projekt turbo

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
cienki
Junior
Posty: 473
Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 6928887
Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie

Re: projekt turbo

Post autor: cienki » 25 mar pn, 2013 5:16 pm

I regulując rozkład siły na balanserze nic nie daje ?? I tak nie można zablokować tylnej osi ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)

Awatar użytkownika
bart205
Nowicjusz
Posty: 54
Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
Posiadany PUG: 205 proto
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: krakow

Re: projekt turbo

Post autor: bart205 » 25 mar pn, 2013 5:19 pm

dlatego zostawilem koerektor

cienki
Junior
Posty: 473
Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 6928887
Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie

Re: projekt turbo

Post autor: cienki » 25 mar pn, 2013 5:46 pm

Ciężko mi się kolego przebić przez twoje odpowiedzi i jakoś sensownie sobie to poukładać.
no offence.

Jak dla mnie:
1. Jeżeli masz seryjny korektor siły hamowania pod podwoziem i regulacja na balanserze nic nie daje ( nie blokuje tylnej osi, nie zwiększa ciśnienia ) - to wywalił bym seryjne regulatory. Przecież i tak masz możliwość regulowania rozkładu siły hamowania przód tył.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)

Awatar użytkownika
bart205
Nowicjusz
Posty: 54
Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
Posiadany PUG: 205 proto
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: krakow

Re: projekt turbo

Post autor: bart205 » 25 mar pn, 2013 5:56 pm

oj korektor jest reczny plus balancer i nie robi

cienki
Junior
Posty: 473
Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 6928887
Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie

Re: projekt turbo

Post autor: cienki » 25 mar pn, 2013 10:29 pm

Skoro ta sama pompa robi robotę przy tak dużych zaciskach na przodzie to dziwne że że z tyłem sobie nie radzi. Szukał bym odpowiedzi w odpowietrzeniu tyłu, ewentualnie na czas testów spróbował wypiąć hydrołapę z obwodu. Sam swego czasu miałem hydro wpięty w układ i wiem że hamulce stają się słabsze i pedał robi się miękkawy, jednakże masz balancer i to powinno rozwiązać problem. Jeżeli nie blokuje tyłu to szukał bym jakieś przyczyny technicznej a nie problemu w zbyt małych hamulcach.

Teraz dochodzi jeszcze pytanie czy się będziesz lepiej czuł po prostu z tak dużym heblem na tylnej osi :)
Powodzenia projekt kozak będzie jak dla mnie.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)

Awatar użytkownika
bart205
Nowicjusz
Posty: 54
Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
Posiadany PUG: 205 proto
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: krakow

Re: projekt turbo

Post autor: bart205 » 30 mar sob, 2013 5:39 pm

za dlugo walczylem z waga zeby teraz dokladac dla samopoczucia

cienki
Junior
Posty: 473
Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 6928887
Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie

Re: projekt turbo

Post autor: cienki » 30 mar sob, 2013 5:43 pm

Jakiś progres z hamulcami ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)

Awatar użytkownika
bart205
Nowicjusz
Posty: 54
Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
Posiadany PUG: 205 proto
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: krakow

Re: projekt turbo

Post autor: bart205 » 30 mar sob, 2013 6:01 pm

narazie nie ale zastanawiam sie nad zaciskiem z sti i seryjna tarcza prawie kilo w dol a to juz dwa tloczki i moze da rade ale to plan bo narazie musze zlozyc innego stwora wiec moje idzie troche w odstawke
Załączniki
weekendowy pomysl na reczny
weekendowy pomysl na reczny
20130412172.jpg (24.49 KiB) Przejrzano 18836 razy

Awatar użytkownika
bart205
Nowicjusz
Posty: 54
Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
Posiadany PUG: 205 proto
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: krakow

Re: projekt turbo

Post autor: bart205 » 13 kwie sob, 2013 5:53 pm

wolna sobota
Załączniki
troszke czasu bylo
troszke czasu bylo

Awatar użytkownika
marcinpug
Junior
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
Numer Gadu-gadu: 2052464

Re: projekt turbo

Post autor: marcinpug » 13 kwie sob, 2013 10:03 pm

co to za kuwety ?

cienki
Junior
Posty: 473
Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 6928887
Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie

Re: projekt turbo

Post autor: cienki » 14 kwie ndz, 2013 12:44 am

Jak dla mnie to ręczny schowany tak daleko za lewarkiem będzie ciężki do obsługi. Nie za krótkie ramię ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)

Awatar użytkownika
bart205
Nowicjusz
Posty: 54
Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
Posiadany PUG: 205 proto
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: krakow

Re: projekt turbo

Post autor: bart205 » 14 kwie ndz, 2013 12:54 pm

kuwety uniwersalne (marek ropczyce) dzwignia ma ponad 50 cm i jest zaraz kolo piatki
Załączniki
praca nad innym projektem skonczona moze znajdzie sie czas na swoje
praca nad innym projektem skonczona moze znajdzie sie czas na swoje

Awatar użytkownika
bart205
Nowicjusz
Posty: 54
Rejestracja: 30 gru ndz, 2012 10:52 pm
Posiadany PUG: 205 proto
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: krakow

Re: projekt turbo

Post autor: bart205 » 30 wrz pn, 2013 8:33 pm

walczymy
Załączniki
walczymy
walczymy

Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: projekt turbo

Post autor: Orfister » 01 paź wt, 2013 10:26 am

Ładne naklejeczki :P

Awatar użytkownika
marcinpug
Junior
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
Numer Gadu-gadu: 2052464

Re: projekt turbo

Post autor: marcinpug » 01 paź wt, 2013 7:02 pm

a co to za lusterka ?

ODPOWIEDZ