Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: buniooo »

accusump caly czas czuwa nad filmem olejowym :)
nawet auto zawsze, zawsze jest odpalane po puszczeniu oleju z accusumpa wiec nie zna pojęcia suchego startu. 8)7
co do pompy to na ta chwile nie zdradzę szczegółów, ale mogę powiedzieć ze w obiegu jest ok 9l motula 300V
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: Munne »

Za wiedze sie placi, money talks :Y

Albo sie czyta ksiazki o tuningu i zaciera silniki :?
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
krzyska
Peugeot 205 Master
Posty: 2097
Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: okolice Kruszwicy

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: krzyska »

Dziękuję za zwrócenie na ten fakt uwagi Panie Munne. Jestem wstanie oszacować pojemność customowej miski bunio to i pompe sobie rozszyfruje :wink: Jeszcze raz dziękuję Panie Munne
GTI_Efekt Masy Obrazek
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: 2mouse »

buniooo pisze:
DSC_0083.jpg
DSC_0083.jpg (62.4 KiB) Przejrzano 7035 razy
Łańcuch i koła takie same? Trochę inne obroty w DW10... :?
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: buniooo »

dlaczego napisales ze to z DW10?
Awatar użytkownika
krzyska
Peugeot 205 Master
Posty: 2097
Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: okolice Kruszwicy

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: krzyska »

1.9d z dostawczaka
Czy wieksza wydajność pompy nie powoduje wzrostu temp. oleju w układzie? Jeżeli pompa jak wyżej, to była napędzana łańcuchem na 48 ogniw a w mi16 masz zdaje się 50. Wieksza pompa to większe obciążenienapędu tj. łańcucha. Założyłeś bez zmiany łańcucha czy wydłużyłeś ory od pompy ewentualnie szukałeś pasującego?
GTI_Efekt Masy Obrazek
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: buniooo »

a dlaczego miala by wzrastać temperatura? większa wydajność=mniejsze wahania temp oleju w układzie.
nie przypominam sobie zebym napisal od czego jest ta pompa, wszystko pasowało praktycznie, muslalem tylko delikatnie przerobić grodzie w misce bo ta jest trochę większa.
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: Munne »

Szefie wyluzuj myslalem ze sie znasz na zartach :W
krzyska pisze:Dziękuję za zwrócenie na ten fakt uwagi Panie Munne. Jestem wstanie oszacować pojemność customowej miski bunio to i pompe sobie rozszyfruje :wink: Jeszcze raz dziękuję Panie Munne
Kazda morda pasuje do Forda!
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: 2mouse »

buniooo pisze:dlaczego napisales ze to z DW10?
Bo zewnętrznie jest identyczna z tą, której zdjęcie zamieściłeś, podobnie jak ta z XUD9. A ponieważ piszesz, że przerobiłeś smoka, więc obie pasują do zagadki :D
Oczywiście nie zaglądałem ani jednej, ani drugiej w trzewia, więc to nadal hipoteza, nie pewność :W
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: buniooo »

smok przerobiłem tak żeby sięgał niżej o 18mm, czyli standardowa operacja w mi16

generalnie do seryjnego auta to przerost formy bo ta pompa jest przynajmniej 2X wydajniejsza z tym zesławem kół od seryjnej.
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: 2mouse »

Czyli trafione, zatopione? :D
buniooo pisze:generalnie do seryjnego auta to przerost formy bo ta pompa jest przynajmniej 2X wydajniejsza z tym zesławem kół od seryjnej.
Nikt nie mówi o seryjnym... :D
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: buniooo »

ja nic nie wiem :P
Awatar użytkownika
xtrack
Uzalezniony
Posty: 667
Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: dolnyslask
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: xtrack »

pytania sie pietrza, odpowiedzi nadal brak
Załączniki
DSCF4012_500x375.jpg
DSCF4012_500x375.jpg (152.97 KiB) Przejrzano 6939 razy
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: 2mouse »

xtrack pisze:pytania sie pietrza, odpowiedzi nadal brak
Oj tam, oj tam, odpowiedź sama spod spodu wyłazi, trzeba było zdjęcia lepiej zrobić... 8)
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: buniooo »

krecimy waleczkami!
Załączniki
buniooo.JPG
ODPOWIEDZ