Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
accusump caly czas czuwa nad filmem olejowym
nawet auto zawsze, zawsze jest odpalane po puszczeniu oleju z accusumpa wiec nie zna pojęcia suchego startu.
co do pompy to na ta chwile nie zdradzę szczegółów, ale mogę powiedzieć ze w obiegu jest ok 9l motula 300V
nawet auto zawsze, zawsze jest odpalane po puszczeniu oleju z accusumpa wiec nie zna pojęcia suchego startu.
co do pompy to na ta chwile nie zdradzę szczegółów, ale mogę powiedzieć ze w obiegu jest ok 9l motula 300V
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
Za wiedze sie placi, money talks
Albo sie czyta ksiazki o tuningu i zaciera silniki
Albo sie czyta ksiazki o tuningu i zaciera silniki
Kazda morda pasuje do Forda!
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
Dziękuję za zwrócenie na ten fakt uwagi Panie Munne. Jestem wstanie oszacować pojemność customowej miski bunio to i pompe sobie rozszyfruje Jeszcze raz dziękuję Panie Munne
GTI_Efekt Masy
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
Łańcuch i koła takie same? Trochę inne obroty w DW10...buniooo pisze:
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
dlaczego napisales ze to z DW10?
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
1.9d z dostawczaka
Czy wieksza wydajność pompy nie powoduje wzrostu temp. oleju w układzie? Jeżeli pompa jak wyżej, to była napędzana łańcuchem na 48 ogniw a w mi16 masz zdaje się 50. Wieksza pompa to większe obciążenienapędu tj. łańcucha. Założyłeś bez zmiany łańcucha czy wydłużyłeś ory od pompy ewentualnie szukałeś pasującego?
Czy wieksza wydajność pompy nie powoduje wzrostu temp. oleju w układzie? Jeżeli pompa jak wyżej, to była napędzana łańcuchem na 48 ogniw a w mi16 masz zdaje się 50. Wieksza pompa to większe obciążenienapędu tj. łańcucha. Założyłeś bez zmiany łańcucha czy wydłużyłeś ory od pompy ewentualnie szukałeś pasującego?
GTI_Efekt Masy
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
a dlaczego miala by wzrastać temperatura? większa wydajność=mniejsze wahania temp oleju w układzie.
nie przypominam sobie zebym napisal od czego jest ta pompa, wszystko pasowało praktycznie, muslalem tylko delikatnie przerobić grodzie w misce bo ta jest trochę większa.
nie przypominam sobie zebym napisal od czego jest ta pompa, wszystko pasowało praktycznie, muslalem tylko delikatnie przerobić grodzie w misce bo ta jest trochę większa.
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
Szefie wyluzuj myslalem ze sie znasz na zartach
krzyska pisze:Dziękuję za zwrócenie na ten fakt uwagi Panie Munne. Jestem wstanie oszacować pojemność customowej miski bunio to i pompe sobie rozszyfruje Jeszcze raz dziękuję Panie Munne
Kazda morda pasuje do Forda!
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
Bo zewnętrznie jest identyczna z tą, której zdjęcie zamieściłeś, podobnie jak ta z XUD9. A ponieważ piszesz, że przerobiłeś smoka, więc obie pasują do zagadkibuniooo pisze:dlaczego napisales ze to z DW10?
Oczywiście nie zaglądałem ani jednej, ani drugiej w trzewia, więc to nadal hipoteza, nie pewność
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
smok przerobiłem tak żeby sięgał niżej o 18mm, czyli standardowa operacja w mi16
generalnie do seryjnego auta to przerost formy bo ta pompa jest przynajmniej 2X wydajniejsza z tym zesławem kół od seryjnej.
generalnie do seryjnego auta to przerost formy bo ta pompa jest przynajmniej 2X wydajniejsza z tym zesławem kół od seryjnej.
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
Czyli trafione, zatopione?
Nikt nie mówi o seryjnym...buniooo pisze:generalnie do seryjnego auta to przerost formy bo ta pompa jest przynajmniej 2X wydajniejsza z tym zesławem kół od seryjnej.
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
ja nic nie wiem
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
pytania sie pietrza, odpowiedzi nadal brak
- Załączniki
-
- DSCF4012_500x375.jpg (152.97 KiB) Przejrzano 6939 razy
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
Oj tam, oj tam, odpowiedź sama spod spodu wyłazi, trzeba było zdjęcia lepiej zrobić...xtrack pisze:pytania sie pietrza, odpowiedzi nadal brak