Strona 24 z 26

Re: 205 Forever GTI-6

: 13 kwie śr, 2016 8:33 am
autor: DJPreZes
SL648 widzę... Czyli będę wiedział jak mają wyglądać moje po renowacji :P 8)7

Re: 205 Forever GTI-6

: 13 kwie śr, 2016 9:09 pm
autor: d_ARC
grzesiek309 pisze:Dobra robota Krzysiu :D Fajnie widzieć, że moje rady nie poszły w las i pomogły w pracach :D
Dolot powietrza poprowadziłbym z pasa przedniego, jak w oryginale :wink: Będzie więcej chłodnego powietrza ciągnął :)
p.s. Sprawdź czy po wciśnięciu gazu do podłogi masz na maxa otwartą przepustnicę. U mnie się otwiera na około 90% 8)7
Ja dałem podkładki pod plastik mocujący pedał hamulca.
daro pisze:Komputerkowi nie będzie trochę za ciepło nad termostatem i przy samej masce? Robi się ciasno pod maską co? :lol: Bardzo fajnie wszystko wyszło.
Nie starczy przewodów aby dać kompa do schowka, jak w serii? Będzie więcej miejsca pod maską.

Też planuję aku wyrzucić na tył, tylko mocować w miejscu tylnej kanapy po stronie pasażera. Gdzie można dostać taki przewód miedziany w oplocie, którędy prowadziłeś przewód, jaki koszt, jak długi musi być?
Mogę podpowiedzieć, że w Scenicu jest aku pod fotelem pasażera, na szrotach dostaniesz pewnie za grosze oryginalny plastik z bezpiecznikiem 60A, z niego idzie klema na akumulator - będzie bezpiecznie i estetycznie. Jak chcesz mogę zrobić fotkę jak to wygląda.


Podoba mi się ten projekt, robisz z dbałością o detale, tak jak lubię :) Powodzenia w dalszych pracach!

Re: 205 Forever GTI-6

: 13 kwie śr, 2016 9:12 pm
autor: grzesiek309
Mój problem z gazem jak się dziś okazało dotyczył linki 8)7 Wylazł pancerz i pedał nie miał pełnego zakresu. Teraz jest ok, więc i u Krzyśka powinno być :)
Kompa do schowka nie da rady wsadzić, trzeba by całą wiązkę przerabiać. Fabrycznie siedzi za akumulatorem.

Re: 205 Forever GTI-6

: 14 kwie czw, 2016 12:59 am
autor: Haku
d_ARC pisze:
grzesiek309 pisze:Dobra robota Krzysiu :D Fajnie widzieć, że moje rady nie poszły w las i pomogły w pracach :D
Dolot powietrza poprowadziłbym z pasa przedniego, jak w oryginale :wink: Będzie więcej chłodnego powietrza ciągnął :)
p.s. Sprawdź czy po wciśnięciu gazu do podłogi masz na maxa otwartą przepustnicę. U mnie się otwiera na około 90% 8)7
Ja dałem podkładki pod plastik mocujący pedał hamulca.
daro pisze:Komputerkowi nie będzie trochę za ciepło nad termostatem i przy samej masce? Robi się ciasno pod maską co? :lol: Bardzo fajnie wszystko wyszło.
Nie starczy przewodów aby dać kompa do schowka, jak w serii? Będzie więcej miejsca pod maską.

Też planuję aku wyrzucić na tył, tylko mocować w miejscu tylnej kanapy po stronie pasażera. Gdzie można dostać taki przewód miedziany w oplocie, którędy prowadziłeś przewód, jaki koszt, jak długi musi być?
Mogę podpowiedzieć, że w Scenicu jest aku pod fotelem pasażera, na szrotach dostaniesz pewnie za grosze oryginalny plastik z bezpiecznikiem 60A, z niego idzie klema na akumulator - będzie bezpiecznie i estetycznie. Jak chcesz mogę zrobić fotkę jak to wygląda.


Podoba mi się ten projekt, robisz z dbałością o detale, tak jak lubię :) Powodzenia w dalszych pracach!
Tak jak pisze Grzesiek - seryjnej wiązki nie wystarcza, aby przenieść komputer do schowka, stąd decyzja o pozostawieniu go pod maską. Przewód zasilający, to nic innego jak kabel masowy od spawarki o średnicy 50mm2, dodatkowo wpakowany przeze mnie w peszel. Kupisz go w większości sklepów z akcesoriami spawalniczymi - koszt to około 20zł za metr. Na wykonanie kabla plusowego puszczonego od seryjnego miejsca montowania akumulatora, przez podszybie, otwór w grodzi przy schowku, próg pasażera, aż do bagażnika poszło mi około 5,30m. Resztę przewodu wykorzystałem na zrobienie uziemienia aku, który wpakowałem w plastikową, zamykaną od góry obudowę. Całość została przytwierdzona do podłogi bagażnika za pomocą dwóch prętów gwintowanych o średnicy 8mm.

Co do przepustnicy - z uwagi że działa gniazdo OBD, podepnę się na finał z komputerem i sprawdzę jakie parametry otwarcia pokazuje. Jeżeli nie będzie to 100%, to będziemy rzeźbić dalej.

Re: 205 Forever GTI-6

: 14 kwie czw, 2016 9:33 pm
autor: krzyska
Zdaje się że paweł ma kompa w seryjnym dla 205tki miejscu

Re: 205 Forever GTI-6

: 14 kwie czw, 2016 9:52 pm
autor: grzesiek309
Po grubej rzeźbie w elektryce :wink:

Re: 205 Forever GTI-6

: 14 kwie czw, 2016 10:09 pm
autor: pawel
rzeczywiście pracy w przeróbce wiązki było dużo ale efekt moim zdaniem jest wart włożonej pracy. Pod maską jest wszystko poukładane.

Re: 205 Forever GTI-6

: 15 kwie pt, 2016 6:57 pm
autor: krzyska
Do tego stopnia poukładane że instalacji gazowej też nie widać.

Re: 205 Forever GTI-6

: 30 kwie sob, 2016 10:57 am
autor: Haku
Swap uznaje się za zakończony powodzeniem :)
XU10J4RS - dyno.jpg
Peugeot 205 Forever GTI - dyno day.jpg
Efekt końcowy: 170,5KM oraz 198,9Nm.

Re: 205 Forever GTI-6

: 30 kwie sob, 2016 10:34 pm
autor: Martinoo
elegancko

Re: 205 Forever GTI-6

: 30 kwie sob, 2016 11:25 pm
autor: pawel
1 klasa! teraz tylko śmigać :)

Re: 205 Forever GTI-6

: 07 maja sob, 2016 10:03 pm
autor: Lord Devil
Z jednej strony BARDZO gratuluję i projektu i osiągnięcia, z drugiej strony jak widzę wykres to pierwsze nad czym się zastanawiam to co się popsuło...

Re: 205 Forever GTI-6

: 07 maja sob, 2016 11:03 pm
autor: Haku
Rozwiń, bo nie bardzo wiem co masz na myśli?

Re: 205 Forever GTI-6

: 07 maja sob, 2016 11:48 pm
autor: d_ARC
Powyżej 6000RPM, szczególnie moment obrotowy?

Re: 205 Forever GTI-6

: 08 maja ndz, 2016 9:11 pm
autor: Lord Devil
Nie wyraziłem się dość jasno - chodzi o osiągi. Wiem, że dla tego silnika to norma, ale efektywność w stosunku do lepszych silników jest słaba.