Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
-
Munne
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Post
autor: Munne » 23 mar sob, 2013 11:51 pm
Wentylowana tarcza z 405 Mi16, jarzmo z 1.6 GTI, pewne GTI z Lublina jezdzilo na takim setupie gdzie na przodzie siedzial 4 tloczek i 305mm. Setup zostal mocno skrytykowany przez forumowiczow.
Mala korekta co do tarczy wklejonej przez xtracka tj 288mm a nie 283mm. Szlaki hamulcowe macie juz przetarte w tym klubie

Kazda morda pasuje do Forda!
-
bart205
- Nowicjusz
- Posty: 54
- Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
- Posiadany PUG: 205 proto
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: krakow
Post
autor: bart205 » 25 mar pn, 2013 10:33 am
taki pomysl
-
Załączniki
-

-
bart205
- Nowicjusz
- Posty: 54
- Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
- Posiadany PUG: 205 proto
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: krakow
Post
autor: bart205 » 25 mar pn, 2013 10:43 am
283 na tyl

-
stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
-
Kontakt:
Post
autor: stef » 25 mar pn, 2013 10:55 am
czy to nie aby przerost formy nad treścią?
-
bart205
- Nowicjusz
- Posty: 54
- Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
- Posiadany PUG: 205 proto
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: krakow
Post
autor: bart205 » 25 mar pn, 2013 11:05 am
dlaczego tak uwazasz
-
cienki
- Junior
- Posty: 473
- Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 6928887
- Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
Post
autor: cienki » 25 mar pn, 2013 11:55 am
Tez uważam, że przy tak lekkim tyle jak i całym pojeździe tak duży hamulec to duża przesada.
Szkoda sobie dokładać mase nieresorowaną.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
-
bart205
- Nowicjusz
- Posty: 54
- Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
- Posiadany PUG: 205 proto
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: krakow
Post
autor: bart205 » 25 mar pn, 2013 12:00 pm
ale moze da rade zatrzymac slicka 225 bo seria nie daje
-
cienki
- Junior
- Posty: 473
- Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 6928887
- Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
Post
autor: cienki » 25 mar pn, 2013 1:30 pm
Większa pompa ?? Rozkład ciśnienia przód tył.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
-
bart205
- Nowicjusz
- Posty: 54
- Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
- Posiadany PUG: 205 proto
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: krakow
Post
autor: bart205 » 25 mar pn, 2013 1:34 pm
ap zazwyczaj daje rade nawet w evo na 18 calach a rozklad cisnienia (osobny uklad )i korektor machaniczny + hydrauliczny raczej to wyklucza
-
cienki
- Junior
- Posty: 473
- Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 6928887
- Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
Post
autor: cienki » 25 mar pn, 2013 1:43 pm
Nie bardzo rozumiem drugą część zdania. Możesz napisac jak masz rozwiązany ukald hamulcowy jeżeli nie jest on seryjny.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
-
bart205
- Nowicjusz
- Posty: 54
- Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
- Posiadany PUG: 205 proto
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: krakow
Post
autor: bart205 » 25 mar pn, 2013 3:32 pm
hamulec nożny dwie pompy jedna druga tyl trzecia reczny brak serwa (bedal box )
-
bart205
- Nowicjusz
- Posty: 54
- Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
- Posiadany PUG: 205 proto
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: krakow
Post
autor: bart205 » 25 mar pn, 2013 3:38 pm
(cos literki zjadlo) jedna pompa przod druga tyl trzecia reczny korektor hydrauliczny i mechaniczne wahadło zmieniajace rozklad sily na pompach
-
stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
-
Kontakt:
Post
autor: stef » 25 mar pn, 2013 3:48 pm
to faktycznie dziwne, że nie daje rady zblokować, coś musi być nie halo .
PS. mógłbyś się wreszcie nauczyć edytować posty a nie siejesz nimi na prawo i lewo

-
cienki
- Junior
- Posty: 473
- Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 6928887
- Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
Post
autor: cienki » 25 mar pn, 2013 3:51 pm
Zmiana rozkładu siły na balanserze przy pedal boxie nie pomaga ??
Brak dostatecznej regulacji ?? Może zmiana pompy o większej wydajności by pomogła.
A tak z ciekawości jakie są pompy ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
-
bart205
- Nowicjusz
- Posty: 54
- Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
- Posiadany PUG: 205 proto
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: krakow
Post
autor: bart205 » 25 mar pn, 2013 4:29 pm
tilton 0.7