O tym, jak 2mouse z 205 rallye 1.9 Export walczyły...
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: O tym, jak 2mouse z 205 rallye 1.9 Export walczyły...
i o to właśnie chodzi...
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Re: O tym, jak 2mouse z 205 rallye 1.9 Export walczyły...
Z nowości:
Przy zmianie oleju, została wymieniona miska olejowa na taką zabezpieczoną antykorozyjnie własnymi ręcami (szczotka druciana, papier ścierny, Holt's, ocynk z podkładem Motip, lakier czarny, półmat, Motip) i z nie wyrobionymi gwintami pod korek spustowy (nowy) i czujnik temperatury.
Po dosyć intensywnym jeżdżeniu w niedzielę ani kropli nie skapnęło na płytę... czyli jeszcze mocowanie prowadnicy bagnetu zostało, bo tamtędy leciutko rosi przy pałowaniu...
Przy okazji zostały wymienione łożyska przedniej osi na SNR, w związku z tym część popiskiwań została zlikwidowana... Poprzednie, cytat by Michałgti, "wysypały się na podlogę"...
A i jeszcze poduszka pod silnikiem też jest nowa, co daje się mocno zauważyć przy zasprzęgleniu w korku...
Podjęliśmy tez decyzję o zmianie przy najbliższej okazji tego wk...ego napinacza rozrządu SKF na Ruville. Może ten nie będzie popiskiwał w tak irytujący sposób...
Sygnalizowane wcześniej minimalne ściąganie na prawo ustąpiło... Pewno jednak tył się musiał ułożyć, mocniej ścierając... Zbieżność jest też git.
Jednym słowem, w dniu dzisiejszym, sprawność techniczną oceniam na 95%. Nie jest źle... Zobaczymy co się wysypie po Track Day'u w Nowym Mieście...
Przy zmianie oleju, została wymieniona miska olejowa na taką zabezpieczoną antykorozyjnie własnymi ręcami (szczotka druciana, papier ścierny, Holt's, ocynk z podkładem Motip, lakier czarny, półmat, Motip) i z nie wyrobionymi gwintami pod korek spustowy (nowy) i czujnik temperatury.
Po dosyć intensywnym jeżdżeniu w niedzielę ani kropli nie skapnęło na płytę... czyli jeszcze mocowanie prowadnicy bagnetu zostało, bo tamtędy leciutko rosi przy pałowaniu...
Przy okazji zostały wymienione łożyska przedniej osi na SNR, w związku z tym część popiskiwań została zlikwidowana... Poprzednie, cytat by Michałgti, "wysypały się na podlogę"...
A i jeszcze poduszka pod silnikiem też jest nowa, co daje się mocno zauważyć przy zasprzęgleniu w korku...
Podjęliśmy tez decyzję o zmianie przy najbliższej okazji tego wk...ego napinacza rozrządu SKF na Ruville. Może ten nie będzie popiskiwał w tak irytujący sposób...
Sygnalizowane wcześniej minimalne ściąganie na prawo ustąpiło... Pewno jednak tył się musiał ułożyć, mocniej ścierając... Zbieżność jest też git.
Jednym słowem, w dniu dzisiejszym, sprawność techniczną oceniam na 95%. Nie jest źle... Zobaczymy co się wysypie po Track Day'u w Nowym Mieście...
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: O tym, jak 2mouse z 205 rallye 1.9 Export walczyły...
Wysypało się mocowanie lampy
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
Re: O tym, jak 2mouse z 205 rallye 1.9 Export walczyły...
I zderzak trochę... Ale to kosmetyka, do zrobienia w wolnej chwili...
Re: O tym, jak 2mouse z 205 rallye 1.9 Export walczyły...
Nowości...
Mianowicie wyrzuciliśmy zardzewiałą i pogiętą młotkiem rurę od klopa z puszką pełną rdzy, która służyła do tej pory za wydech. Jest nowiutka nierdzewka by krzycho-g. Wyprofilowana i dopasowana niemal jak Bosal a wyliczona chyba lepiej... i znacznie sztywniejsza... Pierwsze próby w Dolinie Służewieckiej wykazały zdecydowaną poprawę oddechu... Pchełka wkręca się na obroty zauważalnie szybciej i kopa ma... Takiego, że wciska w fotel... Poprzednio dusiła się po prostu...
Jeden minus... Znów nie spełniamy norm... Prawdopodobnie...
Mianowicie wyrzuciliśmy zardzewiałą i pogiętą młotkiem rurę od klopa z puszką pełną rdzy, która służyła do tej pory za wydech. Jest nowiutka nierdzewka by krzycho-g. Wyprofilowana i dopasowana niemal jak Bosal a wyliczona chyba lepiej... i znacznie sztywniejsza... Pierwsze próby w Dolinie Służewieckiej wykazały zdecydowaną poprawę oddechu... Pchełka wkręca się na obroty zauważalnie szybciej i kopa ma... Takiego, że wciska w fotel... Poprzednio dusiła się po prostu...
Jeden minus... Znów nie spełniamy norm... Prawdopodobnie...
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: O tym, jak 2mouse z 205 rallye 1.9 Export walczyły...
Norm...hałasu zatyczki do uszu i już norma jak się patrzy
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: O tym, jak 2mouse z 205 rallye 1.9 Export walczyły...
Ale za to macie autostradę na trasie - wystarczy dodać gazu i kierowcy przed wami sami zjada na pobocze
Re: O tym, jak 2mouse z 205 rallye 1.9 Export walczyły...
Dlatego zauważam tylko jeden minus...
Zostały wykonane dalsze prace, tym razem przy układzie dolotowym.
Mianowicie został założony nieco mniejszy, acz całkowicie wystarczający stożek i przewód pomiędzy przepływką i przepustnicą o pojemności ok. 530 cm3, czyli identyczną z oryginalnym układem dolotowym.
Przewód został zrobiony z rury aluminiowej fi wew. 66 mm, czyli takiej samej jak wyjście przepływki i połączony z przepustnicą przejściówką silikonową. Do zaworu powietrza dodatkowego prowadzi otwór fi 8mm prowadzący do rurki dospawanej z boku głównej rury.
Jednym słowem przed przepustnicą jest solidny słupek powietrza.
Efekty? Skończyły się nierówne obroty jałowe, nieco szybciej wkręca się na obroty (ale przyznam, może być to tylko wrażenie, bowiem skok po założeniu wydechu od Krzycha-g był tak wyraźny, że teraz to aż nieprzyzwoite, żeby się poprawiło jeszcze... ) i zmienił się dźwięk! Jest o wiele niższy, basowy wręcz...
Trochę żałuję, że nie jeździmy na hamownię z tymi wszystkimi zmianami, ale nie jest to budżetowo uzasadnione....
Zdjęcia będą na stronie za parę dni...
Zostały wykonane dalsze prace, tym razem przy układzie dolotowym.
Mianowicie został założony nieco mniejszy, acz całkowicie wystarczający stożek i przewód pomiędzy przepływką i przepustnicą o pojemności ok. 530 cm3, czyli identyczną z oryginalnym układem dolotowym.
Przewód został zrobiony z rury aluminiowej fi wew. 66 mm, czyli takiej samej jak wyjście przepływki i połączony z przepustnicą przejściówką silikonową. Do zaworu powietrza dodatkowego prowadzi otwór fi 8mm prowadzący do rurki dospawanej z boku głównej rury.
Jednym słowem przed przepustnicą jest solidny słupek powietrza.
Efekty? Skończyły się nierówne obroty jałowe, nieco szybciej wkręca się na obroty (ale przyznam, może być to tylko wrażenie, bowiem skok po założeniu wydechu od Krzycha-g był tak wyraźny, że teraz to aż nieprzyzwoite, żeby się poprawiło jeszcze... ) i zmienił się dźwięk! Jest o wiele niższy, basowy wręcz...
Trochę żałuję, że nie jeździmy na hamownię z tymi wszystkimi zmianami, ale nie jest to budżetowo uzasadnione....
Zdjęcia będą na stronie za parę dni...
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: O tym, jak 2mouse z 205 rallye 1.9 Export walczyły...
Dobra to ja mam pytanie, dlaczego felgi 13 z tego co widzę? I jak jest tam opona teraz?
Re: O tym, jak 2mouse z 205 rallye 1.9 Export walczyły...
Odpowiedź jest w zasadzie jedna, bo są dobre i tanie, lub odwrotnie... Opony 165/70...kubas pisze:Dobra to ja mam pytanie, dlaczego felgi 13 z tego co widzę? I jak jest tam opona teraz?
Ze zmianami poczekamy do zmiany skrzyni na krótką, co mamy nadzieje nastąpi w okolicach końca października. I albo założymy Yokohamy a539 na stałe lub R888 i Maxsporty deszcze na drugim komplecie, lub rzeczywiście pucharówki jak z dostępnością opon R13 będzie problem...
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: O tym, jak 2mouse z 205 rallye 1.9 Export walczyły...
No to ja bym szedł w taki zestaw jak jest u mnie:
14" pucharówki + r888 185/60/14
Chyba najlepszy zestaw waga/cena/przyczepność
14" pucharówki + r888 185/60/14
Chyba najlepszy zestaw waga/cena/przyczepność
Re: O tym, jak 2mouse z 205 rallye 1.9 Export walczyły...
185 to może nie, nie mamy wspomagania i Iwona ćwiczy intensywniej przed imprezą... Może 175...
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: O tym, jak 2mouse z 205 rallye 1.9 Export walczyły...
Ja też nie mam wspomagania Nie znajdziecie takiej opony w szerokości 175.2mouse pisze:185 to może nie, nie mamy wspomagania i Iwona ćwiczy intensywniej przed imprezą... Może 175...
Re: O tym, jak 2mouse z 205 rallye 1.9 Export walczyły...
Dawno nic nie uzupełniałem, ale poprawię się w najbliższym czasie, mam trochę więcej luzu...
Oto nowa gałeczka zmiany biegów, tyle czasu jeździliśmy z obskubaną, a teraz proszę Prawie nowa i oryginalna
Ukłony dla Robsona
I akumulator jest nowy, Centra Futura, lżejszy od poprzedniego o 3200 g
Oto nowa gałeczka zmiany biegów, tyle czasu jeździliśmy z obskubaną, a teraz proszę Prawie nowa i oryginalna
Ukłony dla Robsona
I akumulator jest nowy, Centra Futura, lżejszy od poprzedniego o 3200 g
Re: O tym, jak 2mouse z 205 rallye 1.9 Export walczyły...
Zajebiście wygląda