslcie o plci pieknej!!! Sa kobiety na forum, niektore z nich bardzo niedowartosciowane i zaraz sie zacznie ta sama nudna dyskusja.
PrezesBednarz pisze:czy ciupciam.pl to taka pierwszoligowa stronka typu

pogromcycipek.maczugaherkulesa.pl ???? :lol: :lol: 8)7 8)7
Kazda morda pasuje do Forda!

Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: GRIFFE T16

Post autor: Lord Devil » 21 mar pn, 2011 11:12 pm

Dobra gumka bedzie czarna zalobna - hmmm, ale po co? Przeciez Szpon stoi i sie "robi" kilka lat i jeszcze kilknascie lat postoi, to gumka sie nie obedrze :!:
Car Valeting, Car Detailing.

Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Re: Griffe T16

Post autor: Marin205 » 01 kwie pt, 2011 12:01 pm

Czy coś się ruszyło?
Ile mogłoby kosztować zrobienie sanek na złoto, tak jak elementy belki u Pary ?
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka

Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Re: Griffe T16

Post autor: Para » 09 kwie sob, 2011 11:26 am

Paweł jak tam sprawy ? Chyba nie zająłeś się S3 za bardzo i nie zapomniałeś o zielonym ?
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU

ODPOWIEDZ