Roland Garros 92r by Janek&Agata
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
WOOOOOW! Porównałem pierwsze i ostatnie zdjęcia. Trudno uwierzyć, że jest to to samo auto kupione w Solcu i że minęło już 9 miesięcy. Muszę je kiedyś zobaczyć bo jak by nie było wrzuciłem jego ogłoszenie i cieszę się, że to zrobiłem. Proponuję wysłać fotki do fabryki Peugeota, żeby się pochwalić jak w Polsce "produkuje się" auta. Pełna profesjonalna odbudowa.
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Jeszcze parę drobiazgów z zewnątrz do pełni szczęścia .
Myślę że wyprawa do Kielc nie będzie problemem zwłaszcza że Jeremie obiecałem rewizytę
Nie wiem czy uda się w tym roku bo niestety życie ułożyło mi inne plany, nie dam rady odwiedzić tylu osób ilu bym chciał w tak krótkim terminie i zwłaszcza że zbliża się zima i nie wiem czy zacznie na ostro ze śniegiem czy będzie spokojnie.
Pozdrawiamy
Myślę że wyprawa do Kielc nie będzie problemem zwłaszcza że Jeremie obiecałem rewizytę
Nie wiem czy uda się w tym roku bo niestety życie ułożyło mi inne plany, nie dam rady odwiedzić tylu osób ilu bym chciał w tak krótkim terminie i zwłaszcza że zbliża się zima i nie wiem czy zacznie na ostro ze śniegiem czy będzie spokojnie.
Pozdrawiamy
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
W takim stanie to lepiej wstawgo do garazu. Zima moze tylko zaszkodzić, na pewno mu nie pomorze
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- jarema205
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 08 wrz sob, 2012 7:58 pm
- Posiadany PUG: GTI, CJ, XR, XRD, XRD, LOOK
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
KrakerSx pisze:
Myślę że wyprawa do Kielc nie będzie problemem zwłaszcza że Jeremie obiecałem rewizytę
Czekam cierpliwie i zapraszam serdecznie
XR in PROGRESS
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Po wizycie u "kompetentnej" osoby, zima nie będzie już straszna, gorzej z innymi kierowcami, bo od tego nie można się ustrzecMartinoo pisze:W takim stanie to lepiej wstawgo do garazu. Zima moze tylko zaszkodzić, na pewno mu nie pomorze
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Może to pomoże w rozwikłaniu zagadki
Pomysły sugestie ??
Pomysły sugestie ??
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Sprawa falowania obrotów oraz nie zchodzenia z obrotów, wyjaśniona i zdiagnozowana pomyślnie.
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- andi_kamachi
- Junior
- Posty: 471
- Rejestracja: 28 kwie czw, 2011 1:58 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4 Roland Garros, 205 1,8DT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa (praca i mieszkanie), Trzcianka k. Wilgi (stąd pochodzę)
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Podłączam się do pytania.pawel pisze:Pochwal się jak rozwiązałeś problem.
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
W skrócie jak się okazało : chiński krokowy i chińska lambda na licencji magnetti mareli.
Wrócę z pracy to opisze dokładniej z fotkami wykresu oscyloskopu próbkowania lambdy.
Jedna rada przy boshu- nie wolno stosować zamienników bo potem są cuda na kiju.
Wrócę z pracy to opisze dokładniej z fotkami wykresu oscyloskopu próbkowania lambdy.
Jedna rada przy boshu- nie wolno stosować zamienników bo potem są cuda na kiju.
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
A więc po kolei.
Silniczek krokowy - jak się okazało nie oryginalne silniczki mają dużo większą sztywność sprężyny oporowej, co powoduje powolne schodzenie z obrotów a nawet dłuższe ich przytrzymywanie, ponieważ przepustnica jest blokowana przez ów sztywność sprężyny.
Wciśnięcie sprężynki w "podróbce" jest naprawdę uciążliwe a w boschu można to zrobić bardzo delikatnie i bez użycia siły.
Zaraz po powrocie do domu założyłem krokowy który był w zestawie z przepustnicą zakupioną od Robsona, i problem znikną jak ręką odjął.
Sonda Lambda - Niby firmy Magneti Marelli model GOLDEN LODGE ( chiński shit) która nie trzyma oryginalnych parametrów bosch-owych sond. Jak widać na zdjęciu próbkowanie sondy zaczyna się w 2 sekundzie a kończy w 6, czyli całe 4 sekundy. Po czym Pan podłączył oscyloskop do stojącego obok 106 XN z oryginalną sondą gdzie próbkowanie było w granicach 0,5 - 1 sekunda.
Niestety aby pozbyć się falowania obrotów na jałowym muszę zainwestować 350zł w nową sondę z gwarancją na 5 lat u Panów w zakładzie i gratisowe serwisy osprzętu
Pan dodatkowo wyregulował na nowo potencjometr przepustnicy, bo jak stwierdził ustawienia fabryczne to w fabryce 20 lat temu były odpowiednie teraz trzeba to poustawiać aby ładnie grało na wszystkich podzespołach i na analizatorze spalin było ok. Sprawdzili ciśnienie na cylindrach, sami oceńcie jak wyszło.
Chyba tyle z dzisiejszego dnia. W przyszłym tygodniu jadę na kontrolę z podmienionym krokowym i ewentualne podregulowanie go z resztą "bandy".
Dodatkowo filmik dla potwierdzenia jak teraz śmiga wszystko.
Silniczek krokowy - jak się okazało nie oryginalne silniczki mają dużo większą sztywność sprężyny oporowej, co powoduje powolne schodzenie z obrotów a nawet dłuższe ich przytrzymywanie, ponieważ przepustnica jest blokowana przez ów sztywność sprężyny.
Wciśnięcie sprężynki w "podróbce" jest naprawdę uciążliwe a w boschu można to zrobić bardzo delikatnie i bez użycia siły.
Zaraz po powrocie do domu założyłem krokowy który był w zestawie z przepustnicą zakupioną od Robsona, i problem znikną jak ręką odjął.
Sonda Lambda - Niby firmy Magneti Marelli model GOLDEN LODGE ( chiński shit) która nie trzyma oryginalnych parametrów bosch-owych sond. Jak widać na zdjęciu próbkowanie sondy zaczyna się w 2 sekundzie a kończy w 6, czyli całe 4 sekundy. Po czym Pan podłączył oscyloskop do stojącego obok 106 XN z oryginalną sondą gdzie próbkowanie było w granicach 0,5 - 1 sekunda.
Niestety aby pozbyć się falowania obrotów na jałowym muszę zainwestować 350zł w nową sondę z gwarancją na 5 lat u Panów w zakładzie i gratisowe serwisy osprzętu
Pan dodatkowo wyregulował na nowo potencjometr przepustnicy, bo jak stwierdził ustawienia fabryczne to w fabryce 20 lat temu były odpowiednie teraz trzeba to poustawiać aby ładnie grało na wszystkich podzespołach i na analizatorze spalin było ok. Sprawdzili ciśnienie na cylindrach, sami oceńcie jak wyszło.
Chyba tyle z dzisiejszego dnia. W przyszłym tygodniu jadę na kontrolę z podmienionym krokowym i ewentualne podregulowanie go z resztą "bandy".
Dodatkowo filmik dla potwierdzenia jak teraz śmiga wszystko.
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
W niedzielny poranek wybrałem się z żoną w podróż do Białegostoku, odwiedzić jednego z forumowiczów (pozdrowienia dla Grzesia) , po powrocie na liczniku pękło 1200 km więc czas na zmianę płynów w 205 a przy okazji drugie auto też dostanie coś od życia.
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Nooo, można by spota Garrosowego zrobić kiedy... (zajęcia w podgrupach.. ) Nieśmiało zaproponuję stolicę, jako że jest pośrodku wszystkiego i parę Garrosów się plącze...KrakerSx pisze:W niedzielny poranek wybrałem się z żoną w podróż do Białegostoku, odwiedzić jednego z forumowiczów (pozdrowienia dla Grzesia) , po powrocie na liczniku pękło 1200 km więc czas na zmianę płynów w 205 a przy okazji drugie auto też dostanie coś od życia.
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Jestem ZA2mouse pisze:Nooo, można by spota Garrosowego zrobić kiedy... (zajęcia w podgrupach.. ) Nieśmiało zaproponuję stolicę, jako że jest pośrodku wszystkiego i parę Garrosów się plącze...KrakerSx pisze:W niedzielny poranek wybrałem się z żoną w podróż do Białegostoku, odwiedzić jednego z forumowiczów (pozdrowienia dla Grzesia) , po powrocie na liczniku pękło 1200 km więc czas na zmianę płynów w 205 a przy okazji drugie auto też dostanie coś od życia.
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'