projekt turbo

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: projekt turbo

Post autor: Munne » 23 mar sob, 2013 11:51 pm

Wentylowana tarcza z 405 Mi16, jarzmo z 1.6 GTI, pewne GTI z Lublina jezdzilo na takim setupie gdzie na przodzie siedzial 4 tloczek i 305mm. Setup zostal mocno skrytykowany przez forumowiczow.

Mala korekta co do tarczy wklejonej przez xtracka tj 288mm a nie 283mm. Szlaki hamulcowe macie juz przetarte w tym klubie _O_
Kazda morda pasuje do Forda!

Awatar użytkownika
bart205
Nowicjusz
Posty: 54
Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
Posiadany PUG: 205 proto
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: krakow

Re: projekt turbo

Post autor: bart205 » 25 mar pn, 2013 10:33 am

taki pomysl
Załączniki
20130325168.jpg

Awatar użytkownika
bart205
Nowicjusz
Posty: 54
Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
Posiadany PUG: 205 proto
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: krakow

Re: projekt turbo

Post autor: bart205 » 25 mar pn, 2013 10:43 am

283 na tyl :idea:

Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Re: projekt turbo

Post autor: stef » 25 mar pn, 2013 10:55 am

czy to nie aby przerost formy nad treścią?
Obrazek

Awatar użytkownika
bart205
Nowicjusz
Posty: 54
Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
Posiadany PUG: 205 proto
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: krakow

Re: projekt turbo

Post autor: bart205 » 25 mar pn, 2013 11:05 am

dlaczego tak uwazasz

cienki
Junior
Posty: 473
Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 6928887
Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie

Re: projekt turbo

Post autor: cienki » 25 mar pn, 2013 11:55 am

Tez uważam, że przy tak lekkim tyle jak i całym pojeździe tak duży hamulec to duża przesada.
Szkoda sobie dokładać mase nieresorowaną.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)

Awatar użytkownika
bart205
Nowicjusz
Posty: 54
Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
Posiadany PUG: 205 proto
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: krakow

Re: projekt turbo

Post autor: bart205 » 25 mar pn, 2013 12:00 pm

ale moze da rade zatrzymac slicka 225 bo seria nie daje

cienki
Junior
Posty: 473
Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 6928887
Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie

Re: projekt turbo

Post autor: cienki » 25 mar pn, 2013 1:30 pm

Większa pompa ?? Rozkład ciśnienia przód tył.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)

Awatar użytkownika
bart205
Nowicjusz
Posty: 54
Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
Posiadany PUG: 205 proto
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: krakow

Re: projekt turbo

Post autor: bart205 » 25 mar pn, 2013 1:34 pm

ap zazwyczaj daje rade nawet w evo na 18 calach a rozklad cisnienia (osobny uklad )i korektor machaniczny + hydrauliczny raczej to wyklucza

cienki
Junior
Posty: 473
Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 6928887
Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie

Re: projekt turbo

Post autor: cienki » 25 mar pn, 2013 1:43 pm

Nie bardzo rozumiem drugą część zdania. Możesz napisac jak masz rozwiązany ukald hamulcowy jeżeli nie jest on seryjny.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)

Awatar użytkownika
bart205
Nowicjusz
Posty: 54
Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
Posiadany PUG: 205 proto
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: krakow

Re: projekt turbo

Post autor: bart205 » 25 mar pn, 2013 3:32 pm

hamulec nożny dwie pompy jedna druga tyl trzecia reczny brak serwa (bedal box )

Awatar użytkownika
bart205
Nowicjusz
Posty: 54
Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
Posiadany PUG: 205 proto
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: krakow

Re: projekt turbo

Post autor: bart205 » 25 mar pn, 2013 3:38 pm

(cos literki zjadlo) jedna pompa przod druga tyl trzecia reczny korektor hydrauliczny i mechaniczne wahadło zmieniajace rozklad sily na pompach

Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Re: projekt turbo

Post autor: stef » 25 mar pn, 2013 3:48 pm

to faktycznie dziwne, że nie daje rady zblokować, coś musi być nie halo .

PS. mógłbyś się wreszcie nauczyć edytować posty a nie siejesz nimi na prawo i lewo :)
Obrazek

cienki
Junior
Posty: 473
Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 6928887
Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie

Re: projekt turbo

Post autor: cienki » 25 mar pn, 2013 3:51 pm

Zmiana rozkładu siły na balanserze przy pedal boxie nie pomaga ??
Brak dostatecznej regulacji ?? Może zmiana pompy o większej wydajności by pomogła.
A tak z ciekawości jakie są pompy ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)

Awatar użytkownika
bart205
Nowicjusz
Posty: 54
Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
Posiadany PUG: 205 proto
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: krakow

Re: projekt turbo

Post autor: bart205 » 25 mar pn, 2013 4:29 pm

tilton 0.7

ODPOWIEDZ