Strona 6 z 8

Re: projekt turbo

: 23 mar sob, 2013 11:51 pm
autor: Munne
Wentylowana tarcza z 405 Mi16, jarzmo z 1.6 GTI, pewne GTI z Lublina jezdzilo na takim setupie gdzie na przodzie siedzial 4 tloczek i 305mm. Setup zostal mocno skrytykowany przez forumowiczow.

Mala korekta co do tarczy wklejonej przez xtracka tj 288mm a nie 283mm. Szlaki hamulcowe macie juz przetarte w tym klubie _O_

Re: projekt turbo

: 25 mar pn, 2013 10:33 am
autor: bart205
taki pomysl

Re: projekt turbo

: 25 mar pn, 2013 10:43 am
autor: bart205
283 na tyl :idea:

Re: projekt turbo

: 25 mar pn, 2013 10:55 am
autor: stef
czy to nie aby przerost formy nad treścią?

Re: projekt turbo

: 25 mar pn, 2013 11:05 am
autor: bart205
dlaczego tak uwazasz

Re: projekt turbo

: 25 mar pn, 2013 11:55 am
autor: cienki
Tez uważam, że przy tak lekkim tyle jak i całym pojeździe tak duży hamulec to duża przesada.
Szkoda sobie dokładać mase nieresorowaną.

Re: projekt turbo

: 25 mar pn, 2013 12:00 pm
autor: bart205
ale moze da rade zatrzymac slicka 225 bo seria nie daje

Re: projekt turbo

: 25 mar pn, 2013 1:30 pm
autor: cienki
Większa pompa ?? Rozkład ciśnienia przód tył.

Re: projekt turbo

: 25 mar pn, 2013 1:34 pm
autor: bart205
ap zazwyczaj daje rade nawet w evo na 18 calach a rozklad cisnienia (osobny uklad )i korektor machaniczny + hydrauliczny raczej to wyklucza

Re: projekt turbo

: 25 mar pn, 2013 1:43 pm
autor: cienki
Nie bardzo rozumiem drugą część zdania. Możesz napisac jak masz rozwiązany ukald hamulcowy jeżeli nie jest on seryjny.

Re: projekt turbo

: 25 mar pn, 2013 3:32 pm
autor: bart205
hamulec nożny dwie pompy jedna druga tyl trzecia reczny brak serwa (bedal box )

Re: projekt turbo

: 25 mar pn, 2013 3:38 pm
autor: bart205
(cos literki zjadlo) jedna pompa przod druga tyl trzecia reczny korektor hydrauliczny i mechaniczne wahadło zmieniajace rozklad sily na pompach

Re: projekt turbo

: 25 mar pn, 2013 3:48 pm
autor: stef
to faktycznie dziwne, że nie daje rady zblokować, coś musi być nie halo .

PS. mógłbyś się wreszcie nauczyć edytować posty a nie siejesz nimi na prawo i lewo :)

Re: projekt turbo

: 25 mar pn, 2013 3:51 pm
autor: cienki
Zmiana rozkładu siły na balanserze przy pedal boxie nie pomaga ??
Brak dostatecznej regulacji ?? Może zmiana pompy o większej wydajności by pomogła.
A tak z ciekawości jakie są pompy ??

Re: projekt turbo

: 25 mar pn, 2013 4:29 pm
autor: bart205
tilton 0.7